نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فکری: بازی با ماشین سازی سخت‌تر از بازی مس و سپاهان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارد قعر نشینی ماشین سازی باعث می شود بازیکنان این تیم بدون ترس و استرس بازی کنند.

خبرورزشی - محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز اظهار کرد: روز فردوسی را به تمام فارسی زبانان و ایرانیان عزیز تبریک می گویم. همچنین آرزوی سلامتی دارم برای پیشکسوتان خوب باشگاه استقلال، مهدی پاشازاده مهدی حاج محمد و محسن گروسی که درگیر ویروس کرونا هستند انشاالله به بهبودی کامل برسند.

او ادامه داد: درباره بازی فردا من احساس می کنم یکی از بازی های سخت ما خواهد بود. حتما سخت تر از بازی با سپاهان و مس رفسنجان. تیم ماشین سازی در انتهای جدول است و این کار ما را سخت می کند چون بازیکنان آن ها بدون استرس و ترس بازی می کنند. از طرفی در روز های گذشته تاکید کرده ام که بازیکنانم باید برای تمام تیم ها چه صدر جدول باشند و یا انتهای جدول، باید احترام قائل باشند. خداراشکر در هفته های گذشته تمرینات خوبی داشته ایم و امیدواریم بازیکنان مثل بازی های قبل با انگیزه، پر تلاش و دونده باشند. امیدوارم بازیکنان با توجه به فعل خواستنی که در وجودشان است بتوانند توانایی هایشان را به فوتبال ایران نشان دهند. انشاالله فردا بازی خوبی ارائه دهیم و بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

او درباره بازیکنان محروم و مصدوم نفت برای این بازی گفت: ساسان حسینی و مجتبی مقتدایی را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان آماده هستند و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانند جایگزین خوبی باشند تا نبود این بازیکنان را احساس نکنیم.

فکری درباره بازی دربی گفت: صحبت خاصی درباره این بازی ندارم و برای همه دوستان و به خصوص استقلالی ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از همه طرفداران استقلال می خواهم از تیمشان حمایت کنند تا استقلال همیشه جایگاه خوبی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی