نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
به بهانه گلزنی آلیسون بکر/ همه دروازه‌بان‌های گلزن لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی لیورپول تبدیل به ستاره گلزن این تیم در بازی مقابل وست‌برومویچ شد.

خبرورزشی – آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول در بازی مقابل وست برومویچ، فراتر از وظایف دروازه‌بانی خود عمل کرد و در نقش یک گلزن ظاهر شد. بکر دقیقه ۹۵ و در حالی که بازی با تساوی در حال به پایان رسیدن بود، روی یک ضربه کرنر از دروازه بیرون آمد و موفق شد سانتر ترنت الکساندر آرنولد را با ضربه سر به گل برتری لیورپول تبدیل کند.

این گل برای قرمزهای آنفیلد بسیار ارزشمند بود چون آنها را همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نگه داشت، در حالی که تساوی یک – یک می توانست عملا امیدهای این تیم را از بین ببرد. آلیسون تبدیل به اولین دروازه‌بان تاریخ لیورپول شد که موفق به گلزنی می‌شود، ضمن اینکه این تنها گل دوران حرفه‌ای خود او نیز به حساب می‌آید.

اما پیش از آلیسون بکر هم دروازه‌بانانی بوده‌اند که موفق به زدن گل‌های مهم برای تیم‌های‌شان در لیگ برتر انگلیس شده اند و حالا دروازه‌بان برزیلی به باشگاه دروازه‌بانان گلزن لیگ برتر انگلیس اضافه شده است.

پیتر اشمایکل دروازه‌بان سابق منچستریونایتد در سال ۲۰۰۱ که به عضویت استون ویلا درآمده بود موفق به گلزنی مقابل اورتون شد. برد فریدل دروازه‌بان بلکبرن در سال ۲۰۰۴ مقابل چارلتون گل زد. پل رابینسون سنگربان تاتنهام در سال ۲۰۰۷ توانست دروازه واتفورد را باز کند. تیم هاوارد در سال ۲۰۱۲ دروازه‌بان اورتون بود و موفق شد برای تیمش در بازی مقابل بولتون گلزنی کند. آسمیر بگوویچ، دروازه‌بان بوسنیایی استوک سیتی در سال ۲۰۱۳ دروازه ساوتهمپتون را باز کرد. حالا آلیسون بکر در سال ۲۰۲۱ با گلزنی مقابل وست بروموویچ تبدیل به ششمین دروازه‌بان گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس شد.

ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی