نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ترفندهای عجیب برای برنده شدن در لیگ یک/ بازیکن محروم به اعضای حمل برانکارد پیوست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از تیم های دسته اولی برای برنده شدن دست به ترفندهای عجیب می‌زنند! ترفندهایی که بدون شک به هیچ عقل تاکتیکی نمی‌رسد!

خبرورزشی - مسئول برگزاری بازی‌های لیگ یک فاش می‌کند در یکی از بازی‌ها ناظر بازی متوجه می‌شود دو نفر از کسانی که برای حمل برانکارد انتخاب شده اند مربی و بازیکن محروم تیم میزبان بوده اند! آنها که لباس امداد به تن کرده بودند از سوی ناظر بازی شناسایی می‌شوند  و در ادامه به حکم کمیته انضباطی فعلا از همراهی تیم خود محروم هستند! 

فریبرز محمودزاده در این باره می‌گوید: «اتفاق عجیبی در یکی از مسابقات لیگ دسته اول رخ داد و یک بازیکن و مربی محروم بودند اما در پایان مسابقه ناظر بازی گزارش داد که بازیکن محروم به عنوان یکی از اعضای حمل برانکارد در نیمه اول در کنار زمین مشغول فعالیت بود.این اتفاق خیلی عجیب بود و ناظر بازی چطور باید متوجه شود که آن فرد بازیکنی است که محروم بوده؟ کمیته انضباطی کمتر از ۲۴ ساعت برای این بازیکن و این تیم حکم انضباطی صادر و آن بازیکن را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد. این مشکلاتی است که شرایط میزبانی را سخت‌تر می‌کند.»

حتما قرار بود این‌ها به بهانه مصدومیت وارد زمین شوند و با هماهنگی وقت بازی را به سود تیم خود تلف کنند یا اگر بازیکن حریف مصدوم شده او را سریع به بیرون بیاورند تا وقت بازی به ضرر آنها تلف نشود یا ترفندهایی از این دست یا هر گاه وارد زمین می‌شدند از سوی سرمربی توصیه ی تاکتیکی به هم تیمی‌های خود انتقال دهند. 

این از جمله ترفندهایی است که به عقل هیچ مربی ای در فوتبال جهان نمی‌رسد؛ به این دلیل که همه تیم‌های فوتبال برای برنده شدن روی به تاکتیک‌های جوانمردانه می‌آوردند چون بازی جوانمردانه شعار فیفا است. داد و بیدادهای مربیان در کنار زمین - قطع سیستم سرمایشی یا گرمایشی رختکن تیم حریف - تشویق مالی تیم‌ها برای ارایه بازی‌های خوب در برابر تیم رقیب و چند ترفند دیگر براحتی در لیگ یک پیاده می‌شود چون بازی‌های دسته اول از سوی رسانه‌ها خیلی زوم نمی‌شود و توجه فدراسیون فوتبال هم به این مسابقات اندک است. در نتیجه هر تاکتیک عجیب و غربیی را می‌توانید در این لیگ مشاهده کنید.

شاید به همین دلیل است که فوتبال باشگاهی ایران بعد از قهرمانی پاس دهه‌ها در حسرت قهرمانی در آسیا بسر می‌برد به این خاطر که این تاکتیک‌ها در آن سوی مرزها جواب نمی‌دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی