جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
۷ |
۳
مدافع پرسپولیس کتک خورد و محروم شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها می‌گویند فرجی هم از غلامپور کتک خورد، هم در کمیته انضباطی عذرخواهی کرد و هم دو جلسه محروم شد که این مسئله دور از عدالت است.

خبرورزشی - سید جلال حسینی به این قضیه اعتراض دارد که چرا بدون شنیدن دفاعیات او یک جلسه محرومش کرده‌اند و فرشاد فرجی هم به حکم دو جلسه محرومیت اعتراض دارد.

نکته اینجاست که فرشاد فرجی که بر خلاف کاپیتان پرسپولیس به کمیته انضباطی رفت و عذرخواهی هم کرد دو جلسه محروم شده و سیدجلال یک جلسه. پرسپولیسی‌ها می‌گویند فرجی هم از غلامپور کتک خورد، هم در کمیته انضباطی عذرخواهی کرد و هم دو جلسه محروم شد که این مسئله دور از عدالت است. این بازیکن با این محرومیت بازی با ذوب آهن اصفهان و بازی بعد از آن را هم از دست داد و ... اما خیلی بعید به نظر می‌رسد در آرای صادره تغییری ایجاد شود.

مسئولان کمیته انضباطی هیچ توضیحی در این رابطه که چرا دفاعیات بعضی‌ها را شنیدند و بعضی‌ها را دعوت نکردند، نداده‌اند و باید دید چه استدلالی برای این کار دارند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمصامی GB ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    نویسنده محترم،استدلال کمیته انضباطی را نباید دید بلکه باید پرسید.خود شما بعنوان رسانه ورزشی پرمخاطب چرا از کمیته انضباطی نمیپرسید؟
    • حامد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      دقیقا نکته همینه. رسانه ها شدن فقط یه سری تیتر. رسالتشون یادشون رفته. البته وقتی دعوت میشن به مهمونی و کارت هدیه میگیرن تهش همین میشه دیگه.
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    این ها همه از تبعات حکومتی بودن و پرسپولیسی بودن وزیر و فدراسیون و سایر ارکان است. کتک بخوری بدهکار هم بشوی!!
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    هیس این نقشه پاپا مسعود برای قهرمان اسنپی کردن لنگ و گرنه لنگییا به خاطر لشکر کشی به اصفهان و استفاده از آدمهای چاله میدونی باید در هر دو مسابقه سه بر صفر بازنده و کل فصل از فوتبال محروم شوند ولی باز هم پاپا شد زورو مسعود وارد میدان شد و لنگ را نجات داد مرسی پاپا ،واقعا راست گفتن که پاپا گل نمی زند پاپا فقط از وزارت نظارت و نتیجه را مشخص و داوران نان حلال خور هم اجرا می کنند همین فصل پنج امتیاز از تاج پاپا برای لنگ به یغما برد پاپا مسعود گل نمی زند
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    پس نه به مردم دوست داشتنی شرق آسیا توحین کردن نه به مردم شریف و دوست داشتنی هند توحین شده نه لشکر کشی به اصفهان شده و نه بازیکنان تاج را مصدوم کردن ،نه نود دقیقه یحیو دلال و هوچیگری داد نزده خودت بنداز روی زمین یادر مقابل تاج یحیو دلال و مافیا داد نزد پاش را برن،،،پاپا مسعود گل نمی زند پاپا فقط شده زورو و رابین هود لنگی به کمک دلار نفتی و جیب مردم پاپا و حکومت گل نمی زنند
  • راز IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    ترابی و فرجی شروع کننده دعوا بودند.‌اینا میگن ما چرت بگیم وبقیه گوش بدن و حرکتی نکنند..آموزش پیروانی از این بهتر نمیشه..این معلم اخلاق باقری خان باید قبل از بازی خودی نشون بده نه بعدش ..دورو
  • ابرام US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    هرگز کسی اشاره نکرد که محرومیت مشابه برای فردی که از بیرون زمین می آید( غلامپور) و فردی که درون زمین مشغول بازی است ( فرجی) چگونه میتواند در یک ترازو محا سبه شود ؟! غلامپور از بیرون میدان می آید و اخراج می شود و همزمان طرف او یعنی فرجی هم که به او حمله شده اخراج می گردد. تیم فرجی ۱۰ نفره می شود و تیم فرد مهاجم به او از بیرون زمین یعنی غلامپور کماکان ۱۱ نفره است !!!! این خنده دار نیست یعنی کمیته انضباطی با همه هار ت و پورتش نتوانسته بین حرکت فرد مهاجم بداخل زمین با فرد مضروب داخل زمین تفاوتی قایل شود . حالا اگر در آینده فرد تدارکاتچی از نیمکت یک تیم به داخل زمین بیاید و کاپیتان تیم حریف را نشانه بگیرد و مضروب کند و کاپیتان از خودش دفاغ کند داور محترم امر به اخراج هردو می دهد و عدالت را اجرا میکند !!. یعنی با این حرکت عادلانه داور یک تیم ( مثلا پرسپولیس) ۱۰ نفره می شود و تیم مهاجم( استقلال) کماکان ۱۱ نفره میماند !! و دوغ و دوشاب تمیز داده نمی شود و کمافی السابق باید دنبال پرتقال فروش گردید و دادگاه بلخ و آهنگر و مسگر بینوا را در یافت و ............ اللهم اشف کل مریض

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی