نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مدافع استقلال از دقیقه یک به مغانلو فحش ناموسی می‌داد/ اکبریان توجهی نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مدیران پرسپولیس ادعای عجیبی در مورد سیاوش یزدانی مدافع استقلال و برخوردش با شهریار مغانلو مطرح کرد.

خبرورزشی - آنطور که مشخص است حواشی دربی پایتخت تمام نمی‌شود و هر روز اخبار جدیدی از دعوای سرخابی‌ها شنیده می‌شود.

سیاوش یزدانی مدافع استقلال که قبلاً هم سابقه درگیری با پرسپولیسی‌ها را در کارنامه دارد از ابتدای بازی درگیری زیادی با شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس داشت به طوریکه این دو بازیکن به غیر از درگیری‌های لفظی چند بار روی هم خطا کردند.

یکی از مدیران پرسپولیس در همین خصوص مدعی شد مدافع استقلال از دقیقه یک بازی به مغانلو فحش ناموس می داد و این موضوع تا پایان بازی ادامه داشت.

او همچنین گفت: وقتی شهریار این موضوع را به داور مسابقه اطلاع داد محمدرضا اکبریان اعلام کرد چیزی نشنیدیم و به راحتی از کنار فحاشی مدافع استقلال عبور کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • siajam IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    کلا یزدانی بازیکن بی ادبیه
  • بااوا IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    این مکتب کیسه است
  • سرخ IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    خبر ورزشی عزیز ؛ چرا از فحاشی همین سیاوش یزدانی به جناب جهرمی رونمایی نمی کنید ؟ / حامد لک به خاطر استوری اش به کمیته انضباطی احضار شد در صورتی که توهینی به فرد خاصی نکرد اما ایشون به طور مستقیم در استوری شون خطاب به وزیر ارتباطات فحاشی میکنند و کمیته ی انضباطی در خواب است ... ، در ثانی وقتی طرف به وزیر مملکتش بی جهت فحش میدهد دیگر انتظاری ازش نمیرود که به بازیکن رقیبش فحاشی نکند ! اگر یکی از بازیکنان پرسپولیس این کار ها را میکردند مطمئنا داور واکنش نشان میداد و حتی کار تا کمیته ی انضباطی هم کشیده میشد ! اما امان از دست قدرت های فراقاونی بعضی ها ....
  • دامون IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    اینم از اون شارلاتان بازیهاس که مدیر تیمشون به بازیکنهاشون میگه که هر چی شارلاتان بازی بلدین توی زمین مسابقه دربیارین... آقای عضو هیئت مدیره شما نگران بازیکنتون نباش اتفاقا این مدل فحاشیها و تو اعصاب رفتن با دست و انگشت رو بازیکنهای شما خوب از مدیرتون یاد گرفتن نمونه بارزشم اون حرکت انگشتیشون بود که فوتبال ایران رو رسوای دنیا کرد.... سیاوش یکی از مودب ترین بازیکنهای این فوتباله که دعا کنین بازیکنهای شما هم یکم از ادب سیاوش یاد بگیرن... ظاهرا این شارلاتان بازی مدیر تیمتون رو شما هم زود یاد گرفتین...
    • مهرشاد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      مودب ترین ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    سیاوس یزدانی بی ادبی را از مکتب سپاهان به استقلال اورده است ونمی تواند ان را ترک کند نرود میخ اهنین بر سنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی