نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سپاهان ۵ - مس یک/ شاگردان نویدکیا مقتدرانه به صدر جدول برگشتند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال سپاهان با برتری پرگل مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال بار دیگر صدر جدول این رقابت‌ها را از پرسپولیس پس گرفت.

خبرورزشی - در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، تیم سپاهان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه پرگل ۵ بر یک به برتری دست یافت.

 گیورگی گولسیانی (۲۵)، محمدرضا حسینی (۲۹)، امید نورافکن (۳۳)، سجاد شهباززاده (۳۹) و یاسین سلمانی (۸۳) برای سپاهان گلزنی کردند و محمدرضا سلیمانی (۹) زننده تک گل مس بود.

در این دیدار، محمدرضا حسینی از سپاهان و مهرداد رضایی و عقیل کعبی از مس با کارت زرد داور جریمه شدند.

سپاهان با این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. مس نیز با ۲۸ امتیاز در رده هشتم باقی ماند. برتری پرگل سپاهان مقابل مس رفسنجان ارزشی بیش از سه امتیاز داشت، چرا که تفاضل گل این تیم را نیز به ۲۱+ رساند، در حالی که تفاضل گل پرسپولیس ۱۸+ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    مهم ترین بازی سپاهان با فولاده که حتما باید ببره
  • علی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    جالبه بعضی تیم ها میان جلوی پرسپولیس و استقلال خودشونو می کشن یه صفر صفر بگیرن. بعد راحت از سپاهان 4-5 تا میخورن! تو 13 دقیقه سه چهار تا خوردن! به این چی میگن دقیقا؟!!!!
  • حامد IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    آره مقتدارنه با تبانی! وقتی مربی آلومینیوم خودش اعتراف کرد و فدراسیون و سازمان لیگ خواب بودن، بایدم دوباره شاهدش میبودیم. رمز عملیات این بود، ظاهر مظلوم محرم و پشتش کثافت کاری های ساکت. جالبه برای دومین باره که تا سپاهان به تفاضل گل نیاز داره برای رفتن به صدر بالای ۵ گل به حریف میزنه، اونم گل هایی که تو هر لیگ ۵ تاشو نمیبینم. جالبه خیلی اتفاقی بازیکن سابق سپاهان که تو مس بازی میکنه روی سه گل مقصر اصلیه. سگه لای گز. شرافت نداشته. ولی اونی که جام و میبره بالای سرش آقا سید پرسپولیسه. ظلم و کثافت کاری پایدار نیست. بشینید و تماشا کنید.
  • بهنام IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    پنج سال قبل یک تیم تونست با تفاضل گل در مقابل پرسپولیس جام بگیره! پس تفاضل کل هم مهمه. چه خوب که تیمایی هستن در میانه جدول که 5تا 6تا میخورن!!!!!!!!!
  • شیشعلی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    بازی دیدیم تاثیر سکه لای گز و کارتدبه کارت از داوری به بازیکنان مس رفت جعفری مدافع سابق سپاهان و مدافع فعلی مس رفسنجان بهترین بازیکن سپاهان بود در برد تیم سپاهان نقش کلیدی داشت هرموقع عوامل ساکت در سپاهان باش بوی تبانی و فساد داوری آشکار هست
    • کی روش IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      اگه اینجوریه قهرمانی های چهارساله شما هم سفارشیه
  • ... IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    مقتدرانه؟! مث این که بازی رو ندیدید. سریالی از اشتباهات بهت برانگیز و پاس گل عجیب از بازیکن مس به تیم سابقش. موضوعی کاملا مشکوک که میشه بهش ورود کرد.
  • اولانگاااااااااااااااااااااا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    لااقل اون عکس سردار سلیمانی رو از وی اون سکوهاتون بردارید بعدش هر کثافت کاری که دوست داشتید بکنید ، این چه سیرکی بود ؟؟؟؟؟؟؟ اگه بازی الومینیوم درست رسیدگی میکردید باز امروز اینطوری نمیشد
  • فوتبالی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    سپاهان آروراژ گلش خوب شد
  • فرشاد IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    خوب تبانی خوبی بود معلوم بعد از برگشتن مدیر فاسد که قرار دادمیلیاردی با ویلموتس بست و پورسانت میلیاردی به جیب زد الان در سپاهان دو باره کارت به کار و سکه در بسته گز فعال کرده ولی خدا با ماست
  • صادق IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    واقعا باید درب این فوتبال فاسد رو گل گرفت بوی گند لجن و کثافت کاری مدیر عامل بعضی تیمها همه جای ایران پر کرده , خدایی پاس گلی که جعفری داد در بازی محلات هم اینجوری به بازیکن اموزش نمیدن, پاس تو عرض دروازه ؟! زدن اون توپ به اوت و یا کرنر چقدر زحمت اموزشی داشت؟! گلهای دیگه هم بودار بودش لطفا فوتبال رو به لجنش نکشید , خبر ورزشی محترم اگر شما امروز به انعکاس حقایق و واقعیتها نپردازید فردا دیرست و به رسالت خود عمل نکرده اید , فوتبال ناپاک و فساد همه ی رگ و پی فوتبال و زندگی مردم را بتباهی خواهد کشاند و البته دود اینکار ابتدا به چشم نشریات و رسانه ها خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی