سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
۱ |
۰
لواندوفسکی هفته آینده بایرن را ترک می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است روبرت لواندوفسکی تصمیمی غیرمنتظره بگیرد و هفته آینده از بایرن‌مونیخ جدا شود.

خبرورزشی - روبرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ که سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شد، انگیزه زیادی دارد تا در بازی با آگزبورگ که آخرین مصاف مونیخی‌ها در فصل جاری است، گل بزند و از رکورد مولر نیز فراتر برود اما این مسابقه شاید، آخرین باری باشد که او پیراهن بایرنی‌ها را به تن می‌کند.

شبکه «اسکای اسپورت» آلمان در گزارشی عنوان کرد به صورت تئوری، احتمال حضور لواندوفسکی در تابستان سال جاری در یکی از سه لیگ فرانسه، انگلیس و اسپانیا وجود دارد. این شبکه تلویزیونی البته افزود پاری‌سن‌ژرمن منتظر تعیین تکلیف کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی اش است تا اگر در تابستان، به تیمی دیگر واگذار شد، برای جایگزینی دست روی گزینه مهاجم بایرن بگذارد.

از طرفی در انگلیس، چلسی برای رسیدن به مهاجم هدف درجه یکی بی‌تابی می‌کند. آن‌ها ظاهراً ارلینگ هالند، مهاجم جوان و نروژی دورتموند را به عنوان گزینه اول خود انتخاب کرده‌اند اما اگر دست‌شان به این گلزن بلندقامت نرسد، نگاه خود را معطوف لواندوفسکی می‌کنند. در کنار این ۲ گزینه، موضوع بارسلونا و برنامه‌اش برای خرید مهاجم مطرح است و با توجه به این موضوع که مهاجم آلمانی بایرن بارها از علاقه خود به فوتبال اسپانیا صحبت کرده، بعید نیست که او به یک‌باره راهی کشور ماتادورها شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    مهاجم آلمانی بایرن !!! لواندوفسکی اهل لهستان هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی