توضیح استقلال درباره وضعیت دیاباته/ مجیدی با درخواست شیخ مخالفت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره وضعیت شیخ دیاباته مهاجم خارجی این تیم ارائه کرد.

خبرورزشی - شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال بعد از دربی پایتخت در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده تا شایعات درباره اش قوت بگیرد. درباره دیاباته گفته می شود او مصدوم است اما جمله ای که فرهاد مجیدی بعد از دیدار با ذوب آهن بر زبان آورد به مسائل حاشیه ای دامن زد.

مجیدی اعلام کرد که بعد از دربی دیگر دیاباته را ندیده تا شایعاتی درباره ناراحتی این بازیکن از پرداخت نشدن حق و حقوقش منتشر شود. در این خصوص گفته می شود با توجه به اینکه قرارداد دیاباته با استقلال تا تیرماه است، او برای جدایی از آبی پوشان نوتیسی را ارائه کرده و گفته که در پایان قراردادش جدا خواهد شد.

امروز اما باشگاه استقلال ضمن رد شایعات توضیحاتی را ارائه کرد. در اطلاعیه استقلال آمده است: «شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمان دربی تاکنون در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن نوتیسی به باشگاه نداده است.»

باشگاه استقلال همچنان اعلام کرده که به درخواست مرخصی دیاباته بعد از بازی با نفت آبادان هم موافقت نشده: « در خواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و نیاز به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی آقای مجیدی و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.»

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی پیرامون دیاباته و باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی