نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سیدجلال: از بین ۳۰۰ نفر من محروم شدم!/ جرم ما ۴ سال قهرمانی است/ پیام نابود شد چون پرسپولیسی بود/ چرا با تهمت «پرسپولیس حکومتی» برخورد نکردند؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس ساعاتی پس از حکم کمیته انضباطی و محرومیت یک جلسه‌ای‌اش در گفت‌وگو با خبرورزشی حرف‌های مهمی را زده است.

خبرورزشی - مهدی یکتا؛ کاپیتان پرسپولیس در صفحه شخصی خودش نسبت به محرومیت یک جلسه ای خود واکنش نشان داد و نوشت که «همانا عدالت بالاترین ارزش‌هاست.»

متن منتشر شده از سوی سید جلال حسینی در صفحه شخصی‌اش بهانه‌ای شد که با او تماس بگیریم. کاپیتان پرسپولیس هم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی به صورت مفصل در خصوص نوشته‌اش در اینتساگرام، یک جلسه محرومیت به دلیل مسائل به وجود آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان و مسائل دیگر توضیحاتی داد که در قالب مصاحبه می‌توانید بخوایند:

در صفحه شخصی‌ات در ایسنتاگرام نوشته ای «سکوت برابر ظلم کمک به ظالم است» منظورت چه بود؟
باور کنید از پست گذاشتن یا چیزی نوشتن و استوری کردن متنفرم! اصلا از فضای مجازی، اینستاگرام و توئیت و ... بدم می‌آید اما گاهی آدم را مجبور می‌کنند از طریق اینستاگرام حرف‌هایت را بزنی. منظور من شخص خاصی نبود بلکه اگر درست و دقیق خوانده باشید نوشته ام دنبال عدالت هستم. همین!

بله، نوشته ای همانا عدالت بالاترین ارزش‌هاست اما در سطور پایین‌تر نوشته‌ای به راحتی چشم بر روی دیگر رخدادها بسته‌اند؟
به نظر شما نبسته‌اند؟

نظر خودت را شفاف به ما بگو که ماجرا چیست و به چه چیزی اشاره کرده‌ای؟
من می‌پرسم در این چند سال و به ویژه یکی دوسال اخیر این همه به پرسپولیس تهمت زدند. هر چه از دهانشان رسید گفتند که پرسپولیس تیم حکومتی است، تیم وزارتی است، تیم خاص است و فلان و بهمان! یک بار فقط یک بار کمیته انضباطی یا فدراسیون فوتبال با این افراد برخورد کرد؟ آیا کسی محروم شد که دیگران به پرسپولیس تهمت نزنند؟

منظورت استقلالی‌هاست؟
من شخص یا تیم خاصی را اسم نمی‌برم اما الان ما باید در اصفهان مقابل تیم خوب ذوب آهن بازی کنیم. تیمی‌که زهردار است و درضمن در خطر سقوط است. این تیم همه توانش را برای بازی با ما می‌گذارد آن وقت دو مدافع پرسپولیس باید محروم شوند. چرا؟ کمیته انضباطی چرا من را محروم کرد؟

ظاهرا به خاطر درگیری با پورقاز و سپاهانی‌ها در تونل منتهی به رختکن ورزشگاه نقش جهان بوده است؟
۳۰۰ نفر آنجا بودند و فقط سید جلال باید محروم شود؟

پورقاز هم یک جلسه محروم شده است. سعید آقایی و محمدرضا حسینی هم تعلیقی محروم شده‌اند.
از خود عزت الله پورقاز بپرسید. من نه توهین کردم و نه فحاشی و حتی درگیری فیزیکی هم نداشتیم. چرا باید محروم شویم؟ اصلا نیامدند بگویند سید جلال را صدا بزنیم و ببینیم چه اتفاقی در اصفهان افتاده است؟

خودت بگو چه اتفاقی افتاده است؟ درحکم تو آمده که زمان انجام تست دوپینگ با ناظر بازی بگو مگو کرده‌ای؟
من تست دوپینگ را دادم و مشکلی هم نبود. در ضمن در زمین مسابقه هم کاری نکردم که محروم شوم.

این اولین باری است که محروم می‌شوی؟
نه، یک بار هم پس از دربی به خاطر درگیری لفظی با سید مهدی رحمتی محروم شده بودم. البته همه من را می‌شناسند و خود شما هم همین طور! من اهل حاشیه، جنجال یا مسائل این چنینی نیستم. هیچ وقت حرف الکی نزده ام و مصاحبه جنجالی نداشتم.

در آخرین روزها از لیست بازیکنان اعزامی‌به جام جهانی روسیه خط خوردی اما مصاحبه ای علیه کی روش انجام ندادی؟

اخلاق من این طور است. دوست ندارم خودم را با این صحبت‌ها سرزبان بیندازم. ترجیح می‌دهم کارم را داخل زمین و مستطیل سبز انجام بدهم نه اینکه...

ظاهرا باشگاه پرسپولیس به رأی صادر شده علیه تو اعتراض کرده است.
نمی‌دانم ولی آنچه می‌دانم این است که باشگاه باید اعتراض کند. باید حق پرسپولیس را بگیرد. الان با حکمی‌که داده‌اند دو دفاع وسط پرسپولیس محروم شده‌اند. ما چگونه باید با ذوب آهن در اصفهان بازی کنیم؟ این که نمی‌شود هر حکمی‌بخواهند بدون فراخواندن ما بدهند. ۴ سال با هزارو یک مشکل اما با قدرت قهرمان شدیم. دو بار به فینال آسیا رسیدیم و حالا...

حالا چی؟ صدایت قطع شد!
واقعا مانده ام چه بگویم؟ چرا این اتفاقات برای پرسپولیس می‌افتد جای سؤال دارد.

سیدجلال حسینی و بیژن حیدری؛ سپاهان - پرسپولیس

یحیی گل محمدی هم چند روز قبل در صفحه شخصی‌اش نوشته بود «خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند!»
به هرحال اتفاقاتی می‌افتد که آدم را به شک می‌اندازد. چرا زورشان فقط به پرسپولیس می‌رسد؟ جرم ما چیست؟ اینکه ۴ سال قهرمان شدیم؟!

طعنه جالبی بود!
نه، عین حقیقت است. جرم اصلی ما ۴ سال قهرمانی متوالی است وگرنه کسی با پرسپولیس کاری نداشت. زورشان فقط به تیم ما می‌رسد چون پرسپولیس مظلوم‌ترین تیم ایران است!

مظلوم‌ترین تیم ایران؟!
دقیقا مظلوم‌ترین هستیم. پرسپولیس نه امروز بلکه از قدیم مظلوم بوده است. هرگز هم تیم حکومتی نبوده و نیست. پرسپولیس یک تیم مردمی‌است که با زحمت و تلاش محبوب‌ترین شده است. شما بگویید الان پیام کجاست؟

دقیق نمی‌دانم! فکر می‌کنم ترکیه باشد. لابد می‌دانید حدود ۷ سال پیش چرا پیام صادقیان محروم شد؟
مرداد سال ۱۳۹۳ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیام صادقیان را به خاطر اتفاقات دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران سه ماه محروم کرد. درگیری او با محمدرضا اکبریان داور بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس باعث و بانی آن محرومیت شد. اما هیچ کس توجه نکرد که همان محرومیت، فوتبال پیام صادقیان نابود شد. یکی از با استعدادترین بازیکنانی که در همه عمرم دیده بودم به همین راحتی تمام شد!

 البته که پیام بازیکن مستعد، تکنیکی و خوبی بود اما خودش هم در این زمین خوردن و نابود شدنش تأثیر داشت قبول نداری؟
آن یک بحث دیگر را می‌طلبد اما پیام صادقیان یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس محروم شد. فوتبالش نابود شد چون پرسپولیسی بود. شاید اگر در تیم دیگری بازی می‌کرد آن اتفاقات را تجربه نمی‌کرد!

استقلال را می‌گویی؟
نه، اسمی نمی‌آورم.

اما پرسپولیسی‌ها و هواداران تیم شما در فضای مجازی حسابی به کمیته انضباطی تاخته‌اند که چرا داریوش شجاعیان و مسعود ریگی را که به گردن محمد حسین کنعانی زادگان زدند، جریمه نمی‌شوند؟
باز هم می‌گویم اسمی‌نمی‌آورم. کاری هم نکردم و بیشتر به همین خاطر ناراحتم و اینکه نمی‌توانم به تیم خودم کمک کنم. در این فوتبال هر چقدر داد و بیداد کنی بهتر صدایت را می‌شوند و حق ات را نمی‌خورند!

باز هم دو پهلو حرف زدی؟
هواداران ما و مردم فهیم هستند و همه چیز را می‌دانند.

حالا با تیم به اصفهان می‌روی؟
باور کنید نمی‌دانم. نمی‌دانم باشگاه پیگیر محرومیت من شده یا نه؟

از لحاظ قانونی باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند در خصوص حکم صادر شده علیه تو اعتراض کند. این رأی همان طور که نوشته شده قطعی و غیر قابل اعتراض و تغییر است.
مگر می‌شود نشناخته و ندانسته من را محکوم کنند. چرا کمیته انضباطی برای صدور رأی یکسری را فرا می‌خواند و یکسری را نه؟!

شاید به این دلیل باشد که تو به خاطر اتفاقات بازی با سپاهان محروم شدی و امکان سفر سپاهانی‌ها به تهران وجود نداشته است!
این حرف‌ها چیست؟ کمیته انضباطی باید عدالت را اجرا کند و عدالت هم حکم می‌کرد اول صحبت‌های خودم را می‌شنیدند و بعد حکم می‌دادند.

به هرحال بعید است این حکم تغییری کند. بازی با ذوب آهن را چطور می‌بینی؟ بچه‌های دیگر می‌توانند جای خالی تو را بگیرند؟
ما بازیکنان خوبی داریم که اجازه نمی‌دهند جای هیچ کس خالی بماند اما متأسفانه در یک پُست ما دو محروم داریم. آقای گل محمدی به عنوان سرمربی چه کار باید کند؟ بازی بسیار سختی در اصفهان داریم و امیدوارم بچه‌ها با قدرت بازی کنند و دست پُر به تهران برگردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    دقیقا نمونه اش قایدی که چقدر وقیح هم شده یا دانشگر سیاوحش و.....................
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      قبل از دربی اکانت فدراسیون برای لنگ آرزوی موفقیت کرد.. موقع دربی داور پنالتی مون رو نگرفت.. بعد دربی جهرمی بهمون توهین کرد و هنوز لنگیا میگن ما حکومتی نیستیم. آقا چه دلیلی داره اکانت فدراسیون برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کنه؟ دلیل اینکار چیه؟
    • سرخ دل IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      واییییییییییییییییییی چقدر اتفاق مهمی افتاده فدراسیون ابی برای ما ارزوی موفقیت کرده!!!!! اونم از سیاستشونه که بعد دربی سر ما رو با محرومیت و جریمه ببرند!! درضمن مگه اقای خمینی کری میخونن ما چیزی میگیم:)))))))))))))))))) تو همون دربی که شما می فرمایید یه پنالتی برای ما گرفته نشد و یه تک به تک هم افساید اشتباه گرفته شد............... درضمن چرا اقایون شجاعیان و سیاوحش تو دربی محروم نشدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حکومتی کیه اون موقع؟؟؟
    • پیام کجاستی ؟؟؟ IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      اوه ه ه چی شده بابا ؟؟! باز به جلال گفتن تست دوپینگ بده شر راه افتاد ؟ کلا طی این 5 سالی که بابا مسعود اومده دوبار تست دادی دیگه چرا زمین وزمان رو بهم میدوزین استادیوم رو بهم میریزین جنگ راه میندازین اگه جای فرهاد بودی که هر هفته ازش تست میگرفتن چیکار میکردی ؟ خوب به خاطر ناراحتی جلال یه ستاره حلبی دیگه به پرسپولیس تعلق میگیره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • حمید علوی CA ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      سیدجلال جان که بعنوان یه استقلالی خیلی دوستت دارم و بهت احترام میذارم(بخاطر غیرت و تلاشی که خرج تیمت میکنی همیشه). بنظر بنده دو‌تا نکته وجود داره ۱) پیام نابود شد، به این دلیل که خودش بشدت “استعداد” و “تلاش” برای نابود شدن داشت. پیام، خودس خودش رو‌ نابود کرد.وگرنه مگه آقاکریم باقری بزرگ، خود شما، آقا محمد انصاری، ‌خیلی‌ای دیکه پرسپولیسی نبودین، پس چرا نابود نشدین و تا جاییکه میشد محترم و بزرگ شدین؟ ۲) اینکه با بدرفتاری نذلشتی ازت تست دوپینگ بکیرن خیلی ازت بعید بود مردبزرگ.
    • ARYA IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      سید جلال نگران نباش،،هرچقدر هم سنگ اندازی و کارشکنی در حق پرسپولیس انجام بگیره بازم با همت و غیرت بازیکنان قهرمانید... کسی با نامردی به جایی نمیرسه و اگرم برسه زودگذره
  • کیسه حقیر زنگ تفریح اسیا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    واقعا در این فدراسیون رو باید گل گرفت با این قوانین مسخره جالبه همه اوناییکه که آتش بیار معرکه بودن هیچ اسمی ازشون نیست و واقعا جای تاسف داره فوتبال کثیف ایران با این اوضاع هیچوقت درست نمیشود تا وقتی سیاست تو ورزش دخالت داشته باشه اوضاع بهتر از این نمیشود
  • ناشناس GB ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    کمال و کنعانی هم مصدومیت جزئی دارن مافیای ساکت خیلی وقته دست به کار شده اون از بازی مشکوک سپاهان مس اینم از محرومیت خط دفاع پرسپولیس دیگه سکه لای گز نیست . شمش لای گزه
  • ناشناس IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    با این همه ناعدالتی بازم ما ایستاده ایم ❤❤❤❤ این تیم دعای مردم پشتشه برعکس اون تیم منحوس که زور سیاسیونم نمیتونه به جایی برسونش #عدالت
  • محمد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اوج بی عدالتی در برنامه فوتبال برتر بود. اونجایی که برا یک نفر، که پیروانی میگفت اگه حرف من رو قبول ندارید بیایید لیست پرواز تیم رو ببینید که آیا این شخص همراه ما بوده یا نبوده، بیش از یک ساعت و شاید نزدیک به دو ساعت از وقت برنامه لو گذاشت تا همه چی در جهت توطئه از پیش طراحی شده سپاهانی ها باشه، اونوقت برا شصت نفر که در مقابل اوت یه نفر بودن، شصت ثانیه هم نگذاشته در حالی که اگه می خواست عدالت رعایت بشه، با یه ضرب و تقسیم ساده، باید بیش‌از هفتاد، هشتاد ساعت هم به اونها می پرداخت. از این ناراحتم که چرا هیچکس هیچ حرفی نمی زنه
  • بلال نقنقو IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اینا نمیخوان ماقهرمان شیم
    • حمید IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      هرقدرمیخواهوچیگری کنید خودتونم بکشید مادرزمین قهرمانی روبرای پنجمین بارپیاپی به کوری چشم کیسه کشا بین المللی بدست میاریم بریددرفدراسیون جیغ بزنیدیالا راه بیوفتید
  • زاگرس IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    یک زمانی فوتبال برای ما مایه ی آرامش وریلکس شدن از مشکلات زندگی بود،اما لعنت خدا بر تمام هوچیگران افترا زن که خودشون لیاقت و توان قهرمانی ندارن وبا سم پاشی های شبانه روزی خود وعناصرشون،فوتبال رو کردن محل کینه وجنگ اعصاب وحالمون رو از این ورزش بهم زدن.....آهای فدراسیون بی لیاقت وآهای کمیته انضباطی نفرت انگیز،اگه دست نشانده نبودین که تا حالا دهن این سیاهی لشکر های هوچیگر رو پر کاه و گل میکردین...لعنت خدا بر کسانی که مزد وحقوقشون رو آلوده حرام میکنن
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اولا جاودانی گفته بود در اصفهان چیز خاصی رخ نداده دوما من نفهمیدم مگه در تهران اتفاقط افتاده چشمی کور شده یا جلو اتوبوس گرفته شده یا هواداری کتک خورده یا ... ؟!
  • پرسپولیس عزیز مردم ایران GB ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اشکالی نداره سید جلال ، ضربه نهایی رو آل کثیر به فدارسیون و بچه های لوسش زد ... سالها طول میکشه جای این ضربه خوب بشه
  • رز سرخ IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    درود بر سید دلها❤❤❤ ما باز هم قهرمان میشیم سید جان خدا جای حق نشسته! بوی گلات به مشاممون میرسه❤❤❤❤❤ اونا ادم ها هم یه روز تقاص میدن به خاطر ظلمشون:)))!!!
  • ذرت بو نداده IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    تیم حکومتیه همون تیمیه که محرومیتش رو میذارن دو بازی بعد اعلام میکنن تا به دربی منتقل نشه !!
    • کیسه کش متوهم IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      افرین!!! چرا حکم محرومیت مظاهری تو دربی رفت انجام نشد؟؟ اصلا حکم اجرا شد؟؟؟ راستی درگیری فرودگاه چی شد؟؟ باختید بدم باختید ................. حالا بهونه گیری کنید:)
  • تاراز IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    چقدر لذت بخشه براما وقتی‌میبینیم اونقدر قدرتمند قوی واستوار هستیم که وقتی زورشون توزمین‌به مانمیرسه دنبال زمین زدن پرسپولیس کبیر بیرون اززمین هستند قافل ازینکه این سنگها که فدراسیون ابی ومافیای تیمای استقلال وسپاهان به این قطار درحال حرکت میزنن نه تنها این قطار رومتوقف نخواهد کرد بلکه این دشمنی ها وکینه توزی های این حقیران بزدل ماهارو یکدل تر متحد تر راسخ تر ازقبل میکنه خواهید دید که نه تنها امسال بلکه سالهای آینده هم به کوری چشم دشمنان پرسپولیس کبیر قهرمان خواهیم شد...این اتفاقات هیچگاه تیم‌مردمی پرسپولیس کبیر رو متوقف نخواهد کرد وبیرحمانه دشمنانمون روقلع وقمع خواهیم کرد.....پاینده باد پرسپولیس کبیز
  • ارش IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    واقعا موندم من سپاهانیا میزبانی بد انجام دادن مل محروم میشیم حتی زمانی که مهمان هم هستن اینکارو میکنن ما کجا این رفتارها داشتیم چرا ما باید بازی خانگی مون محروم شیم مطمنا کمیته انضباطی به طور عمدا دو مدافع ما رو محروم کردن اینم یکی از فسادهای هست که بعدا گندش در میاد میاد مثل محرومیت هایی که واسه بلزیکنامون تو دربی چند سال پیش اعمال کردن مشخص شد رییش استقلالی بوده
  • محمدطاها IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پیروزی مظلوم‌ترین‌ تیم ایران است برگرفته از کتاب دلفین‌ها پرواز می کنند خخخخ..
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      کسی که خوابه میشه بیدارکردولی کسی که خودشوبه خواب زده نمیشه حرفهای سیدجلال حقه کی بازیکنی ازفوتبال باشگاهی حکمی مثل پیام داشت مهدی کیانی وقتی درتراکتوربودمثل پیام داورهل دادشدیدتر۳جلسه محروم شدتبعیض به چشم دیدیم ولی مابه هدفی که داریم میرسیم
    • Arash.rdj IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      "بعضی" از استقلالی ها اینقد حقیرن که حتی اسم با ابهت پرسپولیس که ریشه در تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران داره رو نمیتونن به زبان بیارن. واقعا از شما ممنونم که حقارت خودتون رو در برابر تیم مردمی پرسپولیس رو باید به هر شکلی فریاد بزنید! خدایا این پرسپولیس چقدر بزرگه که حتی اسمش لرزه بر اندام "بعضی" استقلالی ها ميندازه که شهامت اینکه اسمشو بیارن ندارن؟!!
    • تاج خروس: IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      خوبه بگیم اسدقلال، خوبه بگیم شیشقلال، خوبه بگیم دوچرخه، خوبه بگیم تاج، خوبه بگیم کیسه حموم. بسه یا بازم بگم.
  • محمدطاها IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    ولی خدایی این حرفا دیگه خیلی خز شده خخخخ..مظلوم ترین‌ تیم رو خوب اومده:)))
  • علیشاه IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    بهترین انتقام از کمیته بی انضباطی و فدراسیون عقده ای این است بازیکنان شیرمرد پرسپولیس با از خودگذشتگی و شهامت طوری در بازیهای باقیمانده ظاهر شوند که حسرت جام به دل استقلال و سپاهان بمونه. در این صورت تنها راه برای کمیته بی انضباطی و فدراسیون عقده ای این است که مثل زمان خسروانی پرسپولیس را منحل کنند.چون اینها در زمین و بازی جوانمردانه حریف پرسپولیس نمی شوند.
  • ستاره ندیده IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    عزیز من 70 درصد افتخارات باشگاه شما مربوط به هشت سال اخیر است چرا کتمان می کنید یادتون رفته قبل از این هشت سال نیم فصل اول واسه قهرمانی می جنگیدید نیم فصل دوم واسه فرار از سقوط نتیجه گیری اخلاقی : زنده باد بابا مسعود وکابینه حسن کلید ساز
    • مرتضی پرسپولیسی دواتیشه IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      چی میگی فازت چیه قهرمانیهای قبلی پرسپولیس کبیر را یادت نیست میخوای تو 100سطر یادت بیارم؟ شما سابقه دسته سه دارید اصلا در حد مانیستید کری بخونید عشق است پرسپولیس و پرسپولیسیها
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    راست می گیه چرا حسین هدایتی توی زندانه ولی همدستش سی جلالو با پولهای دزدیده شده کارگران و بازنشستگان کلینیک افتتاح می کند ،،،پاپا مسعود گل نمی زند،،،،درخواست فیفا از فدراسیون فوتبال ایران از این پس به جای استفاده از اسم فوتبال از فوتمسعود استفاده شود و دقایق یک تا سه هم از دربی حرف شود
  • فری عشقی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    عوامل فدراسیون نشین نادی الستقلال و شله زرد حکومتی شرم بر شما!!!! هم در اصفهان و هم در تهران بازیکنان و هوادارن پرسپولیس کتک خوردن ،فوش شنیدن،تهدید شدند،بازیکنان و مربیان شله زرد و کیسه حکومتی با مشت و لقد وحشیانه حمله ور شدند !!!!.بعد شما آومدی قلب دفاع پرسپولیس اونم در یه پست دو نفر رو محروم کردید!!از اون ور در اصفهان عوامل شله زرد به پرسپولیس حمله کردند !!! میزبانی رو از پرسپولیس گرفتید!!!شرم بر شما!!!! #عدالت #خواب های بد #شله زرد # کیسه حکومتی
  • فرامرز IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اینقدر توقعاین آقا رفته بالا که یه ذره فکر نمیکنه که ایشون بخاطر باز با سپاهان محرومه و باید جلوی استقلال محروم میشد نه در مقابل ذوب آهن فکر میکنم با این حرفهاش داره خوشحالیشو کتمان میکنه.
  • ع IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    آقای حسن زاده واقعا وجدانت‌را‌بکار‌بگیر‌مشکلات‌از‌کجا شروع شده دیوار‌کو‌تاهتر‌از سید‌جلال‌ندیدید شماها‌مخواهید‌با این کارهاتان‌نگذارید تیم قهرمان بشه
  • حسین مقدم IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    آذری جهرمی فقط یک کری خونی کردببینید جماعت هوچی گر چه برخودردی باهاش کردند.چرا چند ساله از روی ضعف بازیکن و پیشکسوتشون و هیات مدیرشون میگن تبم وزارتی و حکومتی این کمیته انضباطی بی خاصیت نیومد برخورد کنه؟!چرا نظری تازه به دوران رسیده که منصب هم داره تو استقلال میاد میگه از منیره جام با اسنپ واسشون بیاربم هیچ برخوردی با لجن پراکنیش نشد؟چرا کمک سرپرستشون انواع تهمت ها رو زد ولی بیخیالش میشن؟چرا واسه یه پنالتی که فقط با وی ای آر قابل شناسایی بود برد پرسپولیس رو ریر سوال میبرند ولی اخراج مسلم سیاوش و آفساید اشتباه در موقعیت تک به تک پرسپولیس رو به روشون نمیارند؟چرا مشکلات همیشگی سپاهان و هوادارش رو به گردن بازیکنای پرسپولیس میندازند؟پرسپولیس از قدیم قربانی احکام انضباطی بوده نمونش نتیجه سه تا بازی با استقلال!!ولی با تمام این بی عدالتی ها این تیم با پشتوانه بی نظیر چهل ملیون هوادارش به راهش که همانا کسب قهرمانیه با قدرت ادامه خواهد داد و دیگران را به حسرت و آه بیشتر وادار خواهد کرد
  • داد IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اون سیصد نفر رو زیر چشمی رد کردن بعد اومدن گیر دادن به یه نفر. چه عدالتی!!!!
  • ناشناس IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    شروع کننده دعوا و مشت زن در دربی مثل کتک خور (فرجی) یکسان تنبیه و باشگاه هم بیشتر جریمه شد.عجب قضاوتی!؟
  • استقلال حکومتی DE ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    همه کاری میکنن تا پرسپولیس مردمی پنجمین قهرمانی پیاپی رو بدست نیاره اما به قول برانکو آخرش ما قهرمان خواهیم شد.....
  • اصالت خوبه IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    اصالت که نداشته باشی چه ساواکی باشی چه آذری جهرمی...
  • تاجی طبرستانی PL ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پیامک داوری رو زده سه ماهه محروم شد ، بعدش همین شد باعث نابودی فوتبالش؟؟؟؟؟ بقیه هوچی کرای این دوپینگی تیم حکومتی به کنار، فقط سطح درک و استدلال اون در مورد پیام صادقیان سطح شعور و هوچی گرای این جماعت رو نشون میده
  • تاجی طبرستانی PL ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پیامک داوری رو زده سه ماهه محروم شد ، بعدش همین شد باعث نابودی فوتبالش؟؟؟؟؟ بقیه هوچی کرای این دوپینگی تیم حکومتی به کنار، فقط سطح درک و استدلال اون در مورد پیام صادقیان سطح شعور و هوچی گرای این جماعت رو نشون میده
  • تاجی طبرستانی PL ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    میگه مگه میشه بدون حضور نامبرده و با یه عکس کسی رو محروم کرد ؟؟؟ بعله آقای هوچی گر و کاپتان تیم حکومتی ... سعید آقایی دفاع چپ حال حاضر تیمتون، زمانی ک عضو سپاهان بود رو صرفا بخاطر یه عکس یه کبوتر ک لنگ دور گردنش بود و توی صفحه اینستاش گذاشت دقیقا روز قبل بازی با لنگ محروم کردن، اگه فراموش کردی از خود سعید آقایی میتونی بپرسی خخخخخ
  • شاهرخ خان IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    جالبه کمیته انضباطی هیچ حرفی از پخش شعارهای توهین‌آمیز علیه پرسپولیس از بلندگوها نزده!! چندین باره تو اصفهان برای کاروان پرسپولیس مشکل درست نیکنن و پلیس هم کاری از دستش برنمیاد. رئیس پلیس استادیوم هم میگه افراد اضافی از عوامل اجرایی بودن!! یعنی این حسن‌زاده از اون حسن‌زاده بدتر و ناعادلتره.
  • رضا تاجی CH ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    این سید جلال همیشه جو میگیردش!وقتی تو زمین هیجان زده و عصبانی میشه، میپره هوا و با دستاش بال بال میزنه! بابا جوگیر!!خخخخخ
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    روز قبل بازی پیروزی و پاختاکور در تهران جناب جلال تا متوجه حضور مامور تست دوپینگ میشه به بهانه مصدومیت از معرکه فرار می کنه فردا سالم میشه و بازی می کنه!!! چنین شخصی باز سر تست دوپینگ جر و بحث می کنه و باز تیم پر مهره خود را مظلوم می نامد!!
  • Omid US ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    kamelan dorost migoyad, in az bi orzeghey masoulaneh perspolis hast? on aghayeh Peyrovany ke mesleh bacheha hey migoyad ma 4 sale hast ke ghahremanim bejayeh in harfhayeh zanandeh beravad be dadsara shekayat konand barayeh Tohmaty ke be perspolis mizanand? makhsousan Farzadeh anneh Majdi, chera shekayat nemikonid? aghar 1 dafeh bekonid onvaghat baghyeh sareh jayeshan mineshinand, in az bi orzegey modiramel va heiateh modireh hast
  • محمدرضا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پرسپولیس بزرگ تر از اینهاست دوستان عزیز وگرامی پرسپولیسی چرا جواب اینها رامیدین و وقت خودتون برای هیچ هدر میدین ولشون کنید اینها را خدا زده چندساله جام ندیدند اینها را تراکتور تو فینال حذفی برد اینها همون هایی هستن شیرینی بردن تا مثلا قهرمانی شون جشن بگیرن ولی تراکتور کاری کرد که بسوزن
  • ناشناس IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    فدراسیون ارق پدری یک عده چی میخواهید از جون ما پرسپولیسیها ..ظلم تا کی شما چه مدل کمیته انضباطی هستید ..کمیته بی انصافها.
  • مانی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    دوستان پرسپولیسی رقبای استقلالی به هوش باشید مافیای اصفهانی داره ما دو باشگاهو به جون هم میندازه تا از این آب گل آلود ماهی بگیره مافیای اصفهانی واسه رسیدن به مقاصدش به آبی و قرمز رحم نمیکنه حواستون باشه تا بیشتر از این بازی نخوریم
  • تاجی با اصالت IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    هوچیگر به تمام معنا خداوکیلی خودشون از هواداراشون گرفته تا تبازیکنان و کادر لنگ تا وذیر و خبرناهارها و فدراسیون لنگی و صدا و سیما همه تو خلوتشون خوب میدونند که با ناحقی و بی عدالتی به اینجا رسیدند وقتی مدیر لنگ فرشین میاد جلوی میلیونها بیننده پشت سرهم قسم دروغ میخوره از کاپیتان هوچیگرشون چه انتظاری دارید ضمنا در جوابیه کری های سخیفشون بابت ناقهرمانی های فیک و جامهای اسنپیشون به این شعر استناد میکنم دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است ! قهرمان شدن با بی عدالتی و ناحقی مثل پول درآوردن از راه نامشروع میمونه ! همه اتهامها بخاطر حریف نشدن با قدرت پوشالیتان در خصوص حکومتی بودن لنگ بی اساسه محکوم کردن وزارت ورزش به حمایت از لنگ توسط کارلوس کیروش مربی سابق تیم ملی چه ؟ نکنه اونم حریفتون بود ، التماس تفکر وجدان بیدارم آرزوست
  • ناشناس IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    شعار نمیخوان قهرمان شیم را بر سر درب باشگاتون بنویسید، خلاص
  • مسعود IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    سید جلال پسر خوب انزلی ایکاش این مصاحبه رو نمی کردی و حرف های غیرمنطقی در ارتباط با تطهیر تیم حکومتی لنگ نمی زدی چیزی که مثل روز برای همه روشنه حمایت تمام و کمال همه مسئولین ریز و درشت از وزیر و وکیل تا فدراسیون، تو که خدای نکرده از پیروان مکتب لنگ نیستی که هوچیگری گسترده و اتهام زنی به دشمن فرضی از اصول اولیه و پذیرفته شده لنگی هاست. مثل کریم باقری مرد باش نه افشین فرشچیان بوقلمون صفت این از مرام بچه های شهر سیروس قایقران بعیده، انزلی چی آبای سید
  • دخی خسته IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    محروم کنید ،جریمه کنید ،فحاشی کنید،حاشیه درست کنید ،تهمت بزنید ولی خودتون خوب میدونید آخرش پرسپولیس قهرمانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی