نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قایدی: کنعانی زادگان را خیلی دوست دارم/ پرسپولیسی بودنش مهم نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ریزنقش تیم ملی فوتبال ایران از حضور در خط حمله تیم ملی ابراز خوشحالی کرد و آن را باعث افتخار خود دانست.

خبرورزشی - مهدی قایدی تنها سهمیه استقلال در تیم ملی در برنامه فوتبال برتر گفت: باعث افتخار است که کنار بزرگانی مثل آقای مهدی طارمی، آقای سردار، آقای جهانبخش، آقای کاوه رضایی و آقای انصاری‌فرد می‌توانم بازی کنم. اما من فقط از این‌ که اینجا دعوت شده‌ام خیلی خوشحالم و هر چند دقیقه که بتوانم برای کشورم بازی کنم، تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم.

قایدی ادامه داد: صددرصد بازی‌های سختی داریم اما ما تیم ملی ایران هستیم و مهره‌های خیلی خوبی داریم و می‌توانیم راحت از پس این بازی‌های بزرگ بر بیاییم.

مهاجم تیم ملی اضافه کرد: حتما همه بازیکنان تیم ملی این‌ طور فکر می‌کنند که به بحرین برویم و با چهار پیروزی برگردیم. مطمئنم که با چهار برد می توانیم یک افتخار دیگر برای کشورمان به دست آوریم.

قایدی درباره شرایط سختی که برای تیم ملی ایجاد شده است نیز گفت: باید به فکر آینده بود. گذشته گذشته است. ما اگر بتوانیم چهار برد به دست بیاوریم راحت می‌توانیم صعود کنیم و فقط هم به همین مسئله فکر می‌کنیم.

وی درباره رفاقت خود با دیگر ملی‌پوشان از جمله کنعانی‌زادگان گفت: حسین (کنعانی‌زادگان) پسر ماهی است و فارغ از استقلال و پرسپولیسی بودنش، دوست خوب من است و دوستش دارم. با خیلی از بازیکنان جز بچه‌های لژیونر بازی کرده‌ام. البته با سردار هم ارتباطم خوب است اما الان همگی با هم رفاقتی داریم که می‌توانیم یکدل باشیم و آن نتیجه‌ای را که می‌خواهیم به دست آوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    باشگاه دیگه معنی ندارد چه پرسپولیس چه استقلال آیا بازیکنان ، تیم ملی را واقعا بیشتر از باشگاهشون دوست دارند یا نه ؟ اگر به این تعصب و وفاق ملی رسیدید تیم ملی از همه سیاسیون و حواشی و بدیها جداست .تیم ملی پاک پاکه .بهتره با جان و وجودتان مایه بگذارید اگر صعود کنیم بهترین تاریخ ایران را رقم زدید و شماها سرداران و پیشگامان واقعی ملت هستید ملتی که قبل از اعراب همه چیز داشته و دارند .پیروزی در این مسابقات مهریست بر تاریخ شکوهمند ایرانی پس بشتابید و بکوبید همه نیرنگ‌ها و ناقصیها و خسارتهارا . چه از خودی چه از بیرونی
    • ناشناس IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      همه مون تیم ملی فوتبال کشورمان را دوست داریم اما تو بیخود میکنی اعتقادات مردم را زیر سوال ببری یعنی چی قبل از اعراب اصلا چیکار دین و مذهب داری اعتقاد نداری به درک اما حق نداری اعتقاد بقیه رو زیر سوال ببری
  • حق گو IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    تیم ملی رنگ نمیشناسه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی