نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
۲ |
۴
توجیه عجیب رئیس کمیته داوران در مورد داور دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد افشاریان انتخاب محمدرضا اکبریان برای دربی تهران را توجیه کرد.

خبرورزشی - محمدرضا اکبریان در حالی برای قضاوت دربی انتخاب شد که سابقه اخراج گل محمدی و مجیدی را داشت و البته هواداران استقلال نسبت به او بیشتر موضع داشتند. اکبریان همان داوری است که یکبار به خاطر اشتباه بزرگ در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان از استقلالیها عذر خواهی کرد اما حالا خداداد افشاریان با توجیه انتخاب او می‌گوید: از قبل اکبریان را برای دربی کنار گذاشته بودم و می‌خواستم او را احیا کنم!

سوال مهم اینجاست که آیا دربی تهران که سنگین‌ترین بازی سال است وقت احیای یک داور است؟ آیا نمی‌شد در یک بازی دیگر با حساسیت کمتر اکبریان را احیا کرد؟آیا الان مثلا این داور احیا شد و اعتماد به نفس پیدا کرد؟واقعا با این تفکرات آدم نگران اتفاقات آینده و کمیته داوران می‌شود و البته این که واقعا افشاریان که داور سالمی بود، می‌خواهد این مدلی کمیته داوران را درست کند و باز هم از این مدل انتخاب‌ها انجام بدهد؟

بعد از رفتن اصفهانیان از کمیته داوران امیدوار بودیم اتفاقات مثبتی در این کمیته رخ بدهد اما حداقل این اتفاق تا امروز رخ نداده و با این توجیهات خیلی‌ها نا امید شده اند مگر این که از این به بعد افشاریان عملکرد بهتری داشته باشد وبه خصوص در بحث حساس چینش داوران از قبل کسی را برای بازهای حساس مثل دربی کنار نگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • معتمدی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    آقای قهرمانی دست مریزاد با احیا اکبریان هواداران استقلال را نابود کردی .به خاطر دوضربه نابودکننده به استقلال جنابعالی و اکبریان را تا ابد نمی بخشیم .
  • شهرام IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    رفعتی هم برای پوشوندن گند همین داور دو سال پیش قانون فیزیک را به سخره گرفت و خودش را مضحکه عام و خاص کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی