جلسه فشرده برای اعلام لیست نهایی تیم ملی/ یک استقلالی جدید به تیم ملی دعوت می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی چند روز دیگر راهی جزیره کیش می‌شود تا بعد از چند جلسه تمرین از همانجا به بحرین سفر کند.

خبرورزشی - مربیان تیم ملی از صبح امروز در ساختمان پک در حال  انجام آخرین ارزیابی‌های خود برای اعلام لیست تیم ملی هستند و به زودی نام بازیکنانی که به اردوی کیش و سپس بحرین اعزام می‌شوند مشخص خواهد شد.

دراگان اسکوچیچ نام ۴۷ بازیکن را به فدراسیون فوتبال ارایه کرده بود که این نفرات دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند. سرمربی تیم ملی حالا باید روی نام تعدادی از نفرات مذکور خط بکشد.

وحید هاشمیان، ماریو توت، خوان کارلوس و ملادن زگانیر (مربی دروازه‌بان‌ها) به همین منظور از صبح امروز از محل اقامت خود در هتل المپیک به ساختمان پک در فاصله حدود ۵۰۰ متری هتل رفتند و مشغول گفتگو برای انتخاب بهترین‌ها شدند. اسکوچیچ و همکارانش درصددند تا امشب سر انتخاب بازیکنان ۲ پست به جمع‌بندی رسیده و لیست نهایی خود را جهت اعلام رسمی به فدراسیون فوتبال بدهند. 

از سرمربی تیم ملی خواسته شده اگر فردی خارج از لیست ۴۷ نفره مورد نظرش بود به فدراسیون اعلام کند تا سریعا جهت انجام هماهنگی‌های اداری وزارت بهداشت برای واکسینه شدن اقدام شود.

یکی از بازیکنانی که در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی داشته، فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال است که باید دید اسکوچیچ  نام او را وارد لیست خود می کند یا هافبک طراح استقلال شانسی برای همراهی تیم ملی در بحرین نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی