نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
AFC به استقلال هم رحم نکرد/ سرمربی و کاپیتان استقلال جریمه شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را نقره داغ کرد و برای بازیکن پرسپولیس هم جریمه نقدی در نظر گرفت.

خبرورزشی - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ووریا غفوری کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه بعد از بازی با الشرطه عراق و بی اعتبار کردن مسابقه مبلغ ۵ هزار دلار جریمه شد.

طبق حکم AFC کاپیتان استقلال باید مبلغ ۱۲۵۰ دلار را در مدت ۹۰ روز به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند و در صورت تکرار این رفتار بقیه مبلغ ۳۷۵۰ دلار قابل اجرا است.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل عدم حضور در مصاحبه پیش از بازی با الدحیل قطر مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد. مجیدی باید مبلغ ۲۵۰۰ دلار را در مدت ۹۰ روز آینده به AFC پرداخت کند. بقیه مبلغ ۷۵۰۰ دلار در صورت تکرار این رفتار لازم الاجرا است.

باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور مجیدی در نشست خبری پیش از بازی الدحیل مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد. باشگاه استقلال موظف است مبلغ ۲۵۰۰ دلار را در مدت ۹۰ روز پرداخت کند و بقیه مبلغ در صورت تکرار لازم الاجراست.

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس به دلیل تاخیر در حضور کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوحده امارات ۲ هزار دلار جریمه شد. بازیکن پرسپولیس موظف است ۵۰۰ دلار را در مدت ۳ ماه پرداخت کند. بقیه مبالغ هم در صورت تکرار پرداخت بقیه مبلغ لازم الاجراست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • این غوری فسیل چه کاپیتانی که اطلاع از قوانین نداره HU ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    این غوری فسیل چه کاپیتانی که اطلاع از قوانین نداره از جیبش نمی ده که دلش نمی سوزه اگر می سوخت 14 میلیارد از بیت المال نمی گرفت بدون افتخاری
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    به خاطر توحین لنگ به مردم شریف هند حالا تاج کبیر بابد تاوان ندانم کاری لنگ بی خاصیت بدهد پاپا مسعود کجایی دلارهای نفتی بیار برای کثیفکاری لنگ بی درو پیکر بیت المال کجایی لنگ دیگهافتصاح به بار اورده با توحین به مردم هند ,,,اولین گل تاریخی اسیایی گوای هند به کدام تیم مفلوک بوده
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    واقعا این ای اف سی هم بی منطقه!شما خودتون رو بزارید جای خاله فرناز .از شنیدن نام الدحیل لرزه بر اندامش می افته حالا تازه برای مصاحبه هم بیاد!مطمئنا تا زنده ست از چند فرسخی جایی که اسم الدحیل باشه رد نخواهد شد با این بلایی که الدحیل سر خاله وکیسه ش اورد.خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی