نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بمب نقل و انتقالاتی در باشگاه استقلال/ ستاره سرخ‌ها استقلالی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشکان دژاگه جزو نفرات مورد نظر استقلال بود که در نیم فصل شرایط لازم برای انتقالش به این تیم مهیا نشد. حالا با توجه به شرایط اشکان دژاگه باید دید برای فصل آینده این مهم رخ خواهد داد.

خبرورزشی - باشگاه استقلال در نیم فصل به دنبال این بود که از بین اشکان دژاگه و امین قاسمی‌نژاد یکی را به خدمت بگیرد که مذاکرات طرفین سرانجامی نداشت.

باشگاه پدیده قیمت ۳ میلیاردی روی مهاجم خود گذاشت و خواست که این مبلغ را ظرف سه ماه دریافت کند و باشگاه تراکتور هم حاضر به صدور رضایتنامه برای دژاگه نشد.

اشکان دژاگه مدت‌هاست در تمرینات تراکتور شرکت نمی‌کند و به دنبال فسخ دوستانه قرارداد و تسویه حساب با باشگاه تراکتور است البته به دوستانش گفته برای فصل آینده در خارج از ایران به فوتبالش ادامه می‌دهد.

مجیدی به جز فرشید اسماعیلی، پلی میکر دیگری برای خط میانی در اختیار ندارد و مسلماً برای فصل آینده در این پست به دنبال یک بازیکن خواهد بود.

استقلال هنوز مذاکره رسمی با دژاگه انجام نداده است و منتظر تسویه‌ حساب اشکان با تراکتور هستند تا سپس با نظر مجیدی با این بازیکن وارد گفتگو شوند.

اینکه دژاگه در تصمیمش مبنی بر ادامه فوتبال در خارج از ایران چقدر پافشاری کند بعد از مذاکره استقلالی‌ها مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    گزینه های استقلال در نیم فصل امین قاسمی نژاد. اشکان دژاگه. مسعود شجاعی. حامد پاکدل. سعید واسعی و میلاد جهانی بودند خرید های استقلال هم آرمان رمضانی و سعید مهری بودند حرکت رونالدینیویی فقط حرکت رونالدینیویی مدیران استقلال
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    اشکان دژاگه بمب نیست فوتبالش تموم شده
    • مجتبی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      فقط وفقط امیدابراهیمی وعلی کریمی کنارهم.همه چی حله
  • مانی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    جالبه که تیم حکومتی استقلال هر بازیکنی که می بینه رو میخواد و میگیره و بعد میگه تیمم بالانس نیست و هرگز مشکل مالی هم نداره
    • افشین فرشیان دوست IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      چند تا از بازیکنایی که تو نیم فصل میخواست رو جذب کرد؟لنگی حرف نزنه.چون فکر نمیکنه، فقط دهنو باز میکنه.تیم شما که پول رضایتنامه ترابی رو از کجا اورد؟۱۴ میلیارد پول رضایتنامه یحیی مو مصنوعی چجوری اومد؟چرا تیم لنگ،رو هر بازیکنی که دست میذاره، فورا جذب میشه؟ولی مال استقلال هیچوقت همچین چیزی نمیشه؟چه پول و پشتوانه ای دارین لنگی؟به کجا وصلین؟چاه نفت؟؟؟!!
  • کیوان ارجمند US ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    به به دژاگه و واسعی و قاسمی نژاد و علی نعمتی دفاع ودروازبان هم سوشا یا فروزان بسم الله
    • امیر IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      علی نعمتی پرسپولیسیه
  • جواد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    تیم دوم پایتخت (کیسه) معلوم نیست به کجا وصله که این همه هزینه می‌کنه ،،،،،پنجاه میلیارد بیشتر از سرخ آسیا بعد زر نزنند میگویند تیم خاص تیم حکومتی شما هستیم با این همه هزینه ،،،،،،،،پس در زیپ را ببندین۱۶
  • علی رضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    من شخصا به اشکان دژاگه احترام می‌زارم چه از لحاظ بازی درفوتبال چه از نظر شخصیتی ولی از مسولین باشگاه استقلال تمنا میکنم آقای دژاگه را به لیست استقلال اضافه نکنند. چون داژگه دیگر آن بازیکن سابق نیست چرا باشگاه استقلال دارد چنین کاری میکند چرا پول بیت المال راچنین هدر میدهید بخدا اگر استقلال به جای دژاگه چند بازیکن جوان بگیرد حتی اگر هم استقلال در فصل بعد به لیگ قهرمانان هم نرود ارزش دارد البته با عرض معذرت ارتقای دژاگه
  • حمید IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    این اشکان خان بدون شجاعی جایی نمیره . باید جفتشون رو باهم بخرین
  • محمد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    من نمیدونم از یه آدم که سال بعد عصا لازم میشه چرا باید بمب نقل انتقالاتی یاد بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی