نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
تمجید کارشناس روسیه از مهاجم تیم ملی/ بدون سردار آزمون سطح لیگ پایین‌تر خواهد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست سابق روسیه و کارشناس فوتبال این کشور به تمجید تمام قد از ستاره ایرانی پرداخت و او را بهترین بازیکن لیگ دانست.

خبرورزشی - هفته پایانی آرتم دزوبا با ۴ گل خود توانست عنوان آقای گلی را در شب غیبت آزمون از ستاره ایرانی برباید و یک افتخار بزرگ را از چنگ سردار بگیرد.

با اینکه او بهترین گلزن لیگ شد اما در اذهان کارشناسان فوتبال نتوانست عنوان بهترین بازیکن لیگ را بدست آورد و آزمون در صدر قرار گرفت. ستون نویس روزنامه اسپورت اکسپرس، اولگ ایوانوف، بازیکن سابق لیگ روسیه که اکنون به کارشناس فوتبال این کشور بدل شده، به تمجید از آزمون پرداخت و او را بهترین بازیکن لیگ دانست.

ایوانوف از بین آزمون و نوبوا، بازیکن سوچی، ستاره ایرانی را انتخاب کرد و نوشت: سردار با زنیت قهرمان روسیه شد و ۱۹ گل در این رقابت به ثمر رساند. اگر پوکر بازی انتهایی لیگ توسط دزوبا نبود، او آقای گل روسیه نام می‌گرفت. دزوبا هم بازیکن بزرگ است ولی در حقیقت او پشت سردار قرار می‌گیرد و به نظرم اگر آزمون در آن مسابقه بود، آرتم نمی‌توانست اینگونه گلزنی کند.

بیشتر بخوانید:

ایوانف نوشت: من واقعا به آزمون علاقه دارم نه فقط به خاطر اینکه تمرکز بالایی مقابل دروازه دارد بلکه به خاطر توانایی متفاوتی که در زمین از خود نشان می‌دهد. در تمامی دقایق آزمون نمایش خوبی دارد، مدافعان را جا می‌گذارد و ضربات سر قوی دارد. همچنین آزمون آدم فروتنی است و هیچ وقت در بازی مغرور نبوده و در بازی مشارکت دارد. این فقط به درون بازی منتج نمی‌شود و سردار در بیرون زمین مسابقه نیز آدم فروتنی است.

کارشناس فوتبال روسیه گفت:‌ من واقعاً متعجب نخواهم شد اگر او به تیمی قدرتمند در رقابت‌های اروپا برود. آنها مشخصاً به مهاجمی قدرتمند مثل او نیاز دارند ولی چقدر عالی خواهد شد اگر زنیت بتواند حداقل یک سال و نیم دیگر او را حفظ کند. به نظرم بدون آزمون، لیگ ما ضعیف تر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی