نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
افشاگری جدید از تخلف استقلال و هیئت فوتبال/ شکایت شاکیان به AFC؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل یکی دیگر از شاکیان هیئت فوتبال و باشگاه استقلال درباره پرونده تخلف در ثبت قرارداد بازیکنان این تیم افشاگری کرد.

خبرورزشی - علی حاجی بیگی درباره تخلف باشگاه استقلال و هیئت فوتبال تهران در ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم های پایه این باشگاه در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالات آبی پوشان و رد شکایت تیم های شاکی در کمیته انضباطی هیئت فوتبال اظهار داشت: تیم ما هم در همان ابتدای امر که چنین اتفاقی رخ داد اعتراض کرده بود اما هیچ پیگیری نکردند. البته مرجع رسیدگی به پرونده کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نیست زیرا این کمیته زیرمجموعه هیئت فوتبال است‌.

وی افزود:  پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط فیفا بسته شده و این موضوع به فدراسیون فوتبال باز می گردد و خود فدراسیون باید پیگیر پرونده باشد.

مدیرعامل آکادمی ایران مهر درباره اظهارنظر طهمورث حیدری، رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال مبنی براینکه تیم های شاکی می توانند اعتراض خود را در کمیته استیناف پیگیری کنند، گفت: اقامه دعوی این شکواییه در فدراسیون فوتبال انجام شده است. به هیئت فوتبال اعتراض می کنیم اما نامه ما به فدراسیون فوتبال رفته است.

حاجی بیگی تصریح کرد: پنجره نقل و انتقالات استقلال توسط فیفا بسته شده و برای هیچ یک از رده های سنی این باشگاه نمی توانستند بازیکنی را ثبت کنند. همه این موضوع قانونی را می دانند اما با لابی های انجام شده این باشگاه در همان بازه زمانی قراردادها را ثبت کردند. هیئت فوتبال هم به سرعت آیین نامه نقل و انتقالات را تغییر داد. 

وی تصریح کرد: ما هر دو آیین نامه یعنی چیزی که اول نوشته بودند و هم آیین نامه ای که تغییر داده اند را داریم و آنها  را به فدراسیون فوتبال داده ایم. آنها کاملا در جریان هستند. متاسفانه به حدی هیئت فوتبال در این مدت خرابکاری کرده که این موضوع در آن گم است. نمی‌دانم چرا رئیس کمیته امور استان ها چنین موضوعی گفته اما فدراسیون باید پشتیبان مان باشد و درباره این پرونده به ما کمک کند.

مدیرعامل آکادمی ایران مهر اضافه کرد: فدراسیون فوتبال باید از هیئت فوتبال تهران بپرسد چگونه با وجود اینکه فدراسیون اجازه نقل و انتقالات به تیم بزرگسالان استقلال را در آن زمان نداده به تیم های پایه این باشگاه اجازه نقل و انتقالات و جذب بازیکن را داده است؟

حاجی بیگی افزود: اگر این موضوع به دپارتمان های فدراسیون باز می گردد باید دبیرکل وارد عمل شود و اگر بحث مربوط به کمیته ها است باید خود رییس فدراسیون اشراف داشته باشد. منصور قنبرزاده کامل می داند داستان چیست اما با لابی هایی که انجام می شود و آرایی که رای  رد و بدل می شود اتفاقی نمی افتد. اگر باشگاه استقلال به عزیزی خادم رای داده باشد وی هیچ کاری نمی کند. به نظرم ما باید به خود AFC مراجعه کنیم و یک فرد هم در دایره حقوقی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: اکنون کمیته وضعیت هم باید ورود کند زیرا وقتی ابلاغیه ای از AFC و فیفا می آید خود کمیته وضعیت که نقل و انتقالات را برعهده دارد باید این کار را انجام بدهد. البته با تمام این تفاسیر به جایی نمی رسیم زیرا در پرونده آکادمی کیا با وجود اشراف کامل مان وقتی به کمیته انضباطی رفتیم به شکلی با ما صحبت کردند که به نظر می رسد متهم هستیم. داستان به شکلی است که هر کس زورش بیشتر و لابی اش قوی تر باشد برنده می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه همیشه کیسه IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    تخلف میکنن کسی هم باهاشو.ن کاری نداره .بعد هی به مهدوی کیا تهمت میزدن
  • مهران سریزدی وکیل پابه یکم دادگستری IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اینکه فقط در رسانه های فارس و خبر ورزشی این موضوع دنبال میشه. یک حرف رو با تیترهای مختلف افشاگری جدید!!بیان میشه ثابت میکنه که تخلفی صورت نگرفته و کاملا هدف دار هست و باید کمیته های اخلاق و انضباطی و مطبوعات بررسی کنند که پشت این توطئه خبری چه کسانی هستند و به شدت برخورد کنه و گرنه هر رایی که فدراسیون به سود تیم های استقلال و شهرستانی بده این مافیا با همین روش حمله خواهد کرد و اگر بر ضرر تیم سوگلی و حامیانشان مثل کیا بدهد باز هم حمله خواهد کرد باید این خبرهای چند روز فارس و خبر ورزشی که بصورت هماهنگ پیگیری میشه جمع آوری و عومالش شناسایی بشوند و رابطشون با پشت پرده بررسی بشه
  • مهران IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    طی نامه تی اون خبرنگاری که در خبر ورزشی توسط مهدوی کیا و یک وکیل تطمیع شده تا پرونده سازی کنه و شخصی که در خبرگزاری فارس مسوول نشر حداکثری این پرونده سازی علیه استقلال هست به کمیته حقوقی باشگاه استقلال معرفی شده امیدواریم با پیگیری و شکایت از خبرورزشی تمام زوایای این پرونده سازی مشخص بشه
  • کیسه برعکس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    فساد و جعل و پودر و ال سی دی و دوپینگ جزو مشخصات کیسه است
  • عَکادمی صغر سن کیا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پرونده سازی سالهای ساله که توسط عوامل لنگ در فوتبال انجام میشه به موقع گوششون کشیده خواهد شد چیزی به پاکسازی کامل فوتبال از مافیای لنگ نمانده فقط صبر کنید و ببینید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی