نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
۱ |
۵
محرومیت یک تا سه جلسه‌ای در انتظار مربی موقت استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فراز کمالوند به دلیل اظهاراتش در پایان بازی با پیکان به زودی از سوی کمیته انضباطی محروم خواهد شد. محرومیت او از یک تا سه جلسه خواهد بود.

خبرورزشی - کمالوند در پایان دیدار سایپا - پیکان به صراحت اعلام کرد نتایج فوتبال در خارج از زمین رقم می‌خورد.

او در این باره گفت: من یکشنبه نزد علیپور در کمیته صیانت از سلامت فوتبال رفتم و این را به این کمیته و حراست فدراسیون هم گفتم. نتایج این فوتبال داخل زمین تعیین نمی‌شود. داور چهارم از فاصله ۵۰ متری گفته آن صحنه پنالتی است که درست هم نبود و بعد مرا اخراج کردند. ۲۱ هفته است که برای سایپا پنالتی اعلام نکرده‌اند. مگر می‌شود چنین اتفاقی رخ دهد؟ ببینید کدام تیم چنین شرایطی دارد؟ ما را تا آخر عمر محروم کنید، اما به فوتبال رسیدگی کنید. این چه فوتبالی است؟! بازیکن ما را کشیدند و به سود حریف پنالتی گرفتند. این صحنه را به ناظر داوری نشان می‌دهم و او هم می‌خواهد بگوید اشتباه شده است. ببینید در چهار هفته اخیر داوری چه شرایطی داشته است؟ می‌خواهند در دو هفته آخر کارگروه تشکیل دهند. تا دو هفته پایانی که تکلیف همه تیم‌ها روشن شده است!

فراز کمالوند یک بار زمانی که هدایت تیم شهرداری تبریز را در لیگ یک برعهده داشت به مدت دو فصل از حضور در فوتبال محروم شد و تیم شهرداری تبریز که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده بود نیز به دو رده پایین تر یعنی لیگ ۲ سقوط کرد. 

مدیر فنی سابق آبی پوشان طی دو هفته حضور درتیم سایپا تنها یک امتیاز گرفته که قطعا این نتیجه نمی‌تواند به تیم برای ماندن در لیگ برتر کمک کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی