نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اسکوچیچ با این شکم می‌خواهد تیم ملی را هدایت کند؟/ پرسپولیس را به اضافه بیرانوند و طارمی بفرستند به جای تیم ملی/ گلر خیبرخرم آباد از بیرانوند بهتر است
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط تیم ملی در آستانه سفر به بحرین صحبت کرد.

خبرورزشی - وحید قلیچ در خصوص شرایط تیم ملی و نفرات دعوت شده اظهار داشت: من به عنوان یک ایرانی مثل همه فوتبالدوستان آرزو دارم تیم ملی موفق باشد و نتایج خوبی بگیرد ولی کار خیلی سخت است و این سرمربی که انتخاب کردند اصلاً فکر نمی‌کنم چیزی بلد باشد و اصلاً کسی تا پیش از این او را نمی‌شناخت و نمی‌دانم از کجا آوردند و سرمربی تیم ملی انتخابش کردند.

وی افزود: اصلاً او با این شکم برآمده‌اش چطور می‌خواهد تیم ملی را کوچ کند؟ هیچ وقت ندیده بودم یک مربی اینقدر شکم داشته باشد. علی پروین که اینقدر در مورد او صحبت می‌کنند سال‌ها کنارش بودم و هیچوقت اینقدر شکم نداشت و کجای دنیا یک سرمربی فوتبال را با این ظاهر دیده‌اید؟ کی‌روش سوای مسائل فنی یک مربی خوشتیپ و خوش هیکل بود که کلی به اعتبار تیم ملی اضافه می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد گلرهای دعوت شده به تیم ملی هم گفت: به نظرم در بین این چهار نفر جای خیلی ها خالی است. یک گلر خیبر خرم آباد دارد که دروزاه‌بان خیلی خوبی است و به نظرم از همه این ۴ نفر می‌توانست بهتر باشد. شاید عرف نباشد که از لیگ یک بازیکن به تیم ملی دعوت شود ولی اسکوچیچ می‌توانست تابو شکنی کند.

قلیچ در مورد گزینه گلر اصلی تیم ملی هم توضیح داد: گلر اصلی تیم ملی که بدون شک بیرانوند است و سایر گزینه‌ها اصلاً در حد و اندازه او نیستند. البته این را هم بگویم که بیرانوند هم بدون عیب و نقص نیست و فقط از سه نفر دیگر بهتر است.

اسکوچیچ با این شکم می‌خواهد تیم ملی را هدایت کند؟/ پرسپولیس را به اضافه بیرانوند و طارمی بفرستند به جای تیم ملی/ گلر خیبرخرم آباد از بیرانوند بهتر است

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به دعوت نشدن بازیکنانشان هم گفت: واقعاً نمی‌دانم به چه چیزی اعتراض می‌کنند؟ چه کسی باید از استقلال دعوت می‌شد؟ به جز این قایدی هیچ بازیکن دیگری در حد تیم ملی نداشتند. رشید مظاهری با آن گل‌هایی که خورد و سوتی‌هایی که داد در خود استقلال هم نیمکت نشین شده است. من نمی‌دانم چرا نمی‌خواهند یک سری مسائل را قبول کنند. در اینستاگرام تا یک حرفی می‌زنم هواداران سپاهان و تراکتور و... به من حمله می‌کنند و امروز هم اینستاگرام از بس ریپورت شدم به من کارت زرد داد و گفت تو باعث اذیت و آزار مردم می‌شوی. چه اذیت و آزاری؟ باید قبول کنند که پرسپولیس با اختلاف تیم اول ایران است. وقتی ۶ بازیکن از این تیم دعوت می‌شود تیم ملی یک حقیقت است که این تیم با اختلاف اول است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: اصلاً به نظرم باید تیم پرسپولیس را به اضافه یک بیرانوند و طارمی بفرستند به جای تیم ملی مسابقه بدهد و نیازی به تیم ملی نداریم. این لیست را هم که می‌بینید خود اسکوچیچ نچیده و فدراسیون لیست را نوشته و داده دست اسکوچیچ و او در حدی نیست که بگوید نه.

قلیچ در پایان در مورد پیش بینی از قهرمانی لیگ هم عنوان کرد: صدر در صد پرسپولیس قهرمان می‌شود و اصلاً شک نکنید. درست است سپاهان تا اینجا پا به پا پیش آمده ولی گل دقیقه ۹۰ را پرسپولیس می‌زند و جام را بالای سر می‌برد. هرچقدر می‌خواهند بگویند وزیر و تیم حکومتی و این مسائل ولی یکی مثل مطهری می آید تاکتیک‌های به آن خوشگلی می‌چیند که کسی بلد نیست مقابلش بایستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    اسکوچیچ به جای بیرانوند باید تو رو دعوت میکرد با اون شکمت
    • حمید علوی CA ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      بنظر میاد آقای قلیچ فکر میکنن اسکوچیچ بازیکن تیم ملی هست!. مرد حسابی مگه قراره اسکوچیچ با فوروارد حریف کورس بذاره که اندازه ی شکمش مهم باشه؟!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش . IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      اقای علوی هر چند حرف شما صحیحه ولی قبول کن‌در شان یک مربی نیست یک متر شکم داشته باشه مثل قلعه نوعی مربی مافوق ضعیف گل گهر
    • غضنفر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      آقای علوی عزیز فرمایش شما متین، ولی بیراه نمیگه پرستیژ و استیل مربی روی روان بازیکن بی تاثیر نیست!
  • gaber IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    حیف خبر ورزشی .بعنوان پرسپولیسی عاشق خواهش میکنم اگر سوژه و مطلبی میخواهید همه جا هست چرا به این بنده خدا که از ادبیات و سخن رانی خوبی برخوردار نیست مطلب می‌گذارید . جراید هم گاها مشکلات اخلاقی دارند .خوب نیست .شاید تعداد کمی مشتاق دیدن این بنده خدا باشند ولی از روزی که برانکو به پرسپولیس اومد گفتم ادبیات ته مانده های دهه شصتی پرسپولیس هم عوض میشه ولااقل از اخلاق دهه شصتی ها که در همه تیمها بنوعی لات بازی میگفتند فاصله گرفتیم .باز با بازیگوشی خبر ورزشی مصاحبه این را چاپ میکنند . هیچ پرسپولیسی عاشق و دوست داشتنی با رفتار این آقا نمیتونه ارتباط برقرار کنه .خودش هم با این سن و سال نمی‌خواد عوض بشه ما از پیشکسوتان فقط این را داریم؟ ببینید چند تا نظر میاد که از این حمایت میکنند
  • کابوي موج سوار IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    نه حتما تو ميخوايي با اين سبيل هاي چاله ميدونيت تيم ملي رو هدايت کني!!!!!
  • Amir perspolisi IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    جونمممممم وحید خان قلیچ ❤❤❤❤❤❤
    • Amir perspolisi IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      البته از حق نگذریم قلیچ سابقه جام جهانی نداره و نباید در مورد دیگران که جام جهانی رفتتد قضاوت کنه
  • حسین عسگری IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    آقای محترم این آقای اسکوچیچ یکی از با شخصیتتان افرادیست که میتونه برای تیم ملی کار مثبتی انجام بده از همه مهمتر از یک کشور مربی پرور آمده شما برو یکم در مورد کشور یوگسلاوی سابق تحقیق بکن بعد اظهار نظر کن شما نمیدونی الان این مربی اهل کدام منطقه هست ؟؟؟؟؟؟ یه خواهش برو بالا پشت بام به کارت خودت برس چیکار داری کی مرغ میخوره کی شکم داره .برو دنبال ارزن جمع کردن اگر باند بازی آقای پروین نبود اصلا تو کجا وپرسپولیس
  • مسعود IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    آدم قحطیه هر هفته با قلیچ مصاحبه می کنی!!! خبر ورزشی یه خواهش دارم اگه دفعه بعد خواستی با این بنده خدا صحبت کنید دو گل سیروس قایقران به تیم پیروزی رو تو انزلی براش نمایش بدین تا اینقدر افاضات نکنند.
  • امیدرضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    به نظر من وارد حاشیه نشوید ما باید سعی کنیم بازیکنانمان در خارج از کشور بازی کنن و اونم در اروپا نه لیگ های عربی که هرچی استعداد هست رو حرام می کنن ما تو حمله لژیونر زیاد داریم ولی هافبک و دفاع خیلی کم هافبک که اصلا نداریم تجربه اساس بازی هست باید در خارج کشور تجربه بدست بیارن مثل ژاپنی ها اونا وقت مارو با تجربه بردن فقط همین همین و برای سرمربی ما استعداد داخلی زیاد داریم مثل علی دایی و یحیی گل محمدی
  • محمدطاها IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    شکمو ببین جووون بابااا:))) شکم اسکوچیچ وووو خخخخ ..چه استایل ورزشی داره سرمربی،لامصب چ شکمی زده بیرون‌ معلومه تیم ملی خیلی بهش ساخته‌، فدراسیون اونقدر بهش کباب و شیشلیک داده خورده مثل بشکه شده خخخخ..لابد با این شکم هم میخواد ما رو ببره جام‌جهانی خخخخ..
  • لنگ خاص IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    بازم این سبیل اومد
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    یکی از بقیه ایراد می گیره که حداقل سی ثانیه سابقه بازی در جام جهانی داشته باشه جناب وحید قلیچ خودت الان خیلی رو فرمی و اندام ترکه ای داری!؟
  • یک پرسپولیسی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    این ادبیات ، اونم زمانیکه تیم ملی در مقطع حساسیه ، درست نیست. مگه مربی گری به استایله؟! باید از تیم ملی مون حمایت کنیم چون واقعا تو شرایط سختیه. از نظر منطقی اونا نه بازی تدارکاتی درست و حسابی انجام دادن نه مدت زیادی با هم بازی کردن که به وحدت تاکتیکی مناسبی برسند پس باید براشون دعا کنیم و انرژی های مثبت بفرستیم که تو این فرصت کم بتونند به امید خدا به حداکثر آمادگی ممکن برسند. انتقاد رو همه و هر زمان می تونند بکنند ولی الان تیم ملی مون نیاز به روحیه ی مضاعف داره. خبر ورزشی لطفا دیگه از این مصاحبه های عجیب و مخرب رو نزار.
  • یک پرسپولیسی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    البته اینم بگم که من در جایگاهی نیستم که یک پیشکسوت رو زیر سوال ببرم اما با احترام کاملا از حرف ایشون ناراحت شدم.
  • arash IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    مربی گری مگه به شکم بزرگ یا کوچیکه مهم دانش مربیگریه و هوش مربیه مهم معزه که شما نداری
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      صد البته که مربیگری به شکم نیست اما هر کسی که مثل کتاب وارد ایران شد سر سال نشده میشه شبیه بشکه. نه که منظور داشته باشم که یعنی پول مفت میگیرند نه ولی تغذیه و سبک زندگیمون خیلی فاجعه است.
  • عموشهرام ش IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    پربيراهم نمیگه پرسپولیس+بيرانوند+طارمي
  • فرشید شهیدی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    آقا وحید، استاد قلیچ، وقتی شما در دروازه پرسپولیس می‌ایستادید، بنده و بقیه پرسپولیسی‌ها زهره‌ترک می‌شدیم. درست است، آن سال‌ها فوتبال ما آماتوری بود. (شما در واقع کارگر سالن ریخته‌گری ایران‌خودرو بودید. من آن موقع برای طرح کاد به ایران‌خودرو می‌رفتم و شما را آنجا هم دیده بودم که یک‌بند در حال سخنوری بودید و لباس کار نمی‌پوشیدید.) اما در همان فوتبال آماتوری هم شما دروازه‌بان کاملاً نامطمئنی به حساب می‌آمدید. چند وقت پیش که با حمله بیجا و بی‌موقع به دروازه‌بان دوم پرسپولیس به ما لطمه زدید، حال ما را گرفتید. الان هم به تیم ملی حمله می‌کنید؛ اما از چه جایگاهی؟ شما چه گلی به سر فوتبال ما زدید جز این که گل‌های بد فراوان خوردید. امیدوارم اگر گُلی به سر فوتبال ما نمی‌زنید، گِل هم نزنید.
  • محمد.م IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    آخه بخدا حیف نیست وقت میزارید با این بابا مصاحبه میکنید.با این سن و سالش هنوز نمیتونه دو خط کارشناسی صحبت کنه
  • فاطی تی تی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    اقای قلیچ نصف هوادارای تراکتور شمارو اصلا نمیشناسن چجوری شما رو ریپورت میکنن؟
  • ارش IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    پرسپولیس تیم سوم اسیاست باید قبول کنین رویایی ترین تیم تاریخ لیگ برتر ایرانه .ما با پنجره بسته با ۱۳ بازیکن هم قهرمان شدیم نیم اول مهاجم نوک نداشتیم بازم قهرمان نمی فصل شدیم یه جور میگه از پرسپولیس حمایت میشه انگار مثلا پولای چند ده میلیون دلار داریم ترکیب مون مال اروپاست خخخخ ما تو اسیا رقیب هامون از هر لحاظ امکانات بیشتر داشتن ولی بازم ما حذف شون کردیم .شک نکنین تیم قدرت داشته باشه هیشکی نمیتونه جلوشو بگیره .تیم باید قدرت داشته باشه همین امسالم اکه نمی فصل ما مهاجم داشتیم الان با اختلاف صدر بودیم خیلی مواقع رقیبا بازیکنای بهتر داشتن ولی ما بازیکنان مون میان پرسپولیس پیشرفت میکنن اکثرا .به ترکیب پرسپولیس نگاه بندازین اکثرا تو این پیشرفت کردن کمال احمد نور امید عبدی طارمی علیپور سرلک چهلوان عیسی....همه اینا بازیکن خوب بودن ولی سوپر استار نبودن شما بازیکندایرانی دارین ما هم بازیکن ایرانی ما برانکو داشتیم قهر نمیکرد زرتی بره خونه شما استرا داشتین خخخخ ما یحیی داریم شما مجیدی خخخخ بازیکنای ما تعصب و عشق بیشتری به تیم دارن .اسکوچیچ میدونه صعود نکنه میره کنار
    • اریا IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      یعنی فقط یک سال از رفتن بابامسعود لنگی فر و دار و دسته مافیای سرخش از وزارت ورزش و فدراسیون بگذره ، بعد معلوم میشه پیروزی تیم چندم ایران و آسیا خواهد بود . خبر ورزشی اگر یک رسانه ورزشی واقعا بیطرف بود کل داوری‌های که در این چهار سال به نفع و ضرر استقلال و پیروزی انجام شده و کارشناسان تایید کردند را کنار هم قرار بده و یکبار برای همیشه معلوم میشه که غیر از کمکهایی که به پیروزی میشه مثل ۳۰ میلیارد مخابرات ، جریان داوری ها چقدر در قهرمانی های پیروزی نقش داشته .
  • خوزستانی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    سالهاتیم ملی درقبضه شمابودوهیچ راهی به جام جهانی نداشتیم حالا هم می بینم باشمادربحرین چکارمی کنیدبعنوان یه ایرانی آرزویم صعودبه جام جهانی هست ولی باباندبازی شما پرسپولیسی هاوشرارت بحرین خیلی سخت است
  • کرد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    حالا این بابا درفاصله دو روز به بازیها چی میگه از شکم میگه مگه پروین قلعه نویی دل بوسکه لوبانفسکی فیل بزرگ و... شکم نداشتند چرا شماها دوست دارید هی فحش بخورید تا بیشتر دیده شید والا به خدا تو دهه شصت اگه یه دروازه بان دیگه تو پرسپولیس بود همیشه قهرمان بود
  • پوریا IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    میخوای اسکوچیچ رو بندازی بیرون خودت سرمربی بشی جون عمت
  • نصیر IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    عالی میگه سابقه ملی نداره اسکوچیچ مگه دروغه
  • گرگانی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    پرسپولیسو با دو تغییر میبردن قطعا صعود میکرد م
  • ابادان IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    برای اولین بار بود که نظر من منتشر نشد چون از شما انتقاد کردم.انتشار مصاحبه با افرادی نظیر ایشون یا برداران فنونی زاده بار فنی ندارد و متاسفانه سطح این روزنامه را پایین می اورد حتی صحبت های دیروز اقای چراغپور هم منطقی نبود
  • رشید طهماسبی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    امید وا رم که در رابطه با تیم ملی و سر مربی آن بسیار سنجیده حرف بزنیم. و چنانچه نقدی وارد است ، بصورت علمی بیان شود نه اینکه از ریخت و ظاهر ایشان خوشم ان نیاید و دری روی تحویل مردم بدهیم. در ثانی خبر ورزشی باید حواسش جمع باشه ودر چنین مواقعی با چهره های سر شناس و موجه گفتکو داشته باشه.
  • Reza Sh IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    چرا جو تیم ملی یافکر فوتبال دوستارو با ی سری کارشناسی بچه گانه خراب میکنید تورو خدا دست بردارید
  • پویان IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    ولی خدایی خیبر خرم آباد دوتا گلر داره مخصوصا محمدصادق نادرپور که جز بهترین پنالتی گیرهاس و نمیگم از بیرو ولی از نیازمند ی سر و گردن بالاترن
  • امیرحسین IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    من هم دوره کودکی و نوجوانیم با دروازه بانی این آقا در پرسپولیس همزمان شد. فقط منظم تمرین می کرد و مجیز پیشکسوت ها رو می‌گفت. این جوری کم کم جای کورش شهبازی فر رو که حداقل یک کلاس بالاتر بود گرفت. جالبه توپ از دو تا دفاع وسط پرسپولیس پنجعلی و سیدعلیخانی رد نمی‌شد بعد پاس به عقب می‌دادند به آقا یا یک سانتر بی خطر می اومد این چنان شیرجه و غلت های بدلکاری می‌زد تماشاچی ساده هم کیف می‌کرد. خدا رحم کرد بهروز سلطانی اومد وگرنه بعد از اون خط دفاعی آهنین با این دروازه بان معلوم نبود عاقبت کار. یک بار به تیم امید برای جام دیدار بزرگ چین دعوت شد دو بر هیچ از ژاپن جلو‌ بودیم ۵ بر ۳ باختیم دیگه کسی بهش نگاه هم نکرد. دیگه چین هم ما رو دعوت نکرد.
  • رضا IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    همچین حرف میزنه،انگار خودش مانکنه...من نمیدونم این چرا خودش رو قاطی پرسپولیسیها کرده...کلا چهار بار تو پرسپولیس بازی کرده،هر چهار بارش هم هشت تا گل خورده.
  • علی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    همان زمان هم هیچ کس آقای قلیچ را نه بازیکن درست و حسابی به حساب می آورد و نه ایشون بلد بودند حرف بزنند. به نظرم برای یک ورزشکار از کیفیت بازی مهمتر کیفیت اخلاق و ادب است
  • علرضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    به نظرم اقا قلیچ حرف نزنه بهتره چون همش چرت وپرته واحساسی اقا توکه نمیدونی جام جهانی چیه نظر نده
  • اره تو خوبی ما بدیم:) IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    خخخخخ حاج قلیچ تو که پرسپولیسی هستی لابد خبرنداری بابامسعودت اسکو شکم تپه ای رو فرو کرده تو تیم ملی که ۲۰۱۸ اسپانیا رو با آبروش له کرد داداش اگه از سپاهان و تراکتور هم ۶ تا بازیکن تو تیم ملی بود باز هم می گفتی پرسپولیس بهترینه یا باز تیم ملی رو کمپلت زیر انتقاد قرار می دادی؟ این کشور دیگه درست بشو نیست از بس تمیز ری.دید بهش که خودتون هم به مشکوک بودنش اعتراف دارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی