نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کری هافبک بحرین برای تیم ملی/ می‌خواهیم دوباره شکستشان بدهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم ملی فوتبال بحرین گفت که بازیکنان این تیم به دنبال غلبه مجدد بر تیم ملی ایران هستند.

خبرورزشی - عبدالوهاب المالود در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درباره شرایط تیم ملی فوتبال بحرین در دیدارهای باقیمانده گروه C مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: خودمان را به خوبی برای این بازی‌ها آماده کرده‌ایم و با یک مربی باتجربه و باهوش، واقعاً باانگیزه هستیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های فوتبال بحرین در سال‌های اخیر تصریح کرد: پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات غرب آسیا و جام خلیج فارس جاه‌طلبی زیادی داریم. در مسابقات انتخابی جام جهانی در ادوار گذشته، تجربه لازم برای موفقیت در بازی‌های بزرگ را نداشتیم.

هافبک تیم ملی بحرین در مورد برتری یک بر صفر مقابل ایران در بازی رفت، تساوی یک - یک در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برابر تیم ملی کشورمان را یادآوری کرد و گفت: به یاد می‌آورم هواداران در بازی سال ۲۰۱۱ در ورزشگاه حاضر بودند و سهم زیادی در این مسابقه داشتند، اما ایران در پایان بازی را مساوی کرد. در آخرین دیدار با این تیم توانستیم برتری خود را به خاطر اشتیاق هواداران و تجربه بازیکنان حفظ کنیم.

المالود با بیان اینکه بحرین به دنبال آغاز مجدد مسابقات و پیروزی در هر سه دیدار بعدی است، خاطرنشان کرد: هر سه بازی برای ما حیاتی محسوب می‌شوند و هدف ما این است که دوباره ایران را شکست دهیم. من در هر مسابقه به دنبال گلزنی هستم، اما کمک به تیم برای پیروزی و گرداندن توپ در زمین از همه چیز مهمتر است.

المالود با تمجید از هلیو سوزای پرتغالی بیان کرد: سرمربی تیم، نقش‌های مشخصی به بازیکنان در زمین داده و مهمترین نکته این است که او اطمینان زیادی به بازیکنان دارد؛ چیزی که به ما اجازه می‌دهد بیشترین تلاش خود را در زمین بکنیم. سوزا انگیزه زیادی دارد و این انگیزه به ما هم منتقل شده است. می‌خواهیم کاری را که توسط پیشینیان ما آغاز شد، به پایان برسانیم و کمک کنیم تا پرچم بحرین بالا باشد. اگر کنار یکدیگر باشیم، می‌توانیم آرزوی رسیدن به جام جهانی را محقق کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    کی‌روش دقیقا کجایی؟! دوران پسا کی‌روش یعنی اینکه تیمهایی مثل بحرین و عراق واسه ما شاخ‌ بشن‌ کری بخونن:| ولی با اینکه اسکوچیچ هیچ جوره در حد و اندازه های کیروش نیست اما معتقدم جواب این کری خواندن رو بازیکنای باغیرت تیم‌ملی تو زمین بهشون نشون خواهند داد..مطمئنا تیم‌ملی بعنوان تیم اول صعود میکنه، بازیکنان تیم‌ملی یه سر و گردن از بازیکنان بحرین و عراق بالاتر هستند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی