رای احتمالی کمیته انضباطی برای دو مقصر اصلی جنجال در دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس و بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال که هر دو از داور کارت قرمز دریافت کردند و در بازی بعدی تیم‌های خود غایب خواهند بود و ضرروتی وجود نداشت که برای آنها دستور موقت صادر شود.

خبرورزشی - کمیته انضباطی رایی برای دربی اعلام نکرده است در حالی که رییس فدراسیون فوتبال خواستار برخورد سریع و قاطع کمیته انضباطی با اتفاقات رخ داده در دربی شده بود. 

نکته مهم اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که ریاست آن بر عهده یکی از قضات است به صورت مستقل عمل می‌کند و از سویی در گزارش سهیل مهدی نماینده فدراسیون فوتبال دو نفر به عنوان شروع کننده درگیری معرفی شده‌اند. فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس و بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال که هر دو از داور کارت قرمز دریافت کردند و در بازی بعدی تیم‌های خود غایب خواهند بود و ضرروتی وجود نداشت که برای آنها دستور موقت صادر شود. کمیته انضباطی تصمیم گرفت ابتدا صحبت‌های طرفین درگیری را بشنود و بعد برای آنها رای صادر کند. گفته می‌شود این دو جدا از یک جلسه محرومیتی که سپری کرده اند ممکن است تعداد جلسات بیشتری از همراهی تیم‌های خود محروم شوند و احتمالا برای آنها جریمه نقدی هم در نظر گرفته خواهد شد. محرومیت یک تا سه جلسه ای به همراه جریمه نقدی ۲۰ میلیون تومانی. 

کریم باقری هم از سوی کمیته انضباطی تشویق خواهد شد به این خاطر که نقش موثری در پایان دادن به درگیری‌ها داشت. او حتی در پایان بازی از بازیکنان تمیش خواست جلوی استقلالی‌ها شادی نکنند و به رختکن بروند. 

گفته می‌شود آراء کمیته انضباطی بعد از برگزاری جلسات انضباطی که برای رسیدگی به پرونده تدارک دیده شده صادر خواهد شد. 

کمیته انضباطی به جزء این پرونده، پرونده دیدار سپاهان - پرسپولیس را هم در دست دارد که صدور آرای این دو بازی به طور حتم حواشی جدیدی را در فوتبال به همراه خواهد داشت و طبق معمول تیم‌هایی که از آراء کمیته انضباطی متضرر می‌شوند به آن اعتراض خواهند کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    یکی از تاکتیک های پرسپولیس اینه که به بازیکن ها گفتن هرجا درگیری شد شما همگی بریزید رو سر بازیکن های تیم حریف و زد و خورد کنید بعد کریم باقری به عنوان منجی میاد شما رو هل میده و جدا می کنه. اینجوری هم عقده هاتونو روی سر حریف خالی کردید و هم اینکه از کریم باقری در بعد بازی به خاطر اخلاق جوانمردانه تقدیر و تشکر می شه. با یک تیر دو نشان می زنیم.
    • علی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      ایکاش یه مقدار جوانمردی اقا کریم را داشتید بجای شاوغ کاری یه مقدار فوتبال یاد بگیرید یا داور مقصر یو تیر دروازه یا زمین چقدر ۰۰۰۰باختن گریه نداره کاپیتان چچچچگگگگوووورررا
    • داش عَمَد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      وا دقیقاً برعکس... من همش از تو تلویزیون بازیکن آبی میدیدم که دعوا میکردن با بازیکنای پرسپولیس. کادر فنی پرسپولیس بجز آقا کریم و چند بازیکن ما وارد معرکه ای که ساختید نشدن حتی آقا یحیی هم نگاه به جنگی که راه انداختید نکرد. دعوا کردید چون عقده داشتید، حسودی میکنین کع نتونستین پرسپولیس رو شکست بدید زورتون میاد کلاً... البته حسودی و عقده داشتن نه جرمه نه عیبه! فقط دعوا کردن و زدو خورد با بازیکنای حریف از سر عقده یکمی به کلاس فوتبال نمیخوره بهتره برید تو کاراته شرکت کنین حتما نتیجه میگیرید حداقل یه افتخاری که تو فوتبال بدست نیوردید تو کاراته بدست بیارید . در ضمن بدور از اینا ! بی عرضگی و حقیری بازیکنای کیسه رو روی پرسپولیس جمع نبند! همه که عین بازیکنای کیسه هار و وحشی نیستن داداش!!
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    درتمام حواشی وجنجالهای اخیر فوتیال یک طرف ثابت تیم لنگه .یعنی قهرمانی وجام اسنپی به هر قیمت .
    • کیسه کش بدبخت IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      آخه کیسه کش حقیر تو دهنتو آب بکش بعد از کریم خان حرف بزن ما خدارو داریم شما هم دروغ ریا کاری و دغل توف
  • مسعود IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    عجب لنگیای کثیفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی