نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
۳ |
۵
دوست صمیمی برانکو بازداشت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زوران مامیچ سرمربی پیشین النصر و الهلال عربستان به خاطر اختلاس ۱۸ میلیون دلاری در دوران حضورش در دینامو زاگرب بازداشت شد.

خبرورزشی - دادستانی عالی کرواسی چند وقت پیش زوران مامیچ و برادرش را متهم به اختلاس ۱۸ میلیون دلاری از فروش بازیکنان دینامو زاگرب از جمله لوکا مودریچ به تاتنهام کرد و به همین خاطر دستگیری آن‌ها را خواستار شد.

مامیچ از کرواسی فرار کرد و پلیس بوسنی این مربی را که به ۴ سال و ۸ ماه زندان محکوم شده است دستگیر کرد. این مربی و برادرش شهروند بوسنی هم هستند و به همین خاطر  فعلا قرار است که در دادگاهی مستقل دادگاهی شوند تا بعد از آن معلوم شود که آیا باید تحویل کرواسی داده شوند یا نه.

مامیچ مربی شناخته شده‌ای در فوتبال آسیا است. او سابقه مربیگری در الهلال و النصر عربستان و هم‌چنین لیگ امارات را در کارنامه دارد و رابطه بسیار خوبی هم با برانکو، سرمربی پیشین پرسپولیس دارد. او که سال ۲۰۱۳ در دیناموزاگرب جانشین برانکو شده بود، زمانی هم در تیم ملی کرواسی شاگرد برانکو به حساب می‌آمد.

برانکو ایوانکوویچ و زوران مامیچ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لیگ تشریفاتی ایران(لنگ سوگلی) IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    برانکو و برادرش و دوستانش دلال های کروات بودند و خوب جیب تیم لنگ و بیت المال راخالی کردن..برانکو و برادرش دلال به تمام معنا و اخراجی اروپای شرقی بودن.. مسولین هم از ترس لنگ همه امکاناتی که در اختیارشون گذاشتن تا لنگ رو قهرمان کنه..۴ سال تمام و کمال از دلال کروات و برادرش و باشگاه منحوس لنگ حمایت کردن و هر چی خواست در اختیارش گذاشتن از تعطیلی تمرین تیم ملی تا کمپ های میلیاردی اسپایر قطر و گرفتن با زور زمین پیشرفته شهید کاظمی از استقلال و گرفتن بازیکنان ستاره لیگ و ..خدا ازتون نگذره که تو این چند سال جام ها رو به ناحق به لنگ اهدا کردید..
  • شمسعلی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    هرکیو میخوای بشناسی نگاه به دوستاش کننن دلال رفیقشم اختلاسگر میشه
  • شهرام IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    برانکو هم مثل پیروانی فراموشی میگره رفیقشو نمیشناسه (با تشدید و ضمه) :)))) دلالنکو تو لنگ کم از این کارا نکرد میراث دارش درصدمحمدیه که اونم الحق و الانصاف خوب داره درصدخواری میکنه و رسانه ها هم خوب هواشو دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی