شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
۵ |
۴
مشکل استقلال مدیر رسانه‌ای و پزشک تیم نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از باخت در دربی مشخص شد مشکل استقلال هرکجا باشد، قطعاً در تغییر پزشک و مدیر رسانه‌ای نیست.

خبرورزشی - استقلال در روزی به ذوب آهن باخت که طبق ادعای خود مجیدی این تیم دو موقعیت بیشتر نداشت در دربی هم استقلال بازی پایاپایی را مقابل پرسپولیس ارائه داد و انصافاً در بعضی از دقایق هم برتر بود اما به هر حال باز هم گل نزد و البته گل خورد تا بازی را ببازد.

حتی اگر بپذیریم داور دربی یک پنالتی روی مهدی قایدی نگرفت، باز هم نمی‌توانیم چشمان خود را بر روی ضعفهای استقلال ببندیم این تیم با تیم دوران استراماچونی فرسنگها فاصله دارد و حتی شبیه استقلال خود مجیدی در فصل گذشته نیست. استقلال پارسال در دربی جام حذفی یک نیمه مقابل پرسپولیس عالی بود و حتی در نیمه دوم بازی با تراکتور می‌توانست بیشتر از ۵ گل در فینال به این تیم بزند اما در نهایت جام را واگذار کرد.

بعد از بازگشت استقلال از آسیا شاهد یکسری تغییرات در تیم رسانه‌ای و پزشکی استقلال بودیم. البته ابتدای فصل هم در حق دکتر نوروزی و دکتر ستوده نامهربانی‌های زیادی صورت گرفت اما حالا و پس از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس به تک تک هواداران این تیم ثابت شد که مشکل استقلال هرکجا باشد، قطعاً در تغییر پزشک و مدیر رسانه‌ای نیست. استقلال سالهاست که مشکل مدیریتی دارد و البته مشکلات فنی را هم نباید فراموش کرد.

معتقدیم حتی بد بسته شدن تیم هم که مجیدی به آن اشاره کرده بود، در باخت‌های اخیر دخیل است اما نه اینکه شخص سرمربی تازه شب دربی یادش بیفتد که تیمش بد بسته شده است! به هر حال همین تیم در آسیا مجموعا خوب کار کرد و صدرنشین شد اما مجیدی باید از خودش بپرسد چه اتفاقاتی رخ داد که ناگهان استقلال به ذوب آهن و پرسپولیس باخت و جام قهرمانی را به سپاهان و پرسپولیس تعارف زد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یاشار ۲۴ ابدی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    نرود میخ آهنی در سنگ !!! شما تا سال دیگه همین موقع هر روز مطلب بزن که بابا این تیم مشکل فنی داره نه مشکل وکیل و وزیر و پزشگ ! همین تیمی که آقای مجیدی نیم فصل دوم خودش بست و به قول خورش دلال ها بستنش توی آسیا طوفانی بازی میکنه به جز دوبازی آخر که دیگه فراز تصمیم به جدایی گرفت و همین تیم میاد به تیم آخر لیگ میبازه ! یا گروه مرگشون از لیگ ما و تیم های در حال سقوط ما آسون تر بود یا واقعا تیم مشکل فنی داره ؟ وقتی یه بچه بی اخلاق رو الکی بزرگش میکنید و لقب شاه بهش میدید باید مناظر این چیزا باشید و تف سربالا هم نتیجه اش میشه این که روتون نمیشه بگید غلط کردیم و باید چشمتتون رو روی واقعیت ها ببندید و به وکیل و وزیر گیر بدید . البته این رفتار شما به نفع ما پرسپولیسی هاست چون با این نوع دیدگاهی که شما دارین ما حالا حالاها سرور و یکه تازیم
  • حمید علوی CA ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    مشکل استقلال اینا بود: ۱) تیم پزشک استقلال که از بهترین متخصصین ارتوپذی و جراحی کشور بودن اما بدبختانه دندانپزشک نبودن و جراحی بینی و گونه بلد نبودن و نمیتونستن با لیزر درمانی موهای زائد بازیکنا رو از بین ببرن. ۲) عمو مدد بنده خدا، یادگار شادروان پدر استقلال که ۳۰ سال صادقانه بازیکنای استقلال از نسل شاهین خان بیاتی بگیر تا الان رو تر و خشک کرده بود. ۳) مدیر رسانه ای استقلال که یادداشتهای نوشته شده سرمربی رو نمیخوند. ایشون متاسفانه مدیر رسانه ای باشگاه بود نه مدیر رسانه ای جناب سرمربی. خوشبختانه اما مدیر فعلی، اون ایراد رو نداره و مدیر رسانه ای جناب مجیدی هستن. ۴) یه مشکل جدید هم پیدا شده. اینکه خدا زده تو‌کمر ۴ بازیکن خائن ‌‌کم کار که فکری بندهذحدا رو داغون کردن، و ۳ تا از این بازیکنا الان هم نمیتونن بازی خوبی از خودشون ارائه بدن.
  • شمسعلی. AE ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    شما هم آدرس غلط می دهید استقلال در شش بازی آخیرش که چهار تا در آسیا و دو تا در لیگ برتر بوده فقط یک برد آن هم با پنالتی مقابل شرطه ی عراق آورده و جمعا ۱ برد و ۲ مساوی و ۳ باخت بدست آورده ولی از دیشب تا به حال برای منحرف کردن افکار عمومی زوم کرده اند روی پنالتی دقیقه ی ۳ بازی که در آن ۸۷ دقیقه باقی مانده همه اتفاقی ممکن بود بیفتد و یکی هم توئیت آذری جهرمی ، انگار وزیر ارتباطات داخل زمین بازی میکرده است ، در حالیکه فقط کافی بود یک نفر با یک استوری جوابش را بدهد نه اینکه از دیشب تا به حال از صغیر و کبیر استوری بگذارند و در حال جنگ و جدل با این موضوع باشند در واقع فرهاد مجیدی از این جریان به نفع خودش استفاده کرد چون هواداران استقلال هیچ جوابی برای این نتایج از مربیشان دریافت نکردند
  • ابی از فلاح IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    چطور همین بازیکنا توی گروه ضایع اسیا اول شدن الان اخ شدن الان تخ شدن.انقدر این مردک پودری بیشعوره که احترام همبازی سابق و پیشکسوت حاظر و کاپیتان سابق خودش که پشت سرش وارد زمین میشدو نگه نمیداره و میگه دلال بسته.بخداوندی خدا قسم بجون بچم قسم لذت میبرم میبینم کیسه ها مشکل و تو وزیر و وکیل میبینن.تا این بساطه جیگر شما خون هست و من عاشق خون به جگری شمام.الانم میگم الهی آه مادر عیسی به حق بی بی دو عالم تمام زندگیتونو بگیره که وطن فروشی کردین و ایمیل زدین.دنیا برای من خلاصه میشه توی دو چیز،اول وطنم دوم مادر.شما حرمت هر دوتارو نگه نداشتین.
  • شهرام IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    مشکل استقلال 8ساله که یکسان هست! منصوبان وزیر داوران کارت به کارتی کمیته انضباطی و کشوی معروف محمدنبی پیروانی به دلیل تخلفات سنگین محرومیت طولانی مدت داشت بدون هیچ توضیحی به لنگ پیوست و محرومیتش لغو شد!!! شایعه دوپینگ فردیکه در لیگ قهرمانان آسیا بازی میکند پیچید، کیروش سید جلال را از تیم ملی خط زد و الانم شاهدیم که از زیر تست دوپینگ دررفته! البته عجیب نیست خودش مصاحبه کرده بود و گفته بود 4 ساله ازم تست دوپینگ نگرفتن....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی