نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیلمی در فضای مجازی پخش شده که نشان می‌دهد اموال باشگاه استقلال یا حداقل برخی از اموال توقیف شده است.

خبرورزشی - فیلمی در فضای مجازی پخش شده که نشان می‌دهد بعضی از اموال باشگاه استقلال را توقیف کرده‌اند. صبح امروز هم تصویر خاوری جلوی درب باشگاه استقلال منتشر شد که گفتند از یک شرکت آمده‌اند تا اموال باشگاه را مصادره کنند.

بعدازظهر اما ادعا شد که پای نیروی انتظامی هم به ماجرا باز شده و عده‌ای بخشی از اموال استقلال را توقیف کرده‌اند. در این رابطه برخی مدعی شدند احمد مددی در زمان توقیف اموال باشگاه در ساختمان باشگاه نبوده ولی بعد از آن پیگیری‌های لازم را انجام داده است تا مشکل حل شود.

نکته اینجاست که بعد از بیانیه تند هیئت مدیره باشگاه استقلال مددی سکوت کرد و هیچ واکنشی نشان نداد. در جریان این اتفاقات هم شاهد سکوت مددی بودیم و حالا باید دید با توجه به مشکلات مالی عدیده در استقلال او بالاخره کی به حرف می‌آید و با هواداران استقلال صحبت می‌کند؟

مسلما سکوت مددی در قبال اتفاقات اخیر هیچ مشکلی را حل نمی کند به خصوص این روزها که خیلی‌ها آگاهانه علیه او جبهه گرفته‌اند.

در این زمینه بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    بالاخره یه حکتی داشته وزیر اینجوری جلوی برکناریشو گرفته! سعادتمندم تا تیمو بدون سرمربی و بازیکن جدید نفرستاد آسیا، وزیر حاضر نشد برکنارش کنه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی