نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
۲ |
۵
واکنش محمود فکری به شکست استقلال فرهاد مجیدی در دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری به شکست استقلال مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال از هفته بیست وسوم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس رفت و با تک گل عیسی آل کثیر شکست خورد تا کارش برای قهرمانی در لیگ سخت تر از قبل شود.

محمود فکری سرمربی سابق آبی‌ها درباره بازی دربی و شکست استقلال در این زمینه گفت: صحبت خاصی درباره این بازی ندارم و برای همه دوستان و به خصوص استقلالی‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی تاکید کرد: از همه طرفداران استقلال می‌خواهم از تیمشان حمایت کنند تا استقلال همیشه جایگاه خوبی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    چطور باور کنیم اون به اصطلاح هوادارانی که با چشم میدیدن داره به کادر تمام استقلالی و سالم (پرویزخان مظلومی، آقای مرفاوی، آقای فکری) عمدن و از روی برنامه خیانت میشه اما بجای تقبیح خائنین ازشون حمایت کردن، استقلالی واقعی هستن؟؟! اصلن مسئله استقلالی یا پرسپولیس بودن نیست، چطور میشه انسان ببینه نامردی و خیانت رو، و از خائنین حمایت کنه و سنگشون رو به سینه بزنه و خودشم بشه یه نامرد خائن. در ۴۰ سال اخیر تاریخ استقلال چندین بار خیانت و نامردی به تیم و سرمربی از ناحیه ی بازیکنان استقلال دیده بودم، و قلبم از بیاد آوردنش به درد میومد ولی اینکه نامردی و خیانت تا این حد به سطح هواداری هم برسه برای بار اول بود که میدیدم..نمیدونم، شاید به دلیل سادگی خیلی از هوادارا که خام کانالها و افراد مزدبگیر شدن و شاید بدلیل اینکه دفعات قبل فضای مجازی وجود نداشت که بشه تا این حد بعضی هوادارها رو خام کرد.. خلاصه تلخ ترین خاطره ی بنده با بیش از ۴۰ سال سابقه ی هوادارای، نامردی و خیانتی بود که امسال در حق سه استقلالی بی شیله پیله و سالم و قدیمی و بزرگ صورت گرفت.
  • نجم GE ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    هیچوقت هواداران استقلال یادشون نره ک مجیدی تیم رو نیم فصل تحویل گرفته‌ جام حذفی رو شانس داره.. و همچنین تو مقدماتی اسیایی هم اول صعود کرد و شانس داره‌ و فوتبال ب مراتب بهتر و با برنامه تر از قبل رو میبینیم. مطمین باشین استقلال تو این یکی دوسال بهترین نتایج رو خواهد گرفت. مجیدی برای استقلال مثل جواهره. قدرشو بیشتر باس استقلالیا بدونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی