نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیس نقره داغ شد/ سیدجلال، فرجی و غلامپور محروم شدند/ متن آرای کمیته انضباطی برای دو دیدار پرسپولیس - استقلال و سپاهان - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کمیته انضباطی پیش آرای دو بازی پرسپولیس - سپاهان و استقلال -پرسپولیس را اعلام کرد.

خبرورزشی - رای دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران به شرح زیر است:

در خصوص تخلفات انتسابی به باشگاههای پرسپولیس تهران و استقلال تهران و بهزاد غلامپور ، محمد نادری ، مهدی ترابی ، فرشاد فرجی و سید احمد موسوی مبنی بر مداخله اشخاص حقیقی منتسب به هر دو باشگاه در نزاع جمعی ، ورود به زمین مسابقه از سوی بهزاد غلامپور و سید احمد موسوی ، بدرفتاری بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی نسبت به یکدیگر و انجام رفتار تهاجمی از سوی مهدی ترابی و محمد نادری در بازی بین دو تیم در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه و همچنین دیگر تخلفات باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ کارت بازیکنان این تیم و نقض پروتکل های بهداشتی از طریق عدم جلوگیری از حضور تعدادی مازاد بر میزان مجاز افراد در ورزشگاه با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش مقامات رسمی، تصاویر موجود از صحنه درگیری بازیکنان دو تیم با یکدیگر ، دفاعیات ارسالی از سوی هر دو باشگاه، اظهارات و دفاعیات بهزاد غلامپور، محمد نادری، مهدی ترابی و فرشاد فرجی در جلسه کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلفات انتسابی محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۵۱ ، ۵۶ ، ۵۸ ، ۶۴ و ۱۱۷ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ و بالحاظ فقدان سابقه تخلفاتی از سوی نامبردگان و همچنین ابراز ندامت از سوی بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی که از مصادیق ماده ۹۴ مقررات موصوف و جهات تخفیف در میزان مجازات محسوب می شود :

* بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی هر کدام به دو جلسه محرومیت قطعی در مسابقات رسمی و یک جلسه محرومیت تعلیقی 

* مهدی ترابی و محمد نادری هر کدام به یک جلسه محرومیت تعلیقی 

* تمامی این افراد و همچنین سید احمد موسوی هر یک به پرداخت مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال 

* باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ  یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و باشگاه استقلال نیز به پرداخت مبلغ  یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

لازم به ذکر است مدت تعلیق تا ابتدای شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر ادامه خواهد داشت و چنانچه در طی این مدت مشارالیهم مرتکب هر گونه تخلفی در این مسابقات شوند مجازات تعلیق شده به همراه مجازات مربوط به تخلف جدید توامان اجرا خواهد شد.

رأی صادره قابل اجرا و از حیث محرومیتهای یک جلسه تعلیقی قطعی و نسبت به سایر موارد ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته محترم استیناف می باشد و باشگاههای یاد شده نیز دارای مسئولیت تضامنی در خصوص پرداخت محکومیت نقدی عوامل خود می باشند .

ضمناً از رفتار جوانمردانه کریم باقری در دو بازی اخیر تیم پرسپولیس که مانع از بروز حوادث تلخ تری گردید تقدیر و تشکر بعمل می آید.

اعلام رای دیدار پرسپولیس و سپاهان

در خصوص تخلفات انتسابی به باشگاه های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران و عزت اله پور قاز، محمد رضا حسینی، یاسر جمال بافقی، سید جلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و احسان کوراهیه مبنی بر تعرض بازیکنان و عوامل منتسب به هر دو تیم مذکور به یکدیگر، بدرفتاری عزت اله پور قاز ، محمد رضا حسینی و حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی در قبال یکدیگر، رفتار غیرورزشی از سوی سعید آقایی و همچنین سید جلال حسینی در زمان اخذ تست دوپینگ از ایشان، انجام رفتار تحریک آمیز به خشونت از سوی یاسر جمال بافقی ( عکاس باشگاه سپاهان) و احسان کوراهیه ( از عوامل منتسب به باشگاه پرسپولیس) با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش مقامات رسمی مسابقه، تصاویر و فیلمهای منتشره مربوط به صحنه خروج بازیکنان دو تیم از زمین مسابقه و ورود به رختکن ورزشگاه، دفاعیات ارسالی از سوی دو باشگاه موصوف و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده تخلفات انتسابی را محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۵۴ ، ۵۸ ، ۶۴ و ۱۱۷ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ بالحاظ مفاد ماده ۹۴ مقررات:

* سید جلال حسینی و عزت اله پورقاز به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیمهای خود در مسابقات رسمی 

*سعید آقایی و محمد رضا حسینی به یک جلسه محرومیت تعلیقی که مدت تعلیق تا پایان فصل جاری ادامه خواهد داشت.

* تمام این افراد و همچنین محمد حسین کنعانی زادگان نیز هر یک به پرداخت مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی 

* باشگاههای سپاهان و پرسپولیس نیز هر کدام به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می  شوند.

 همچین احسان کوراهیه و یاسر جمال بافقی نیز هر یک به ترتیب به شش ماه و سه ماه محرومیت از ورود به ورزشگاههای فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند.

ضمناً با توجه به وقوع حوادث تلخ در چند بازی متعدد در مسابقات گذشته دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مقابل یکدیگر و از باب تکمیل مجازات حکم بر برگزاری مسابقات دو تیم یاد شده در فصل آتی لیگ برتر اعم از رفت و برگشت در خارج از ورزشگاههای خانگی این دو تیم و در شهر و استان بی طرف به تشخیص سازمان لیگ مستند به ماده ۱۱۸ از مقررات انضباطی موصوف صادر می گردد.

رأی صادره قابل اجرا بوده و نسبت به موضوع یک جلسه محرومیت ( اعم از قطعی و یا تعلیقی) قطعی و نسبت به سایر موارد ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می باشد و باشگاهها نیز در خصوص پرداخت محکومیت نقدی عوامل خود دارای مسئولیت تضامنی می باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    سوال من از کمیته انضباطی اینه در کدام دیدار تماشاگران و هواداران پرسپولیس در تهران جنجال درست کردن ؟ تمام جنجال ها مربوط به اصفهان و هوادان سپاهان هستش
    • وحید IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      مجموعه باشگاه پرسپولیس بی ادب هستن از مدیر دروغ گو تیم تا بقیه
  • ناشناس IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    حالمون ازاین همه بی عدالتی بهم میخوره نونتون از پرسپولیس درویاد این تیم نباشه هیچی نیستید ما هم توکل میکنیم به خدای خودمون
  • ق ر IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    هوادار پرسپولیس کور شد سرباز احمدی کور شد به این شدید هوادران و تیم سپاهان محروم نشد .
  • زاگرس IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    قابل توجه تیمهای لیگ برتری...توی هر بازی بریزید سر بازیکنان پرسپولیس و خیالتون راحت باشه که اگه دستشون رو جهت دفاع از خودشون بالا بیارن ما قطعی محرومشون میکنیم...«از طرف سازمان لیگ و فدراسیون آنتی پرسپولیس»
  • محمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    معنی عدالت از نظر کمیته ان ضباطی جفتک زدن ۲ جلسه محرومیت دفاع کردن از خود به خاطر جفتک نخوردن هم ۲ جلسه محرومیت جفتک پرونی شجاعیان و دیگران مشکلی نداره
  • بهراد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    به نظر من این تیم لنگ سال دیگه تو مسابقات نذارید جداگانه بهش جام بدین و مستفیم بفرستیش آسیا تا این لیگ یه خورده حرفه ای بشه چه ارای خنده داری تیم لنگ تو هر بازی جنگجال به پا کرده و داورها هم هر دو بازی را براشون درآوردن . 4 امتیاز بهش دادن هر چند این 4 امتیاز هم باید اضافه کرد به بقیه امتیاز دیگه که اینجوری بدست آورد آقایان وزرا و دولت باشه باشه چشم شما که قدرت دارید این تیم تون هرسال تو آسیا باشه و هر سال هم دوتا جام بهش بدین فقط تور خدا بذارین بقیه تیم ها باهم بازی کنند تا لیگ ما جذاب و بدون دست های پشت پرده بازی های سالمی از نظر جوانمردی و درستی ببینیم.
  • زاگرس IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    راستی جناااااااب عزیزی خادم آبی وکمیییییته انضباطی قااااطع...چه خبر از قشون کشی ونزاع دسته جمعی پارسال تیم کیسه عزیزتر از جانتون که تو فرودگاه، ملت رو زیر مشت ولگد لت و پار کردن؟؟؟!!!شرم بر شما که چشم عدالت رو کور کردین....
  • hamed IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    سید جلال به خاطر بازی با سپهان محروم شده... این یعنی باید در اصل توی دربی بازی نمیکرد! چرا باید حکم بازی با سپاهان و حکم بازی با استقلال با هم بیاد؟؟؟ چرا باید دست نگه میداشتن که پرسپولیس دربی هم بازی کنه بعدش حکم بیاد؟ آیا بررسی جرایم بازی با سپاهان اینقدر طول میکشید؟؟؟
    • صمصامی GB ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      آقا خجالت داره اصلا سید جلال چرا باید محروم میشد؟تو اصفهان پورقاز درگیری شروع کرد تو تهران نادری حالا بگذریم تو دربی فقط سیاوش یزدانی چه تعداد خطا کرد.قضاوت داور به نادری شجاعت اون خطا رو داد که از راه دور مستقیم برای خطا بیاد بعدم که خطا کرد چی شد؟جرقه در گیری رو زد نیمکت استقلال اومد تو زمین آخر کلی کارت زرد به پرسپولیسی ها داده شد محرومیت و جریمه هم که روشنه شما دیگه اعتراضت چیه؟بیمه داوران و کارشناسان و رسانه ها و کمیته ها و فدارسیون و...هستید فریادتون هم همیشه بلنده کتک میزنید طرف دفاع کنه محرومش میکنند؟پای کنعانی رو دیدی؟دماغ سید رو دیدی؟ دیدی ارباب رسانه از ترابی و فرشاد توبه نامه خواستن؟از نادری هم ویدئو عذرخواهی دیدی؟به این میگن جوسازی رسانه ای که همواره منافع شما رو تامین میکنه باز هم اعتراض دارید؟
    • شاهرخ حان IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      کامنت اول: به همون دلیل که بازی پرسپولیس سپاهانو قبل دربی میذارن تا بیشترین ضربه ممکن رو پرسپولیس بخوره با محروم و مصدوم و اخطاری و... . شرم بر سازمان لیگ با برنامه‌ریزیهای جانبدارانه‌اش که چند ساله پرسپولیس باید تو اوج گرما بره خوزستان و با فولاد یا نفت آبادان بازی کنه ولی استقلال تو مطبوعترین آب و هوا و تو فصل سرد سال بازی براش میذارن. میگی نه برو برنامه بازیهای چند سال گذشته لیگو ببین تا به حرفم برسی. در ضمن به دلیل جمع‌آوری اسناد و مدارک و فیلم بازی و ایاب و ذهاب خواندگان پرونده برگزاری دادگاه چرخه‌ای نسبتا طولانی داره. خم رنگرزی نیست که سریع بزنن توش و دربیارن. قبل اینکه دهنتو باز کنی لطفا یه کم فکر کن. احکام بازیها هم که همیشه خدا به ضرر پرسپولیس بوده براتون. در ضمن ۷۵ میلیون تومنو از کجاشون درآوردن برای چند بازیکن ما!! اصلا این پولا معلومه کجا خرج میشه؟ نکنه مسئولین کمیته انضباطی و رئیس فدراسیون اموراتشون رو باهاش میگذرونن. (تبدیل به احسن کردن ماشین و ویلا)
    • شاهرخ خان IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      کامنت دوم: همیشه برام سوال بوده که پولهای این مملکت کجا و چطوری خرج میشه. تو تموم دنیا به تیم قهرمان کلی پول و پاداش میدن اما اینجا تیم قهرمان باید دنبال جور کردن ده بیست میلیارد پول بابت پاداش قهرمانی و آقای گلی و آقای پاس گلی به بازیکناش باشه!!
  • ناشناس IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    دوستان چه خبر از صدور رائ وحشی گران فرودگاه
  • کلانتری IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    نادری عامل اصلی جنجال آخر دربی یک جلسه محرومیت ! با همین فرمون عدالت رو جلو ببرین !!!
    • صمصامی GB ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      کدوم جلسه محرومیت؟ اون جلسه هم تعلیقی هست.اونا جنجال میکنن خطای بد میکنن پرسپولیس کارت بارون مبشه بعدم واسه اینکه رد گم کنن میگن داور چنین و چنان واسه یک صحنه پنالت داور کل بازی رو به نفع استقلال گرفت چرا رسانه ها آفساید دقیقه نود بازی رو پوشش ندادن؟! فکر میکنی ندیدن؟اینها همش برنامه هست چون خودشون هم فهمیدن تو زمین حریف نیستن
  • صمصامی GB ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    پیام کمیته انضباطی به نادری،یزدانی و شجاعیان:بازیکنان پرسپولیس را به قصد مرگ بزنید دفاع کنند محرومشان میکنیم
  • حقیقت تلخه IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    این رای کمیته انضباطی یه معنی خیلی مهم داره مشت و کتک بزنی یا بخوری سعی میکنن تساوی و نه عدالت رو در جریمه بازیکنان بین تیمها رعایت کنن. پس بهتره که بزنی و گرنه هم کتک میخوری هم جریمه میشی!!
    • شاهرخ خان IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      دقیقا همینطوره. من از کریم باقری چند ساله دلخورم بابت دخالتهای بی‌جاش تو بازیهای جنجالی و رد و بد کردن بازیکنان پرسپولیس که همیشه با تغیر میاد و به بدترین شکل ممکن بازیکنان ما رو جدا میکنه و هل میده یا با سیلی میزنه تو گوش کنعانی که کمیته انضباطی ازش تقدیر کنه در صورتی که میدونه بازیکنای ما چه بزننن چه بخورن همیشه محکومند و سنگینتر جریمه‌ میشن. آقای باقری خواهشا دیگه میانجیگری نکن و دیگه کاسه داغتر از آش نشو برادر!! مثل بچه آدم بشین رو نیمکت و کاری به چیزی نداشته باش لطفا. چون کمیته انضباطی ما هیچوقت عادل نبوده و هیچوقت به عدالت برخورد نکرده. غلامپور زد دو جلسه محروم شد، فرجی خورد دو جلسه. رضائیان زد اصلا محروم نشد. دیگه دلیل بهتر میخوای واسه حرفام غلطم. بابا روتونو برم تا کی میخواین احکام ناعادلانه صادر کنین؟! تا کی میخواین آشکارا از استقلال طرفداری کنین؟! تا کی میخواین پول مفت بگیرین؟! ظاهرا پرونده تخلف استقلال در ثبت قراردادها رو هم که ماستمالی کردین و یه ماله بزرگ کشیدین روش!! شرم بر شما که کمر به کشتن عدالت بستین و بدون ذره‌بین میشه بی‌عدالتینونو دید.
  • حامد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    جالبه استفلالیا دعوا رو شروع کردن ولی بازیکن پرسپولیس محروم شد!! سپاهان هم که همه مدیراش فدراسیونین .امسال همه دست بدست هم دادن پرسپولیس قهرمان نشه.
  • امیرحسین IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    به قول برانکو اما ما قهرمان خواهیم شد
  • Amv IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    واقعا اقا یحیی درست پیش بینی کرده بود یه دفعه دروازبان ها فوروارد و هم محروم می‌کردید خلاص متاسفم برا این مردم که بازیچه شدن
  • یک پرسپولیسی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    به نظرم پرسپولیس به دنبال دفاع از حقش باید باشه ولی نباید به بهانه این موضوع نا امید بشه. برانکو با یه تیم نصفه و نیمه رفت فینال آسیا خیلی سال پیش هم قطبی با وجود اینکه از پرسپولیس ۶ امتیاز کسر کرده بودن در آخرین بازی فصل، بالاخره پرسپولیسو قهرمان کرد. من از تیمم حمایت می کنم و می خوام مردانه و باغیرت برن تو زمین مسابقه بجنگن و قدرت خودشون رو به حریفان پر مدعاشون نشون بدن. قدرت خدا را دست کم نگیریم. همون خدایی که به پرسپولیسی که مهاجمش قبل بازی با النصر به نا حق محروم شد کمک کرد و آخرش پرسپولیس برد چون بازیکنا تو زمین از جونشون مایه گذاشتن چون دعای یه عالمه آدم پشت سرشون بود.
    • شاهرخ خان IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      با این احکام ناجوانمردانه و ناعادلانه توقع منه طرفدار فقط قهرمانیه از یحیی و اینکه حتما مصاحبه کنه و این احکام ظالمانه رو زیر سوال ببره تا حداقل فیلمشو همه ببینن. کامنت منه طرفدار ساده که اصلا دیده نمیشه و محلی از اعراب نداره. آقای پیروانی منبعد تا شرایط مسابقه کاملا براتون آماده نشه حق نداری اجازه بدی تیم بره تو زمین. مثل بازی با داماش که تا ۳۰۰ تا هوادرشون رو صندلیها جایگیر نشدن نیومدن تو میدون. (کارشون کاملا درست بود) یه روز چمن زمینو براتون بلند میکنن، یه روز آب میبندن تو زمین و یه روز آدم نامربوط میفرستن رو سکوها و جایگاه ویژه. آقای پیروانی شما مقصری که اعتراض نکردی به اون همه آدم متفرقه تو اصفهان و تهران. آقای عزیز جهل به قانون (ندونستن قانون) رافع مسئولیت کیفری نیست. شما وظیفه داشتی به ناظر بازی تو نقش جهان و آزادی اعتراض کنی و تا اون همه آدم اضافی  رو بیرون نمیکردن حق نداشتی اجازه ورود به تیم بدی. پس شما هم تو این رای مقصری. لطفا دیگه اشتباه نکن و نیا بگو احسان کوراهیه رو نمیشناسم.
  • یک پرسپولیسی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    در بازی با ذوب آهن، اگر آقای کنعانی زادگان هم نرسد؛ یعنی عملا خط آخر دفاعی خالیه و شدیدا مشکل وجود داره. این احتمال هست که ذوب آهن مثل بازی با استقلال بیاد و با ضد حمله ها و دفاع چند لایه هم از ضعف خط دفاعی( که عملا وجود نداره) استفاده کنه و هم اجازه گل زنی به مهاجمان پرسپولیس رو نده. قطعا آقا یحیی و تیم آنالیز و بازیکنان بازی سختی رو پیش رو دارن. ولی بدونند که ما هوادار ها پشتشون هستیم. توکلشون به خدا باشه. مطمئنم اگه مردانه و غیرتمندانه تلاش کنند و بهانه گیری نکنند موفق میشن .
  • کیسه IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    فدراسیون کیسه کار خودشو کرد
  • 6 IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    فدراسیونو لجن برداشته
  • حماسه قشقایی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    یکی از مواردی که تبعیض بین استقلال و پرسپولیس رو ثابت میکنه اینه که پرسپولیس تو این سالها نصف لژیونر هاش مثل ترابی،امیری،احمدزاده و...رو برگردونده ولی استقلال یه بارم نتونسته اینکارو بکنه . چرا استقلال نمیتونه علی کریمی رو بیاره؟ چرا امید ابراهیمی رو نمیتونیم بیاریم؟؟ 3 ساله میگن کاوه رضایی قراره برگرده استقلال ولی هیچ که هیچ. مجید حسینی و صیادمنش دیگه به کنار.. مگه متولی هردوتیم یه وزارت خونه نیست. پس چرا پیروزی از خارج بازیکن میگیره ولی استقلال نمیتونه؟ و باز هم وزیر استقلالیه. ما حتی نمیتونیم رضایت نامه قاسمی نژادو بدیم!! وقتی میگیم این جنگ نابرابره منظورمون همینه. وقتی میگیم پیروزی حکومتیه منظورمون همینه. وگرنه چرا استقلال توان خرید لژیونر های خودشو نداره؟ متاسفانه دروغگویی در بعضی از هواداران پرسپولیس بالا رفته و هیچوقت جواب واضحی به این سوال نمیدن(چرا استقلال نمیتونه مثل پرسپولیس لژیونر هاشو دوباره بیاره؟) نکته بعد اینکه یادتون رفته وسط فصل صیادمنش رو به بهانه سرماخوردگی ترانسفر کردن ترکیه؟ آیا هواداران گفتن صیادمنش بره؟ فقط یه نفر بگه چه دلیلی داره صیادمنش وسط فصل فروخته بشه؟
    • شاهرخ خان IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      کامنت اول: برای اینکه بازیکناتون استقلالی اصیل نیستن و به شدت پولکی تشریف دارن. امید ابراهیمی، کاوه رضایی، مجید حسینی، علی کریمی و دیگرون دنبال یه مشت دلارن که شما نمیتونین بهشون بدین اون وقت یکی مثل دیاباته و میلیچ رو آوردین که دم به دم خودشونو به مصدومیت میرنن و تا پولشونو نگیرن براتون بازی نمیکنن یا به ایران نمیان. به استراماچونی پول ندادین ولتون کرد رفت ولی برانکو یا کالدرون چند ماه بدون پول وایسادن کار کردن. فرق ما و شما اینه برادر. شما پول داشتین ۳ میلیارد برای رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد بدین؟ نداشتین و ندادین، اونم نیومد. پرسپولیس نه دولتیه نه حکومتی. خودش داره با اسپانسر و کارگزار خرجشو درمیاره. استقلالو نمیدونم. توی این مملکت اکثر تیما دولتی‌اند و دارن بودجه بیت‌المالو خرج تیمداریشون میکنن مثل سپاهان، فولاد و ذوب‌اهن،گل گهر، مس، سایپا، پیکان و... . معتقدم پرسپولیس واقعا تنهاست. پرسپولیس قهرمان میشه عزا میگیره که پول پاداش بازیکنا و کادر فنی‌شو از کجا تامین کنه.
    • شاهرخ خان IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      کامنت دوم: قهرمانی اونقدرها هم بی‌دردسر نیست برادر. از کجا معلوم که استقلال و سپاهان و فولاد و سایر تیمها به دلیل فرار از دادن پاداش قهرمانی خودشونو به بحران‌زدگی و... نزنن تا مصائب قهرمانی رو نداشته باشن!! تاوان قهرمانی تو ایران واقعا سنگینه در حالی که فدراسیون باید مثل تمام دنیا برای تیمهای اول تا سوم پاداش کلانی در نظر بگیره. اینجا همه چی برعکسه. ظاهرا فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ما خرج خونه‌شونو از جریمه کردن بازیکنای پرسپولیس درمیارن!!
  • 6و6 IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    یعنی غلامپوری ک مشت زده هم دو جلسه محرومیت و فرجی ک مشت خورده هم دو جلسه محرومیت .واقعا عدالته؟ آسمون برین زمین بیایین پرسپولیس قهرمان میشه چون خدارو داره
  • 6و6 IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    معنای عدالت رو هم متوجه شدیم . هرکاری کنن پرسپولیس قهرمان میشه .
  • آرش GB ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    واقعا دست کمیته انظباطی درد نکند با این عدالتش ، سابقه شهر اصفهان در برخوردش با پرسپولیس و شوت پایانی جناب پورغاز و شروع ماجرا دیده نشد ، منشا درگیری دربی تهران جناب نادری با آن برخوردش که باعث جرقه زدن این درگیری شد دیده نشد برخوردهای تند جنابان شجاعیان و یزدانی ( که از اول بازی سوهان روح بود ) دیده نشد ولی محرومیت دو دفاع پرسپولیس و چند صد میلیون تومان عایدی فدراسیون نتیجه این عدالت پروری بود
  • مهرداد ارتش سرخ IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    بخدا قسم این فوتبال ایران سیرکی بیش نیست تو بازی سپاهان با پرسپولیس درگیریها از سوی سپاهان شروع میشه و لی خیلی ملو رای میدن و همچنین تو دربی درگیری از سمت نیمکت تیم هوچی گر شروع میشه ولی بازیکنای ما قلع و قمع میشن فقط این رای یه چیز کم داشت و اونم این بود که به سید احمد موسوی یه کارت 100 آفرین بدن فاتحه فوتبالی که تو اون گروه تاس رای بدن رو باید خوندمن که خوندم شما هم یادتون نره
  • سيا IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    فدراسيون شمشيرشو از رو بسته
  • باحق IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    خاک برسر ان کمیته انضباطی ناعادل انشالله خدا عدلت براشان اجراکند
  • امیر علی IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    تنها سود این رای ها جریمه ای که به حساب صندوق ورشکسته فدراسیون فوتبال واریز میشه علنا فدراسیون فوتبال داره تیم ها رو با این جریمه ها باج میکنه متاسفانه و عملا این جریمه های مالی کدام عامل بازدارنده ای رو داشته در تمام این سال ها اتفاقات ورزشگاه اصفهان همیشه و به صورت سریالی ادامه دار بوده اصلا بحث تنها یک تیم مطرح نیست این گونه رای دادن ها و جریمه های چند ده میلیونی چه دستاورد مثبتی رو داشته؟؟؟
  • مصطفی IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    حوادث تلخی که به کام فدراسیون شیرین است چراکه پول میلیاردی به جیب میزند. تاباشه ازین تلخیا باشه....
  • شهرام IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    نقره داغ شد! تیمی که دوهفته متوالی درگیری ایجاد کرده، مسئولاش قسم جلاله میخورن بعد دروغ میگن، بازیکن تیمشون از دادن تست دوپینگ با فحاشی به فدراسیون فرار کرده، اون یکی نژادپرست اون حرکت را انجام داده که میگن توهین نیست ولی اگه استقلالی ها بگن خوشحالیش را تقدیم مادرش کرده لنگی ها ناراحت میشن! و ... وزیر که گل نمیزنه، هیئت دولت همه گلها را چیده اونم به ترتیب
  • فری عشقی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    طنز تلخ!!!!برای تاریخ!!!!! فدراسیون سر تا پا کیسه و شله زرد!!!! در اصفهان 24 ساعت عوامل منتسب به شله زرد هم قبل از بازی و هم شب بازی و هم حین بازی بازیکنان پرسپولیس سلاخی کردن و در تهران هم همه مردم دیدند که چطور به عمد به قصد زدن و مصدوم کردن بازیکنان پرسپولیس بازیکنان و غلام زاده مربی نادی الستقلال عربستان وحشیانه حمله ور شدن!!! حالا شما باز پرسپولیس رو نقره داغ کردید!!!!! #عدالت #ناحقی #خواب های بد #رقابت برابر #شله زرد # نادی الستقلال عربستان #فدراسیون کیسه
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    ای کاش عوامل منتسب به نادی الستقلال عربستان و شله زرد در فدراسیون کیسه اینقدر ناحقی و ناجوانمردانه و سیستماتیک به جنگ با بزرگ ترین و پرافتخارترین و پرهوادارترین و مردمی ترین باشگاه ایران بزرگ و آسیا نمیرفت!!!! ای کاش مردانه و در زمین مسابقه و برابر با پرسپولیس بزرگ رقابت میکردن!!! #ای کاش....$؟ #خواب های بد #برابری #فدراسیون کیسه،شله زرد
  • شاهرخ خان IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    کامنت اول: جالبه پرسپولیس به دلیل نقض پروتکلهای بهداشتی به خاطر ورود تماشاگران منتسب بهش محکوم میشه ولی سپاهان به همین جرم محکوم نمیشه!! آقای حسن‌زاده شما قاضی عادلی نیستی به این علت که احکام متناقضی صادر کردی. وقتی سازمان لیگ با کارت میهمان به این افراد مجوز ورود داده گناه پرسپولیس چیه؟! پس چطور افراد متفرقه بازی با سپاهان نادیده گرفته شدن اما بازی با استقلال دیده شدن!! صددرصد به اونا هم سازمان لیگ یا هیئت فوتبال اصفهان مجوز ورود داده بوده. حداقل طوری حکم میکردی که بی‌عدالتیت بیرون نزنه!! حکم غلامپور و موسوی که از بیرون وارد زمین شدند چطور باید با فرجی که داخل زمین بوده یکی باشه در حالی که غلامپور مشت هم زده. چطور شما بعد یک هفته مشت رضائیان به صورت کنعانی رو ندیدی اما سیدجلال رو که هیچ فیلم و عکسی از دعواش نیست دیدی!! (جدال لفظی بوده) چطور میشه خطاهای مکرر سیاوش یزدانی رو ندید و جریمه‌اش نکرد؟! چطور میشه "جفت پا برو تو پاش، بزن لهش کن" رو شنید و بی‌تفاوت از کنارش گذشت!! به این دلایل میگم شما قاضی عادلی نیستی.
    • شاهرخ خان IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      کامنت دوم: تمام درگیریهای فوتبال (دعوا، درگیری، ناداوری، تبانی و...) برمیگرده به کمیته انضباطی که شما رئیس اونی. شما احکامی به شدت متناقض و ناعادلانه صادر کردی برای دو بازی شبیه به هم. تکمله: از این به بعد پرسپولیس باید تا فراهم نشدن شرایط بازی (تماشاگر متفرقه، چمن نامناسب، زمین نامناسب و...) پا توی هیچ زمینی نذاره چون کمیته انضباطی ما به شدت نامرد و ناعادل تشریف داره.
    • شاهرخ خان IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      مدیر محترم جسارتا به جای حذف کامنت دوم من میتونستی خیلی راحت کمی ویرایش کنی نه اینکه کلشو حذف کنی. ممنون که باز شما هستین و حرفهای مردمو چاپ میکنین هرچند نصفه و نیمه. کامنت دومو ویرایش کردم و فرستادم و زهرشو گرفتم.
  • مجید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    کار بسیار خوبی کردند و باید حتی سنگین تر هم جریمه میکردند استقلال و پرسپولیس سپاهان و.... هم نداره باید سخت تر بگیرند تا از این مسخره بازی ها توی فوتبال نباشه
  • م IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    مگر در تهران مشکلی پیش امده بود که بازی تو تهران نباشه!!!! مردم و هواداری جاییکه جنبه ندارن باید محروم بشوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی