نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
انتقاد تند خداداد عزیزی از گزاشگر ایران - بحرین/ خوب شد حرف‌هایم را سانسور کردند/ شاید به جام جهانی رفته‌ایم که اینقدر خوشحالی می‌کنند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

خداداد عزیزی در مصاحبه با خبرورزشی گفت: حدود ۲۰ دقیقه از صحبت‌های من در برنامه مذکور سانسور شد و البته به نظرم همان بهتر که سانسور شد.

خبرورزشی - خداداد عزیزی در خصوص پیروزی تیم ملی برابر بحرین گفت: زمانی که گل دوم تیم ملی به ثمر رسید خیالم بابت کسب برد راحت شد و بقیه بازی را به صورت کامل نگاه نکردم.

وی اضافه کرد: در نیمه اول طبیعی بود بازیکنان کیفیت مورد نظر را نداشته باشند چون بعد از مدت‌ها در کنار هم قرار گرفته و در شرایط آب و هوایی منامه به میدان رفته بودند ولی در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازیکنان با کیفیت بهتری کار کردند.

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: بحرین کناره‌ها را بسته بود و ما هر دو گل را از عمق زدیم و به نظر من مهدی طارمی با آن دو پاس گل فنی بازی را برایمان در آورد.

خداداد عزیزی تاکید کرد: حضور در فوتبال اروپا سبب شده مهدی طارمی به یک بلوغ فنی فوتبالی برسد.

وی ادامه داد: در چنین مسابقاتی بازیکنان تکنیکی می‌توانند به تیم ملی کمک کنند مثلاً برای همین بازی مهدی‌ترابی می‌توانست کمک کند اما از شرایط مهدی قایدی خبر ندارم و اگر سر حال باشد می‌تواند موثر کار کند.

خداداد عزیزی گفت: خوشبختانه در خط حمله بازیکنان خوبی داریم و می‌بینیم که به جز نفرات حاضر در ترکیب اصلی بازیکنانی مثل جهانبخش و انصاری فرد و هم در اختیار داریم.

بازیکن برتر سال ۹۶ قاره آسیا در ادامه گفت: تمرین و بازی در اروپا کیفیت بازیکن را ارتقا می‌دهد و باعث می‌شود اعتماد به نفس مناسبی پیدا کند. طارمی مقابل تیم‌های بزرگی نظیر چلسی بازی کرده و تجربه شرایط سخت را دارد امیدوارم که بتواند در تیم‌های بزرگ اروپایی فوتبال بازی کند و مسلماً بهتر شدن شرایط این بازیکن به تیم ملی هم کمک خواهد کرد.
 

خداداد در خصوص دو بازی باقیمانده تیم ملی و اهمیت صعود از این گروه گفت: مگر قرار است تیم ملی ایران از گروه اولیه در مسیر سخت راهیابی به جام جهانی صعود نکند؟ گزارشگر بازی و بعد از آن مفسر طوری درباره اهمیت پیروزی برابر بحرین می‌گفتند که انگار با همین یک برد مستقیم راهی جام جهانی می‌شویم در حالیکه هنوز بازی‌های سخت ما برای رسیدن به جام جهانی از راه نرسیده اند و بعد از صعود از این گروه تازه باید با تیم‌های درجه یک آسیا رقابت کنیم.

وی افزود: در این گروه سخت‌ترین بازی ما برابر تیم عراق خواهد بود که شباهت‌های فوتبالش به ما زیاد است و بازیکنان این تیم فیزیکی بازی کرده و آمار دوندگی و جنگندگی بالایی دارند. با توجه به نفراتی که در اختیار تیم ملی هستند این انتظار وجود دارد که برابر عراق به پیروزی برسیم.

عزیزی درباره نقطه ضعف تیم ملی گفت: فعلاً نمی‌توانیم بگوییم نقطه ضعف خیلی بزرگی داریم چون از زمان کارلوس کی روش سیستم دفاعی خوبی داریم و در خط حمله هم با داشتن بازیکنان با کیفیت زیاد با مشکل خاصی مواجه نیستیم ولی توجه داشته باشید در همین بازی با بحرین زمانی که هنوز گل نزده بودیم بیرانوند یک موقعیت بسیار خطرناک حریف را مهار کرد وگرنه کارمان بسیار سخت می‌شد آنها می‌رفتند سراغ دفاع فشرده و وقت کشی و کلاً تمرکز تیم ما را به هم می‌زدند.

حضور خداداد در یک برنامه تلویزیونی با اجرای حامد آهنگی بازتاب زیادی داشته است. در یک صحنه یک نفر که با ماسک ترسناک داخل میز پنهان شده بود حماسه ساز ملبورن را ترساند!

خداداد در خصوص این برنامه گفت: البته حدود ۲۰ دقیقه از صحبت‌های من سانسور شد که از این بابت خوشحالم چون درباره طبیعت زیبای کشور تایلند و مسایل دیگر خیلی راحت صحبت کرده بودم و به نظرم خوب نبود پخش شود.

وی افزود: درباره بخشی که قصد ترساندن من را داشتند باید بگویم  از قبل گفته بودند اشکال ندارد شما را یک لحظه بترسانیم که موافقت کرده بودم اما حامد آهنگی حواسم را پرت کرد داشتم فکر می‌کردم که به غیر از سهراب بختیاری زاده کدام مدافع از نظر فنی قوی بود که ناگهان آن آقا سطح رویی میزی که به آن تکیه داده بودم را شکست و با ماسک ترسناک روبرویم ظاهر شد.

بخش‌هایی از ترساندن خداداد عزیزی در یک برنامه تلویزیونی را در زیر ببینید:

خداداد عزیزی اضافه کرد: اگر فیلم را ببینید در همان صحنه با صدای بلند گفتم پنالت! عادت دارم وقتی مثلاً لیوان یا ظرفی از دست کسی می‌افتد و می‌شکند می‌گویم پنالت یا زمانی که بازیکنی داخل زمین تعادلش به هم خورده و سرنگون می‌شود می‌گویم پنالت. من حتی دنبالش هم کردم که فرار کرد.

وی در پایان گفت: در کل هدف یک دورهمی‌شاد بود تا هم خودمان لذت ببریم و هم مردم که به خاطر کرونا اکثرا خانه نشین هستند رضایت داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    جالب بود
  • باحقارت لُنگی ام IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    آقا خداداد..مگه نمی دانی احمدی مجری لنگی دو آتیشه است؟؟ برتی خوشحالی جماعت لنگ همه کار میکنه...
    • با افتخار ضد کیسه هستم IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      از طرز نوشتنت میخوره که کیسه کش هستی و بخاطر زیر پرسپولیس بودن داری میسوزی. بسوز کیسه کش حالا حالا
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    خوبه مجری بیچاره پانصد بار گفت با این برد تازه کار تیم ملی شروع شده . در ضمن تک به تکی که عزیزی به استرالیا زد را یک بچه پانزده ساله بود گل می کرد
  • صادق IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    خداداد عزیز! یه وقت صعود میکنی شادی می کنی ، یه وقتم کیروشی پورها دنبال دنبال حذف تیم در همون دور اول هستند که سنگشون به تیر میخوره و خوشحالی میکنین ، نشون به اون نشون که سناریویی رو برا پرسپولیس اجرا کردند که در آسیا قهرمان نشه تا پنجاه و پنج میلیون هوادار و ایرانیها برای شادی نریزن تو خیابونها.
    • پیام پرسپولیسی CA ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      شما درست میگی ، من همون موقع که مقامات رفتن اردو پرسپولیس نوشتم که از ترس بیرون اومدن مردم و سوزش بعضی از تیم های حسود نمیزارن قهرمان اسیا شیم که بعد از اون دوتا پنالتی تابلو حرفم ثابت شد کاملا مشخص بود بعضی از بازیکنان توجیه بودن(هم بازیکنانی که بلافاصله بعد از رفتن به فینال شروع کردن به حاشیه بردن تیم مثل شجاع خلیل زاده وهم بعضی از بازیکنان فینالیست) وگرنه تیم کره ای توان مقابله با ما رو نداشت. ولی امسال قهرمانیم چون خوشبختانه دولت داره عوض میشه....
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      پیام پرسپولیسی حرف بسیار عجیب و قابل تاملی زدی ولی خیلی عجیبه
    • عبدو قاتل تختی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      بابا جمع کنید این خزعبلات رو لنگی های بی منطق..! شما اندازه تون آسیا نیست..اگر مسولین یه لحظه دست شون رو بردارند نابود شدید...خیلی خودتون و تیم قهوره خونه عبدو رو تحویل گرفتید.. آخه تیمی که اصالت و افتخار و قدمت نداره را چه به این حرفها..؟؟
    • مرتضی NL ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      شما لنگی ها مرزهای توهم رو دونه دونه فتح می‌کنین! کل وزرا و دولت و مملکت بسیج شدن وهمه کار براتون تو این چهار سال کردن بلکه بتونین یه قهرمانی و ستاره بیارین بازم دارید بهونه میارید! بابا خوبه var بود و همه دیدن چه دفاع سوتی تو اون بازی داشتین بهتره یاد بگیرید آسیا لیگ ایران نیست که داورا باهاتون راه بیان اونجا var داره و نمی‌تونید با ناداوری بازی رو براتون دربیاره!
  • علی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    کار طارمی نشان داد ما هافبک بازی ساز نداریم تا خودش به این نتیجه رسید لااقل بیاد عقبتر برای سردار موقعیت بسازد چناچه ما پلی میکر خوب میداشتیم اون وقت هر دوتا مهجممون در موقعیت گل قرار میگرفت
    • رضا FR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      چرا شعر میگی اگه مربی توجیه شون نمیکردمثل نیمه اول طارمی تا 100 سال دیگه هم پاس نمی‌داد. با حساب تو پاس علی دایی هم به این دلیل بوده ما هافبک نداشتیم. مهم بردن تیمه حالا مهاجم پاس بده هافبک یا دفاع گل بزنه دلیل بر نداشتن مهاجم شیش دونگه؟ کریم باقری کلی گل زده دلیل ضعف مهاجمان تیم ملی. بردن تیم مهمه با هر ترفندی
  • علی اکبر IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    خداداد یادشه رفته ب همین بحرین سه بر یک باختند و داغ جام جهانی رو تو دلمون گذاشتند...بعله استاد...شما یادت رفته ولی ما هنوز یادمونه..لطفا حرف نزنی کسی نمیگه چرا حرف نزدی گلللل...
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      خداداد اون سال به خاطر اختلاف با بلاژویچ در تیم ملی نبود و ایران بازی با بحرین را بدون خداداد برگزار کرد
  • یاسین افشار IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    آقای خداداد عزیزی سلام من یازده ساله هستم از شهر جدید پرند خیلی فوتبال دوست دارم چند ماهی هم با آقای محمد ظریفی پور کار کردم اما براشون مشکل پیش اومد دیگه نیومده گفتم انتخابی کنه بیام پیش شما به فوتبال ادامه بدم من شما و فوتبال با شما یاد گرفتن رو دوست دارم لطفاً یه کاری برام انجام بدید بیام پیش شما فوتبال رو ادامه بدم
    • مسعود IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      داداش اینجا پیج خداداد که نیست بیاد حرفاتو بخونه . اشتب میزنی د قربونش
  • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    این بابا هم منتطر بود تیم ملی ببازه و گیر بده به اسکوچیچ و اونائی که انتخابش کردن
  • بازیکن منچستر IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    باید ایران به جام جهانی صعود کند ایران کشور بود که باتیک ملی آلمان رقابت میکرد
  • ایرانی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    فکرکنم نامردی عرب ها یادت رفته چیکارمیکردن14
  • احمد IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    خداداد یادش رفته تیم ملی زمان خودش از همین بحرین شکست خفت باری را متحمل شدند و ارزوی رسیدن به جام جهانی که در اسیا بود تو دل خودش و مردم گذاشتند
  • احمد IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    عزیزی کوتوله فکر کرده خودش تنهایی ایران رو برده جام جهانی بابا اون سال معجزه خدا و دعای همه مردم بود که تو گل زدی وگرنه ایران حداقل باید ۶گل دریافت میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی