نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مذاکراتم با دو باشگاه سرانجامی نداشت/ اسکوچیچ فرصت کافی برای پیاده‌سازی ایده‌هایش نداشت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسکوچیچ فرصت مناسبی برای ساختن تیم ملی نداشته است اما شناخت بازیکنان تیم ملی از یکدیگر و تجربه بین المللی آنها می‌تواند گره گشای کار تیم ما در بازی‌های پیش رو باشد.

خبرورزشی - پیروز قربانی مدافع اسبق استقلال و تیم ملی گفت: نباید نگران نتیجه بازی تیم ملی با هنگ کنگ و کامبوج نباشیم. بحرین در فوتبال آسیا تیم درجه اول و دوم نیست هرچند که در گذشته متاسفانه برابر این تیم شکست تلخی تجربه کرده‌ایم. مسلماً عراق حریف اصلی و سخت ما برای صعود از این گروه است. فوتبال عراق و بازیکنانش شباهت‌هایی به فوتبال ایران و بازیکنان ما دارند و کمی فیزیکی‌تر از فوتبالیست‌های ما بازی می کنند.

این مربی ادامه داد: در لیگ کشورمان سال‌هاست که می بینیم مربیان ظرف یک ماه تیم را می‌بندند و وارد مسابقات می‌شوند که در این میان برخی تیم‌ها به موفقیت می‌رسند و طبیعتاً چند تیم هم شرایط سختی را پشت سر می گذارند اما اصل فوتبال می‌گوید که مربی باید زمان داشته باشد تا تمام ایده هایش را در تیمش به مرحله عمل و اجرا برساند.

وی اضافه کرد: اسکوچیچ از چند ماه قبل به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است اما فرصتی برای برگزاری اردو و انجام تمرینات تاکتیکی نداشته است. متاسفانه بازی تدارکاتی هم برای تیم ملی نداشتیم و اولین بازی رسمی‌مان در بحرین برابر تیم هنگ کنگ می‌تواند یک بازی تدارکاتی باشد تا بازیکنان برای بازی‌های سخت بعدی به شرایط بهتری برسند.

قربانی ادامه داد: البته نباید ناامید بود و در نظر داشت تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی به عنوان لژیونر در لیگ های مختلف بازی کرده و دارای تجربه بین المللی هستند و  در عین حال از همدیگر شناخت دارند و بارها در کنار هم بازی کرده اند. بنابراین می توان امیدوار بود با پتانسیل بالایی که در تیم ملی داریم از این گروه صعود کنیم اما در مرحله بعد کار بسیار سخت تر خواهد بود.

کاپیتان اسبق تیم استقلال درباره ارزیابی‌اش از شرایط این تیم گفت: خوشبختانه این تیم از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در بازی‌های داخلی موفق شد در رقابت‌های جام حذفی از گروه خود صعود کند ولی در لیگ برتر برابر ذوب آهن و پرسپولیس مغلوب شد.

وی با بیان اینکه استقلال کار سختی برای قهرمانی در این لیگ برتر دارد گفت: امیدوارم در فرصت به وجود آمده برای تیم های باشگاهی، مربیان استقلال بتوانند شرایط فنی و روحی تیم را در حد قابل توجهی بهبود بخشیده و شاهد باشیم استقلال با تحول مثبت در ادامه کار حداکثر امتیازات را کسب کند.

قربانی در خصوص آینده کاری خود گفت: بعد از جدایی از سایپا دو تیم لیگ دسته اولی صحبت‌هایی با من انجام دادند که به سرانجامی نرسیدیم. برای من کار داشتن مهم نیست بلکه کار کردن و رسیدن به یک موفقیت یا هدف اهمیت دارد. ساده‌تر عرض کنم اگر قرار است تیمی به دنبال صعود و قهرمانی نباشد باید به دنبال ساختن بازیکن و میدان دادن به جوان‌ها برود نه اینکه بگوییم یک تیمی هست و باری به هر جهت باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی