نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال تا آستانه از بین رفتن پیش رفت/ کسی در وزارت ورزش اهمیتی به استقلال نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس کردنوری عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفت: آنچه باعث شده مدیریت در باشگاه استقلال کمتر مورد توجه قرار گیرد کم اهمیت بودن این مجموعه برای وزارت ورزش است.

خبرورزشی - مسائل و مشکلات اخیر مدیریتی در باشگاه استقلال باعث شد تا صدای سرمربی این تیم بلند شده و جمعی از پیشکسوتان و مدیران اسبق باشگاه نیز به این مسائل دامن بزنند. عباس کردنوری در گفت و گو با خبر ورزشی درباره وضعیت مدیریت در باشگاه استقلال حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

وضعیت مدیریت باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این مشکل مربوط به هفته‌های اخیر نمی‌شود. سالیان سال است که باشگاه استقلال به لحاظ مدیریتی تحت تاثیر برخی نگاه‌ها به این مجموعه قرار گرفته است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

 در همه این سال‌ها این تیم بالا و پایین زیادی داشته و حتی تا آستانه از بین رفتن هم پیش رفته ولی تنها یک علت باعث پایداری و زنده ماندن استقلال شد.

چه موضوعی؟

مردم! چون این تیم خاستگاه مردمی دارد و طرفداران زیادی در تهران، خارج از تهران و خارج از ایران، این تیم را دوست دارند. این موضوع باعث شد تا استقلال همچنان سرپا باقی بماند. گرچه بسیاری از اموال و دارایی‌های این باشگاه دیگر در اختیار این مجموعه نیست اما با این همه استقلال به واسطه مردمی‌بودن اش همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد.

ایرادات اخیر مدیریتی را در کجا می‌بینید؟

متاسفانه وزارت ورزش نگاه مساوی به دو تیم پرسپولیس و استقلال ندارد. به همین خاطر این تیم در دهه‌های گذشته همواره از این نظر متضرر شده است. فوتبال یک صنعت است که در دنیای اقتصاد به راحتی می‌تواند هزینه‌های خودش را جبران کند. ولی متاسفانه این فضا در فوتبال ما وجود ندارد.

دلیل اصلی کجاست؟

یکی از حلقه‌های مفقوده در بحث مدیریتی باشگاه استقلال این است که این مجموعه همیشه به عنوان یک باشگاهی در نظر گرفته شده که کسی چندان اهمیتی به آن نمی‌دهد.

راهکار چیست؟

باید استقلال هم مثل دیگر تیم پایتخت مورد توجه وزارت ورزش قرار داشته باشد و در انتخاب مدیرانش دقت بیشتری صورت بگیرد. من شخصاً سالیان سال در این باشگاه در کسوت‌های مختلف حضور داشتم و از این بابت باید اظهار تاسف کنم که غیر از معدود سال‌هایی، در سایر اوقات همواره این باشگاه به لحاظ مدیریتی مشکلات زیادی داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    استقلال خیلی خرج واسه دولت داره و برگشتی هم نداره. این تیم ورشکسته رو باید یه حسابرسی مالی انجام بدن و بفرستن دسته سه. اونجا با تیمهای هم قدرت خودش روبرو میشه و اگه تلاش‌کنه می‌تونه با لابی های که داره قهرمان دسته سه بشه و دل ما هوادار هم با گرفتن جام ‌شاد بشه
    • مهرزاد IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      خداوکیلی سنگ‌پا پیش شمامحجوب حساب میشه حتی همین الان که چندساله بابامسعودتون علنا داره براتون همه‌کار میکنه هم افتخاراتتون خیلی کمتراز ماست، اما ماشاءالله انقدر رو دارین که فکرکنم چندوقت دیگه کلا جامهای مارو هم بنام خودتون سند بزنین
    • آل بابا مسعود IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      لنگی خبر نداری که لنگ تهران امسال منحل میشه منحل خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • sohrab IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    در حکومت قبلی اسم‌شون طاج(مهمترین نماد سلطنت)بود در حکومت فعلی اسم‌شون استقلال مهمترین شعار انقلاب هست دوبار براشون میزبانیه مرحله نهاییه جام باشگاه‌ها رو گرفتند در حالیکه درهمان سال‌ها همیشه پرسپولیس در شرق اسیا بازی هاش رو برگزار کرد،،پرسپولیس دوپنجره محروم شد در برابر یک پنجره استقلال که براش انداختن نیم.فصل،،حتی پرسپولیس ازش امتیاز کسر شده،،دربیه جنجالیه نزمه‌تمام که براشون ۳هیچ زدن وبا سنگین‌ترین احکام فوتبال برخی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس رو نابود کردن،، بگذریم ازاینکه به اعضای همون دادگاه که مدیرعامل‌شون شده بود گفتند مهره وزیر برا زدن پرسپولیس بوده کیسه‌کش_می‌میرد_منطق_نمی‌پذیرد
    • آبیییته IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      مگر سال۷۰پیروزی میزبان نبود درمقابل تیم محمدان بنگلادش به مربیگری مرحوم حجازی در تهران بامحمدان بنگلادش با گل بیژن طاهری شکست خوردید مربی پیروزی علی پروین بود، که شکست خورده و حذف شدید
    • مهدی ادیب IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      در پاسخ به آبیته که واقعاً چیزی از آمار و تاریخ نمی دونه! اون باخت سال67 بود اونم درزمانی که بنیاد مستضعفان با دخالتهای بیش از حد و نابجای خودش باعث دو دستگی در پرسپولیس شده بود. بعدشم اون باخت توی تهران نبود آبی دروغ گو! اتفاقاً باخت توی تهران رو شما توی فینال 1999 به جوبیلو ایواتا دادین، جایی که تموم لابیا به نفع شما انجام شده بود و تمام بازیکنان تاپ رو هم خریده بودین ولی توان و لیاقت قهرمانی رو نداشتین.
  • حسین آبی استقلال IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    واقعا نمیدونم شمسعلی جون توکاروزندگی نداری که همیشه حاضر جوابی میکنی تو چکاره ای درمورد باشگاه استقلال که هفتاد سال قدمت دارد نظر میدهی برو داخل سایت لنگیها نظرات رابه آنها بگو
  • ناشناس IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    آن که البته بجایی نرسد فریادست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی