اظهارات آتشین کمالوند/ کاری از دست من برنمی‌آید؛ اگر می‌توانید بروید و حق‌تان را بگیرید!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فراز کمالوند سرمربی مستعفی تیم فوتبال سایپا در تمرین امروز نارنجی پوشان هم شرکت نکرد و مصاحبه‌ای آتشین داشت.

خبرورزشیفراز کمالوند پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر به دلیل اتفاقات هفته های اخیر لیگ برتر از سرمربیگری نارنجی پوشان استعفا کرد.

هرچند اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا  بلافاصله با تشکیل جلسه ای با استعفای کمالوند مخالفت کردند اما این مربی امروز هم در تمرین تیمش حاضر نشد و این تمرین با حضور دستیارانش برگزار شد.

سرمربی مستعفی تیم سایپا درباره دلیل این موضوع عنوان کرد: هیئت مدیره باشگاه سایپا مخالفت می کرد یا نمی کرد روی تصمیم خودم می ماندم. به کار خودم و بازیکنانم اعتماد دارم اما معتقد هستم همه باید جوانمردانه بازی کنند. یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد. نوش جانش و هر تیمی زورش رسید می‌برد.

وی ادامه داد: اصلا کمیته انضباطی به جای تیم پیکان ما را جریمه کند. حرفی نیست و نوش جان پیکان اما می گویم به شکلی نباشد که یک تیم مدام از اشتباهات منفعت ببرد و تیم های دیگر متضرر شوند. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است به این شرط که مثلا پیکان یک بازی ضرر کند و دو بازی سود ببرد. دو بازی نفع ببرد و سه بازی ضرر کند.

سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: ۲۱ هفته از لیگ برتر گذشته اما تیم ما هنوز یک پنالتی نزده است. همه اذعان داشتند شش پنالتی برای تیم ما گرفته نشده است؟ این امر چگونه امکان‌پذیر است. اگر پنالتی اتفاق نیفتاده بود می‌گفتیم ایرادی نداشت. خودمان مدعی ۹ پنالتی بودیم اما شش پنالتی را کارشناسان تایید کردند. کمر تیم در این حالت می‌شکند.

کمالوند اضافه کرد: سایپا انتهای جدول است و پتانسیل این را ندارد که به تیم دیگری سه گل بزند. امروز هم به سراجی و اعضای هیئت مدیره باشگاه گفتم کاری از دست من بر نمی آید. اگر می‌توانید بروید و حق‌تان را بگیرید. حقی که می‌گویم به گذشته و نیم فصل اول  بازنمی گردد و مربوط به همین دو بازی است.

وی درباره اینکه باشگاه سایپا باید حق خود را از فدراسیون فوتبال بگیرد یا کمیته داوران توضیح داد:  با گذشته کاری ندارم و از همین خداداد افشاریان. اشکان خورشیدی داور خوبی است و اعتقاد دارم هیچ داوری عمدی این کارها را نمی‌کند اما چرا باید یک داور وسط مازندرانی به همراه یک داور چهارم و کمک داور اصفهانی درحالیکه تیم های این استان‌ها دی نفع هستند در بازی تیم ما باشند.

سرمربی سایپا درباره اینکه افشاریان مدعی است سعی می‌کنند از این به بعد چنین اتفاقی رخ ندهد، گفت: مهدی تارتار می‌داند به چه دلیلی به دیدار حراست فدراسیون و رئیس کمیته صیانت رفتم؟ به این دلیل که می‌گویند می‌خواهیم ۳-۲ هفته آخر کارگروه درست کنیم. در آن هفته ها کار از کار گذشته و تمام شده است‌. الان تکلیف تیم ها مشخص می شود و اگر اکنون ۷-۶ امتیاز بین تیم های پایین جدول جا به جا شود مگر کسی می تواند در ۴-۳ بازی آخر تیمش را جمع کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی