سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
۰ |
۰
پیشنهاد فدراسیون پاکستان به سرمربی سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحمان محمدی راد سرمربی والیبال فولاد سپاهان، خبر امضای قراردادش با فدراسیون پاکستان را رد می کند.

خبر ورزشی - رحمان محمدی راد، سرمربی تیم فولاد سپاهان، هنوز قراردادش با فدراسیون والیبال پاکستان را امضا نکرده است. او که یکشنبه شب پیش نویس قراردادش به فدراسیون رسید، هنوز شوکه است که چطور یکی از خبرگزاری‌ها خبر امضای قراردادش و حتی مبلغش را منتشر کرده است. گفتنی است آن قرارداد ۲ ساله است.

سرمربی تیم والیبال فولاد سپاهان دراین باره می گوید:«من هنوز قراردادی امضا نکرده ام، پیش نویس قراردادم یکشنبه شب رسیده و نمی دانم چطور یکی از خبرنگاران خبر امضای قراردادم را با جزئیات نوشته است. من هنوز سر جزئیات و مبلغ قراردادم باید با فدراسیون والیبال پاکستان بحث کنم. اما این خبر چالش بدی برایم درست کرد، چرا که امروز برای مطرح کردن قضیه با مدیرعامل باشگاه سپاهان در راه اصفهان بودم که خبر را دیدم. از طرفی من تنها قرار بود برای قهرمانی آسیا سرمربی تیم ملی پاکستان باشم و بعد از قهرمانی آسیا، در خدمت  باشگاه سپاهان هستم و بعد برای ادامه همکاری در سال های آینده با فدراسیون پاکستان صحبت می کنیم. شاید اصلا برای ادامه کار با هم  به توافق نرسیم.»

محمدی راد، درباره واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید:« مدیرعامل باشگاه، با این قضیه مخالف نیست. خوشبختانه ساکت و هیات مدیره باشگاه نگاه حرفه ای دارند و درک می کنند که این فرصت برای مربی ایرانی است. قرار است من درباره جزئیات صحبت کنم و بعد هم با باشگاه هماهنگ کنم، حتی باشگاه هم با من همفکری کرده است. قرار است من امشب پیشنهاداتم را به فدراسیون پاکستان بدهم تا درباره مسائل دیگر مفصل تر صحبت کنیم.»

او  نگرانی برای آمادگی تیمش برای فصل جدید لیگ ندارد و می گوید:«فصل جدید لیگ  بعداز جام باشگاه ها و قهرمانی آسیا،اواخر مهر و اوایل آبان ماه شروع می شودو بنابراین من یک ماهی فرصت دارم تا تیم سپاهان  را برای لیگ آماده کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی