هشدار شدید یک استقلالی/ وای به حال استقلالِ فصل بعد/ هواداران استقلال به کجا پناه ببرند؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپتیان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها قرارداد بازیکنان‌شان را تمدید کرده‌اند اما مددی پول دیاباته را نداده است، با این شرایط وای به حال فصل بعد تیم استقلال.

مهدی امیرآبادی  در خصوص برتری استقلال مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر که بعد از شکست در دربی استقلال با یک پیروزی خودش را از فشار خارج کرد هرچند معتقدم بازیکنان باید بهتر از فرصت‌ها استفاده کنند و از تک موقعیت‌هایی که نصیب آنها می‌شود بهره ببرند.

وی افزود:‌ در جریان بازی سؤالی برایم ایجاد شد که دیاباته کجا است؟ او صددرصد از باشگاه طلب دارد که خودش را به کادر فنی معرفی نکرده است. مگر با این وضعیت می‌شود باشگاه را اداره کرد؟ بازیکنی که بدون اجازه سرمربی به تمرینات نمی‌رود قطعاً مشکلی به جز مصدومیت دارد و آسیب‌دیدگی بهانه است.

کاپیتان اسبق استقلال تأکید کرد: این شیوه مدیریت در استقلال بازی با دل هوادار است. صداقتی از کسی نمی‌بینیم و مشخص نیست چگونه باشگاهی به این بزرگی را اداره می‌کنند. مدیریتی که از زمان حضورش دو رئیس آکادمی تغییر کرده آیا می‌تواند ادعا کند که توانایی اداره باشگاه به این بزرگی را دارد. یعنی وزیر ورزش به عنوان متولی باشگاه استقلال از مدیرعامل سؤال نمی‌کند که چه اتفاقی افتاده دو مدیر آکادمی عوض شده‌اند. 

وی ادامه داد: طی هفته‌های اخیر حرف و حدیث‌های بسیار زیادی در مورد آکادمی شنیده‌ایم یکی می‌گوید بازیکن جا زده‌اند، یکی می‌گوید بازیکنان بدون فیلتر به آنجا وارد شده‌اند و ... حالا هم رئیس آکادمی را باید تغییر بدهند. در تیم بزرگسالان هم که مشکل کم نیست شما شک نکنید بازیکنان داخلی استقلال هم پول نگرفته‌اند ولی به خاطر مجیدی سکوت می‌کنند.

امیرآبادی با انتقاد از مددی گفت: نه وضعیت مدیرعامل و عملکردش مشخص است و نه وضعیت رئیس هیأت مدیره، هواداران استقلال به کجا پناه ببرند؟ آنها ببینند تیم‌شان ضعیف می‌شود و سکوت کنند؟ پرسپولیسی‌ها قرارداد بازیکنان‌شان را تمدید کرده‌اند اما مددی پول دیاباته را نداده است. شنیده‌ام قرارداد 10 بازیکن آخر فصل به پایان می‌رسد و با این شرایط وای به حال فصل بعد استقلال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    سلام آقای مددی به هوادارها دروغ نگو مثل آقای خلیل زاده نباش اگر هوادارها استقلال دوست دار با آبروی هوادارها بازی نکن خواهش میکنم من یک هوادار هستم تورا به خدا اذیت نکن هم تیم هم هوادارها قسم دادم به استقلال دست به دست هم دهید کمک کنید تورا به خدا
  • حسن IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اقای مددی کارهای خلیل زاده نکن با هوادارها راستگو باش با آبروشان بازی نکن راسگو باش تا خدا کمکت بکنه
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    همون بهتر که دیاباته از استقلال بره
  • محسن IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    آقای امیر ابادی عزیز ما ک وزیرو نداریم..بعد پرسپولیسیا میگن ما شرافتمندانه قهرمان میشیم..تاریخ هیچ وقت از یاد نمیبره ک وزیر ورزش با استقلال چ کرد
  • شهرام NL ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    این مددی از وقتی اومده چکار کرده؟ سعادتمند لااقل مثل پیروانی دروغگوی خوبی بود این کلا بیخیاله!
  • ناشناس CA ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اخه در حد پرسپولیس نیستید که خودتون رو با پرسپولیس مقایسه می کنید در حد تیم لیگ 3 هستید شما چیتون شبیه ما هست که مقایسه می کنید در شعور و اخلاق و انسانیت مقایسه کنید که هیچ وقت به این حد نمی رسید. نخواهیم شما خودتون و با مقایسه کنید چکار کنیم.
    • ضدمافیا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      پرسپولیس رو باید با تیمهای دولت نشان سایر ملل مقایسه کرد تاج کبیر آسیا کجا لنگ علی عبده کجا
    • با افتخار استقلالی ام IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      البته شما لنگی ها ۱۰ سال پیش که برای بقا در لیگ سجده شکر می کردید تین حرفها رو نمی زدید؟؟ البته اون موقع بابا مسعود نبود و فوتبال اروپا رو تماش ا می کردید عمو جون شما درحد استقلال نیستید چون ستاره واقعی ندارید چون جام ها و ستاره تون جعلی وتقلب و اهداییاست
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    کارکشته بازی ها رسانه شزوع شد
  • الونگا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    هوچیگری دوپینگی به روایت تصویر
  • قهرناز خانوم IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    قبلا میگفتن مهم ثباته پرسپولیس با تغییر پنجاه درصدی تو ترکیبش رفت فینال آسیا ، تو لیگم 11 امتیاز ازشون بیشتره این تیمشونم سه ساله دارن کنار هم بازی میکنن دیگه حناتون رنگی نداره جام ندیده ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی