نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
۰ |
۰
جام زیلکوفسکی - لهستان؛ محمدیان قهرمان شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین محمدیان عنوان قهرمانی کشتی جام زیلکوفسکی در وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کرد.

خبرورزشی -  دیدارهای ۵ وزن نخست (۵۷، ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلو) مسابقات بین‌المللی کشتی‌آزاد جام زیلکوفسکی امروز در ورشو برگزار و امشب با معرفی نفرات برتر به‌پایان رسید. در خاتمه پیکارهای ۵ وزن اول که تیم منتخب کشورمان فقط در وزن ۹۷ کیلو ۳ نماینده داشت، موفق به کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز شدیم. با تصمیم کادرفنی تیم‌ملی این رقابتها، آخرین مرحله رقابتهای انتخابی برای معرفی ملی‌پوشان ۳ وزن ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو محسوب می‌شود. 

محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی ۳ مدعی دوبنده تیم‌ملی امروز در ۹۷ کیلو کشتی گرفتند که در خاتمه دیدارهای این وزن، محمدحسین محمدیان با دو پیروزی ناپلئونی و میلیمتری ۲ – ۲ و ۱ – ۱ به ترتیب از سد علیرضا کریمی در نیمه‌نهایی و علی شعبانی در فینال، گذشت و بر سکوی قهرمانی جام زیلکوفسکی ایستاد. با این قهرمانی حالا توپ در زمین کادرفنی تیم‌ملی است تا ملی‌پوش ۹۷ کیلوی تیم‌ملی را رسماً معرفی کند. 

در مسابقه رده‌بندی ۹۷ کیلو، علیرضا کریمی ۲ – ۲ از سد کالین مور (آمریکا) گذشت و به مدال برنز رسید. محمدیان در اولین دیدار این گروه، همین حریف آمریکایی را با نتیجه ۱۱ – صفر مغلوب کرده بود.

دیدار کاملاً ایرانی فینال ۹۷ کیلو را نیز دو آزادکار مازنی کشورمان برگزار کردندکه حساسیت انتخابی بودن، بر عملکرد هر دو کشتی‌گیر تاثیر منفی گذاشته و آنها را وادار ساخت تا با احتیاط کامل کشتی بگیرند و در خاتمه این دیدار هم محمدیان با پیروزی ۱ – ۱ هم به قهرمانی رسید و هم صاحب دوبنده تیم‌ملی شد. 

دیدارهای۵ وزن پایانی (۶۱، ۶۵، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلو) نیز فردا برگزار خواهد شد که رضا اطری در ۶۱ کیلو، یونس امامی و مصطفی حسین‌خانی در ۷۴ کیلو، امیرحسین زارع و امین طاهری نیز در ۱۲۵ کیلو به نمایندگی کشورمان کشتی می‌گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی