نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
همه چیز گردن داور دربی افتاد/ اکبریان سوت پایان را به موقع نزد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پایان رافت مهاجم اسبق پرسپولیس می‌گوید مقصر درگیری های دربی محمدرضا اکبریان داور مسابقه بود چراکه بازی را دیرتر از وقت های تلف شده به پایان رساند.

خبرورزشی - پایان رافت مهاجم پرسپولیس در دهه هفتاد در خصوص پیروزی این تیم مقابل استقلال گفت: نیمه اول چندان با کیفیت نبود، اما تعویض‌های یحیی گل محمدی در نیمه دوم نحوه بازی سرخپوشان را تغییر داد و باعث شد که آن‌ها روی ذکاوت آل کثیر و فرار او از تله آفساید به گل برسند و برنده این بازی شوند؛ بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم عالی بازی کردند. گل محمدی برای همه دقایق بازی برنامه ریزی کرده بود. تعویض‌های یحیی خوب و به موقع بود و بازیکنان  هم توانستند جواب اعتمادش را بدهند. پرسپولیس هم مزد زحمات خود را گرفت. 

رافت درباره درگیری‌های بازیکنان گفت: به نظرم اکبریان داور مسابقه  مقصر  این درگیری‌ها بود، چون ۵ دقیقه وقت اضافه بازی  به پایان رسیده بود و او می‌توانست سوت اتمام مسابقه را بزند، اما از انجام این کار ممانعت کرد اما بازیکنان پرسپولیس  باید صبور باشند. این اتفاق در بازی با سپاهان هم رخ داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری امپرازول IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    بنده خدا داور خیلی تلاش کرد تا دین خودش ب کیسه رو ادا کنه !!!
  • gaber IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    این دقایق را از کجا آوردی شاید شما هم محو احساسات بودی . از داوری هیچوقت شکایت نکن را یاد نگرفتیم و همیشه سیبل مقابل داوران هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی