نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رکورد منفی ستاره آبی‌ها/ کسی آخرین گل مهاجم استقلال را یادش هست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود ۴ ماه است که مهدی قایدی ستاره استقلال موفق به گلزنی در لیگ برتر ایران نشده.

خبرورزشی - مهدی قایدی کم کم صاحب یک رکورد منفی در لیگ برتر می‌شود. این مهاجم محبوب در جمع هواداران استقلال و البته فوتبالی‌های کشورمان که شهره و آوازه‌اش به طرفداران فوتبال در قاره آسیا هم رسیده در ماه‌های گذشته (قریب به ۴ ماه) هرگز نتوانسته در لیگ برتر گلزنی کنند. این مهاجم تاکنون در لیگ برتر ۴ بار موفق به گلزنی شده که آخرین گل او در دیدار مقابل تراکتور بوده است.

او یک گل روبه‌روی آلومینیوم اراک، یک گل در دیدار رفت با پرسپولیس و یک گل در بازی با گل‌گهر سیرجان به ثمر رسانده و غیر از آن تنها در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی برای استقلال شده است.

قائدی که با ۱۷۳۲ دقیقه حضور در ترکیب استقلال در همه ۲۱ بازی این فصل لیگ برتر به میدان رفته آمار نسبتاً ضعیفی به لحاظ گلزنی دارد و میانگین هر ۴۳۳ دقیقه یک گل را به خود اختصاص داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    آخه بدبختایی که به خط حمله آتشینتون مینازید، فعلا 7 تا گل از خط حمله ما عقبید که :))) تازه ما نیم فصل اول خط حمله نداشتیم. الاستقلال بهشت بازیکنای مفت خور. پول میلیاردی بگیر، آفساید پر کن، تو زمین راه برو، درگیری ایجاد کن، تهش با یه استوری بی ادبی خودتو تو دل هوادارا جا کن. الحق که در و تخته بدجور به هم جورن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی