یک پرسپولیسی جنجالی پاسخ مجیدی را داد/ با این جام‌هایی که ما گرفتیم وزیر حق دارد پرسپولیسی باشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر این تیم از سمت وزارت ورزش یا جای دیگری حمایت می‌شد ستاره های پرسپولیس قبل از فینال آسیا جدا نمی‌شدند.

خبرورزشی - پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در ادامه لیگ، شائبه حمایت وزارت ورزش از سرخ پوشان و همچنین دیدار حساس امشب تیم ملی مقابل بحرین صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

تیم ملی تا ساعاتی دیگر باید در یک دیدار بسیار حساس به مصاف بحرین برود این بازی را چطور می‌بینید؟

شرایط به وجود آمده برای تیم ملی به گونه ای است که محکوم به بردن همه بازی‌ها هستیم. خداراشکر ۳ امتیاز بازی اول بدست آمد و من خیلی امیدوارم با کیفیتی که تیم ما دارد امشب هم بحرین را در خاک خودش ببریم و ۳ امتیاز دوم را بگیریم. تیم ملی بازیکنان فوق العاده ای دارد که اکثرشان لژیونر هستند و این بازیکنان در کنار ستاره‌های لیگ می‌توانند هر تیمی را شکست دهند. فوتبال ایران یک سر و گردن بالاتر از بحرین است و من مطمئنم امشب برنده خواهیم بود. در مجموع امیدوارم بچه‌ها با یک نمایش خوب و کسب ۳ امتیاز دیدار با بحرین بحرین را به پایان برسانند.

شرایط پرسپولیس را در ادامه فصل چطور می‌بینید؟

پرسپولیس از ۳ بازی آخر خود در لیگ مقابل استقلال، سپاهان و ذوب آهن ۷ امتیاز گرفت که بسیار خوب بود. پرسپولیس در چند سال اخیر نشان داد بهترین تیم ایران است و جام‌هایی که گرفته اتفاقی نبوده است. خوشبختانه یحیی در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و دستش باز است. بازیکنان پرسپولیس هم با تمام وجود در همه بازی‌ها کار می‌کنند. به نظرم پرسپولیس شایسته قهرمانی است و با ادامه این روند برای پنجمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

بعضی‌ها معتقدند بازی‌های سپاهان تا پایان فصل کمی آسان تر است؛ نظر شما در این خصوص چیست؟

شاید روی کاغذ به این شکل باشد ولی اصلا در بازی‌های باقی مانده تا آخر فصل دیدار راحت برای هیچ تیمی وجود ندارد. هیچ تیمی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و حتی تیم‌های انتهای جدولی با قدرت و با تمام وجود جلوی تیم‌های مدعی بازی می‌کنند چون برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد. سپاهان تیم خوبی است و جدی ترین رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی است ولی من به شخصه شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر از این تیم می‌دانم.

عملکرد مهاجمان پرسپولیس را در نیم فصل دوم چطور دیدید؟

انصافا خوب بودند. شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر که مهاجمان ثابت تیم هستند بسیار عالی کار کردند و گل‌های حساسی به ثمر رساندند؛ عبدی جوان هم در چند بازی گذشته وقتی به زمین آمد عملکرد خوبی داشت و مقابل ذوب آهن هم گل برتری را زد. در مجموع پرسپولیس در خط حمله مشکلی ندارد؛ فقط امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند این نفرات کلیدی را برای فصل آینده و همچنین بازی‌ها حذفی لیگ قهرمانان آسیا حفظ کنند و اجازه جدایی به آن‌ها ندهند.

سرمربی استقلال مدعی شد پرسپولیس از سمت وزارت ورزش حمایت می‌شود در این خصوص چه نظری دارید؟

من نمی‌دانم این حرف‌ها برای چیست؟ وزیر به زمین می‌آید و گل می‌زند؟ پنالتی می‌گیرد و یا پاس گل می‌دهد؟ در آسیا هم وزیر بوده که ما فصل قبل به فینال رسیدیم؟ اتفاقا می‌خواهم بگویم اگر حمایت می‌شد و مدیران به خوبی کار می‌کردند کلی ستاره مثل شجاع، ترابی، بیرانوند و علیپور از تیم نمی‌رفتند و ما به راحتی می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. در همه جای دنیا سیاسیون به صورت علنی از تیم محبوبشان حمایت می‌کنند و مشکلی وجود ندارد. اینکه وزیر، وکیل و افراد سیاسی طرفدار پرسپولیس می‌شوند از بزرگی و عظمت پرسپولیس است. این تیم آنقدر در این چند سال باکیفیت بوده و قهرمانی بدست آورده که هر کسی دلش می‌خواهد طرفدار پرسپولیس باشد. به نظرم وزیر هم اگر پرسپولیسی است کاملا حق دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آل بابا مسعود IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    برومند داره میاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • . GB ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    نمی‌دونم چرا اون‌موقع که با احمدی‌نژاد هم‌نشین بودن، هیچ ایراد نداشت؟ ولله ما هم خیلی متین بودیم که چیزی بروز نمی‌دادیم!
    • 4444 IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      فوتبال که نابود کردن هیچ. تمام ورزش ایران رو فدای پرسپولیس کردن.اینو دیگه همه میدونن ولی سرخکیا سرشون زیر برفه وآدم های مثل افشين پیروانی هم گذاشتن رو سر پرسپولیس تابا دروغ وشارلاتان بازی خودشون رو تطهیر کنن ولی تا ابد ننگ جامهای اسنپی با لنگیا هست
    • پیروزی چی ها IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      احمدی نژد طرفدار استقلال بود؟؟؟ پس کارت سوخت رویانیان که به بازیکنان تون پورشه میداد -ساندویچ و ورزشگااه رایگان برای هوداران تون چی بود؟؟ هیت مدیره لنگ از تیم احمدی نژاد بود..مگر علی پروین در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد تبود؟ واردات برنج و پورشه توسط باشگاه لنگ ..کمک های میلیاردی پروین احمدی نژاد خواهرریس جمهور به لنگ... بابا خجالت بگشید..این ۸ سال فاسد و ننگین بابا مسعود که از لنگ حمایت کرد تاریخ فراموش نخواهد کرد..
    • . NL ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      عکس‌های احمدی‌نژاد و همین مجیدی و مصاحبه‌ها هست =)))) به‌جای با چشم کور و مغز پوک دیس‌لایک‌کردن برید از خودتون بپرسید که چه‌طور تاژ کبیر در تاریخ 76 ساله‌ش در کل 8 بار قهرمان لیگ شده که 3 بارش در دوره احمدی‌نژاد استقلالی بوده! اما ببین شما دیگه چه‌قدر شوت بودید که وزیر که هیچی، با رئیس‌جمهور استقلالی هم پوکر و هتریک که هیچی، دبل هم نکردید! اما پرسپولیس علی‌رغم تمام مشکلات اون‌دوره سیاه یک‌بار با وجود کسر 6 امتیاز (!) قهرمان لیگ شد تا نشون بده هیچی نشد، نداره... بهانه کار هوادارهای احمق و ساده‌لوح و کادر مسئول بی‌تدبیر اما زرنگ و منفعت‌طلب‌ه! مثل طوطی فقط تکرار می‌کنید بدون این‌که نورون‌های مغزتون رو به‌کار بندازید! البته از سوزش پوکر نمی‌تونید :))))
  • رضا IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    برومند کجایی ؟ رفعت رو ؟؟؟ ببوسی خخخ
    • کیسه کش آل صعود IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      برومند کجایی علی کریمی قیچی بذاره بعد ببوس کوچولو رافت که میچلوندش الان مثه پرویزتون ده دقیقه ده نفره سه تامیخورد
    • الونگا IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      دوست عزیز لازم نیست وحشی گری بازیکن تیمت رو هر سال یاد اوری کنی صحبت از فوتباله نه کشتی کج در ضمن حرف حق تلخه اول فصل وعده جام و ستاره سوم اخر فصل ناله های وزیر پرسپولیسی !این سریال از سریال کیمیا هم طولانی تر شده موندم تو این فوتبال ناپاک که همش ازش دم میزنید چطور دیاباته ۲۱میلیارد غفوری ۱۴ نادری ۱۳ ملیچ ۱۳ و ..دریافتی دارن ؟خدا رو شکر تا زمانی که تفکرات شما جماعت کیسه کش اینه ما قهرمانیم .
    • علی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      برومند برای مکتب استقلاله، جز اون حرکات انتظار دیگه ای ازش نمیره
    • بنده خدا IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      فرمایشات شمابرعکس فدات شم
  • اسنپ جام IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    ستاره هاااااااااااااااااااااا!!!!!! منظورت فقط یه شجاع خلیل زادس؟ پس استقلال چی میگی که وزیر نابودش کرد!!!!! تیام، جبارف، امید ابراهیمی، مجید حسینی،امید نورافکن، بازم بگم؟؟؟؟؟؟
    • 4 در 6 IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      جدا شده هاي کيسه واسه پنج فصل اخير رو ميگي ؟؟؟؟ يعني از پرسپوليس فقط شجاع جدا شده؟؟؟ نادري و رسن چي پس؟؟؟ اگه تو اين چند سال ترکيب تيمهارو نگاه کني ميفهمي کيا جدا شده همون طارمي که ارزشش از کل تيم کيسه بيشتر ////من نميگما قيمت گذاشتن دو برابر ارزشمندتر از مجموعه کيسه س
  • حقگو IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    خدا را به بزرگی شکر میکنم که بدخواهان و مغرضان و حسودان به پرسولیس را از نادانان قرار داده , پرچم سرخ همواره بر بام قلعه عشاق سرخ دلان با صلابت در اهتزاز است
  • زکی زاده IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    این دیگه از کجا پیداش شده قایم شو برومند میاد
    • مهرشاد IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      راست میگه برومند میاد مکتب کیسه خسروانی رو نشون میده !!
  • hamed IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    منق یک پرسپولیسی: با جامهایی که ما گرفتیم، وزیر حق داره پرسپولیسی باشه!!! چیز دیگه ای نمیگم که از طنز مطلب کم نشه!!
  • مجتبی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    دمت گرم خوب جواب آقایان کیسه حمومی رو دادی.استقلالیا بدونن که امسال هم جام باما وبرای ماست.برید واسه نسلهای بعدتون تعریف کنید.پیشکسوت باشخصیت شما کیسه کشا همون استاد برومنده که جایزه اسکار بداخلاقی رو باید بنامش ثبت کنن.
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    آقایان ششتقلالی دستشون ازجام کوتاهه،زمین وزمان رو بهم میبافن و بهونه میگیرن!.آخه استاد مجیدی؛ اسطوره! شما انگشت کوچیکه امثال کسانی مثل گل محمدی و باقری نیستی حالا افتتتتتتتادد
  • محسن IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    پرویز بدنت کم شده رافت جون. میگم بیاد یک مشت دیگه بزته حالت جابیاد
  • محسن IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    منظورتون جامی که با پیک موتوری تقدیمتون کردنه؟؟؟
  • گرگانی IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    به کوری چشم بعضیا امسالم قهدمانیم .کسانی که چرت پرت میگن اکثر شون تووتاریخ باشگاه شون یه بازیکن مثل دایی کریمی پروین مهدوی کیا نداشتن هر کدام از این بازیکنان گوشه کوچیکی از بزرگی این باشگاه هست ادمین ممنون
  • ناشناس IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    اسنپ ده دقیقه ای درب باشگاه لنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی