طعنه پیروانی به استقلال/ بار فنی تیمتان را بالا ببرید و باخت را توجیه نکنید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس با حضور تلفنی در برنامه تلویزیونی درباره اتفاقات بازی تیمش با سپاهان و استقلال توضیح داد.

خبرورزشیافشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و درباره اتفاقات دربی اظهار نظر کرد: ما اینجا همه چیز دیدیم، از بدو ورود و کارشناس و سکو دیدیم. من اول یک عذرخواهی از هواداران عزیزمان داریم و شب مسابقه است و قرار نبود کسی از ما بیاید روی خط. ما باید تمرکزمان را بگذاریم روی مسائل فنی. اما دیدیم که یک طرفه رفته‌اند به قاضی.

از روی سکو به من توهین کردند
روز قبل به ما گفتند هر طرف ۱۵ سهمیه دارد. اگر ۵ نفر آوردند ما مقصر نیستیم. این را من نباید جوابگو باشم. ما از شروع که از تونل آمدیم، پشت نیمکت حریف تعدادشان خیلی بیشتر بود. از روی سکو به من، تیمم و سرمربی توهین کردند و من هم پاسخ دادم.

حرفشان قشنگ نیست
نه بیشتر نبودند، به اندازه بودند. اما این که می‌گویند ما کسی را نداشتیم، این قشنگ نیست. افراد ما، کسانی بودند که پروژه موزاییکی انجام دادند و با فاصله نشستند.

خیلی تحت فشار بودیم

من فکر میکنم دوستان یا اشتباه دیدند یا اشتباه متوجه شدند. آنها تشویق کردند و تیکه انداختند و من خودم هم معترض بودم و گفتم اگر اینطور باشد ما نمی‌اییم بازی کنیم. چون خیلی تحت فشار بودیم.

بار فنی تیمتان را بالا ببرید

قضاوت یک صحنه بود که با عکس گرفتن و صحنه آهسته تشخیصش خیلی سخت بوده. البته تا ما حرف بزنیم بیانیه می‌دهند اما همانجا نیمکت تیم حریف هم معترض نشد. صحنه آهسته پا رفت روی پا و کارشناسان گفتند. اما بازی رفت یک پنالتی برای ما نگرفتند و یک اخراج هم بازیکن استقلال نشد. باید بار فنی را بالا ببریم. سه بازیکن حریف اخراج می‌شد، تک به تک ما گرفته نشد. باید منطقی فکر کنیم، بازی کردیم و ما بردیم.

می‌خواهید باخت را توجیه کنید

نمی‌دانم شادی گل عیسی را هرچه دیدیم چیزی در او ندیدیم. عیسی دفعه بعد گل زد اصلا نباید شادی کند. او بازیکن قوی است و حتما بازهم مقابل آن‌ها گلزنی خواهد کرد. این منطقی نیست، مسی و رونالدو و رونالدینیو و مولر و ژاوی هم این خوشحالی را کردند. ما سالهاست در ورزشیم و اینها باخت را توجیه می‌کنند. آنها سالهاست برد نداشته‌اند و حالا به خوشحالی عیسی و تماشاگر و داور گیر داده‌اند. او اصلا به سمت نیمکت نبوده و رو به عکاسان بوده است. اینها فرار رو به جلو است، اگرچه آقای مددی قابل احترام است اما اتفاقات را بهم ربط می‌دهند.

چرا به اتفاقات استقلال واکنش نشان ندادید؟
چرا بازیکن استقلال که آن اتفاق در فرودگاه رخ داد، اتفاقی رخ نداد؟ همان روز که هوادارانشان را زدند. یعنی این‌ها برای فدراسیون تعیین تکلیف می‌کنند؟ ما دنبال این چیزها نیستیم و می‌رویم در زمین می‌بریم.

نگفتم او را نمی‌شناسم
من نگفتم او را نمی‌شناسم. من گفتم تدارکات نیست، من گفتم 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    افشین کیسسسسسسسسسه سووووووووووووووووووووووز
  • کیوان ارجمند US ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    تو به اوضاع فرش و ارز برس نمیخواد زیاد ناراحت بشی
  • سعید IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای پیروانی به گفته اکثر کارشناسان درباره بار فنی دربی کفه ترازو به سمت استقلال بوده است تعجب می کنم تیمی که در طول 90 دقیقه یک فرصت 50 درصدی گل داشته که اتفاقا با همه احترام به تیم و بازیکن رقیب آن فرصت را تبدیل به گل کرده است که برای ما قابل احترام است و دیگر هیچ و در الباقی دقایق زیر فشار حمله حریف بوده است و با خوش شانسی دروازه اش بسته مانده است چطور ادعای می کند بار فنی تیمش بالاتر از تیم رقیب بوده است.
    • Arash.rdj IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      شما استقلالی ها چطور میگین بار فنی تیمتون بالا بوده؟ من قبول دارم پرسپولیس مثل بازی های قبلی نبود، ولی با وجود این هم در موقعیت گل از استقلال بهتر بود و هم در کارهای تاکتیکی. نظر پیشکسوت خودتون در ایران اینترنشنال رو نگاه کنید که درباره دربی چه گفت؟ نکنه آقای تقوی رو هم پیشکسوت استقلال نمی‌دونید؟
  • احسان IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    جالبه قبل از بازی باشگاه استقلال ، عکس لوگوی پرسپولیس رو بدون ستاره قرار میده !!! بعد از بازی ناراحت میشه چرا وزیر به ستاره لوگوشون گیر داده!!! جالبه میگن چرا رای بازی پرسپولیس سپاهان قبل از داربی اعلام نشده اما خودشون اعلام می کنند بازیکنانشان بعد از بازی جام حذفی به کمیته برند اگه محرومیتی هم قراره اعمال باشه برای لیگ باشه نه جام حذفی !!! جالبه مدیر عامل استقلال میگه فرشاد فرجی گلوی بازیکن استقلال رو فشار داده در حالیکه عکس ها چیز دیگه میگه !!! جالبه مدیرعاملشون از کری خوانی هوادارای پرسپولیس که اطرافش بوده ناراحت میشه اما کمک سرپرستشون که روی خط میاد هر نوع کری خوانی و توهینی هست به پرسپولیس و وزیر مملکت میکنه !!!! جالبه فرهاد مجیدی به وزیر توهین کرده . حالا داداش سرمربی که معلوم نیست این جسارت رو از کجا پیدا کردند از وزیر می خواد که از استقلال معذرت بخواد !!!!
  • قانون منع بکار گیری استراماچونی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    با خودتون چطور فکر میکنین که بگین سطح فنی استقلال پایین بوده ؟؟!!نیمه اول که پرسپولیس تو قوطی بود و اگه داور پنالتی صد در صدی رو می‌گرفت یا میلیچ بجای اون پاس شوت میزد الان نتیجه این بود ؟شما که میگی سطحتون بالا ببرین و بهانه نیارین بهتره اول با عدالت پا به زمین بزارین و از فدراسیون تا وزیر بطور آشکار مورد حمایت قرار نگیرین بعد راجع به داخل زمین باهم صحبت کنیم...
    • مهرشاد IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      سطح فنی بالای کیسه رو توی بازی با ذوب آهن دیدیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • پرسپولیسم IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      بهتره اول شما با عدالت پا به زمین بزارین یه پنالتی نگرفته جو گرفته شما رو واقعا خنده داره خنده دااار دوستان ایمیلی عزیز پرسپولیس اگه مثل همیشه بازی می‌کرد که شما دنبال سوراخ موش مبگشتین
  • امید IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    تو این چهار سال برای یک بار هم ک شده میثاقی حقایقو گفت پیروانی جا خورد فکر کرد چیزی خورده تو سر میثاقی .بله آقای پیروانی شما رو تو این چهارسال به خیلی چیزا عادت دادن
  • غریب آشنا IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    با سلام بار فنی را بالا بردیم دقیقه سه اقای پیروانی ولی داور به جای پنالتی دستور وزیر را بالا تر برد اره بابا تا بابا هست حق تیم های را که میگی می خورید. به همین سادگی باسپاس ازخبرورزشی
    • الونگا IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      افسايد دقیقه آخر به ضرر پرسپولیس پس چیه????????تقصيرکيه??????
    • Arash.rdj IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      پرسپولیس چون مثل استقلال هوچی گری نیست درباره اشتباهات داوری جنجال به پا نمیکنه، اگه کارشناسی بازی رو دیده باشین یک پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت، یه موقعیت تک به تک رو داور آفساید گرفت. هفت تا کارت زرد بیشتر باید به بازیکنای استقلال میداد. آقای یزدانی به جای یکبار، دوبار باید اخراج می‌شد! بازیکن شما به عمو پای بازیکن ما رو قیچی کرد، وقتی بازیکن ما میاد بهش اعتراض کنه که چرا تکل خطرناک زدی همه نیمکت استقلال میریزه توی زمین، و در نهایت این استقلاله که به کمیته انضباطی معترضه که چرا جنجال به پا کردن! عضو هیات مدیره تیمتون که عضو شورای شهره به پرسپولیس توهین میکنه، ولی اون ایرادی نداره، اما وقتی یک وزیر کری میخونه زمین و زمانو به هم میریزید! هنوز کتک کاری ورزشگاه فراموش نشده، ولی کسی رو به کمیته انضباطی دعوت نکردن، اما شش روز بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان معترض شدن که چرا طولش دادین و دارین جانبداری میکنید! میشه بگید با خودتون چند چند تشریف دارین؟؟
    • پرسپولیسم IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      شما رنگ قهرمانی رو ندیدین حسودیتون شده بابا 1 سال دوسال نه دیگه چهارسال
  • 2060889367 IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    باشه آقای افشین دروغگو وشالاتان....تو هم یه ذره حجم دروغگوییهاتو کم کن
  • حسین مقدم IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    یه پنالتی واسه کیسه گرفته نشد،عوضش سیاوش اخراج نشد و تا آخر بازی بی رحمانه آسیب میزد،تک به تک پرسپولیس هم آفساید گرفتن،اونوقت جماعت همیشه طلبکار و هوچی گر میگن داور باعث باخت ما بود.به خدا پنالتی هم میگرفت و گل میشد،پرسپولیس بیکار نمینشست و خیلی سریع گلاشو میزد و اوضاع برای کیسه وخیم تر میشد
  • بهنام IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    آقای سعید گرامی چون محترانه صحبت نمودید بااحترام عرض میشود کدام کارشناسان کفه را برای تیم استقلال سنگینتر محاسبه کرده اند؟ پس از حدود 45 سال هواداری این بازی هم از نظر کیفی مثل اغلب دربی ها بار فنی ناچیزی داشت که کارشناسان واقعی اشاره کردند، با تشکر ازشما که از اتفاقات سطح پایین مورد مناقشه گذشتیدباید گفت که دو تیم تحت فشار روانی بیشتر در پی خنثی سازی نقات قوت هم بودندو آمار تقریباََ مساوی آخر بازی دلیل آن میباشد که البته پرسپولیس موفقتر بودچون عناصر هجومیتر استقلال رابی اثر کرد.در مورد موقعیت ناچیز پرسپولیس که گل شدهم رجوع کنید به ضعف تیم استقلال که از 1/5 موقعیت حریفان در دو بازی گذشته 3 گل دریافت نموده. با آرزوی سلامتی
  • ع.شرقی JP ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    منظورت از بار فنی پشتیبانی بابامسعود و وزیر مخابراته تیم های دیگه هم اگر از این پشتیبان ها داشتن چهار بار که سهله ..برای. همیشه یه کاپ قهرکانی باید براشون میزاشتن کنار
  • داوود IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    بارفنی شماپرسپولیسیا،،،داوروعوامل بیرونین
  • Ami IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    عجیبه خبر ورزشی از اون همه نکته علیه پرسپولیس چیزی نمیگه فقط این حرف های دروغ رو چسبید
  • سعیدی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    میگم شما کیسه کشان از جلو پس نمیروید باید عقب عقب بردنتون تو .شما که ادعا دارید بازی دست کیسها بود مگر بازی رفت یادتون رفته که دست کم باید پنج گل نوش جون بکردنی حالا دمب در اوردید افشین هر چه بد باشد اخلاقش هزار در صد بهتر از غلامپور بی تربیت است شما دگه به غیر از تو خواب ببینید قهرمانی را خج خج خج............پف پف ......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی