زمان احیای بازیکن پراشتباه استقلال فرا رسید/ فرصتی که اسکوچیچ به مدافع آبی‌ها داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عارف غلامی با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان این فرصت را به دست آورده است تا توانایی‌های خود را به کادر فنی استقلال ثابت کند.

خبرورزشی - مدافع جوان تیم استقلال که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم سپری کرد به منامه دعوت شد تا تیم ملی را در دو دیدار پایانی همراهی کند.

غلامی در این فصل جاری لیگ برتر دو سه بازی خیلی ضعیف از خود نشان داد که منجر به دوری اش از ترکیب اصلی شد و ۷ بازی از ۲۲ بازی استقلال در این فصل لیگ برتر را از دست داد.

غلامی حالا امیدوار است با دعوت به اردوی تیم ملی روحیه و انگیزه از دست رفته اش را احیا کرده و دوباره در خدمت استقلال باشد.

غلامی در دیدارهای اخیر استقلال جزو نفرات ثابت این تیم بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آیکیو هم خوب چیزیه IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    احیای کی چه فرصتی نکنه میخواید اسکوچیچ رو سکته بدید آقا اسکوچیچ قلب درد داره مگه شما نمیدانید اصلا کی غلامی رو به استقلال راه داده بگید تا همینجا حقش رو بذاریم کف دستش غلامی رو استرا هم قبول نداره چه برسه به اسکوچیچ اصلا قد و قواره غلامی به این حرفها میخوره که به تیم ملی دعوت بشه آیکیو هم خوب چیزیه
  • غلامى سوراخ كيسه IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    كيسه كشا بازيكنى در حد و اندازه تيم ملى ندارند. اگر بازيكنى هم از كيسه به تيم ملى دعوت شود شانس كمى براى قرار گرفتن در تركيب دارد.
    • عبدو قاتل تختی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      تیمی مثل استقلال که در گروه مرگ آسیا اول میشه باید نماینده بیشتری در تیم ملی داشت باشه یا تیمی مثل لنگ در گروه گوام هند و ضعیف ترین تیم آسیا اول میشه؟؟! البته همه کارشناسان منصف و منطقی اذعان داران که لیگ ایران بدلیل فساد و رانت و کمک و عنایات کمیته داوران و انضباطی و حمایت از لنگ حکومتی معیار دقیق ارزیابی ازعملکرد و توانایی لنگ نمی تواند باشد..!!
  • ققنوس IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    این اگه احیا بشو بود تا حالا میشد ...دعوتش کرده که فقط دهن منتقدا ابی رو ببنده ....اونم چون میخاد همرو راضی کنه میدونه خودمون فهمشو نداریم پشت تیم ملیمون باشیم ...امیدوارم جلو عراق حداقل بازیش نده
  • تیم ملی جای بچه‌ها نیست IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    مگه قراره بازی کنه؟! غلامی مگه تو خواب تو تیم ملی بازی کنه. تنها اشتباه اسکوچیچ دعوت این آقاست هرچند که واسه کم کردن فشارها دعوتش کرده. هرچند بعید میدونم تو بازیهای مهم بازیش بده اما طبق شنیده‌ها ممکنه جلوی تیم نوجوونهای هند و گوام و واتیکان جزو نفرات ذخیره باشه!! خخخ
    • پیروزی چی ها IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      آره شما لنگی ها راست میگید..!!چون الان بازیکن بیشتر در تیم ملی دارید پس تیم ملی خوبه؟؟ هر چی بر وفق مراد شما باشه خوبه!!!
  • مجید ارتش سرخ IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    آقای غلامی کیسه کس و خوب اومدی و کاملا درست گفتی استقلال بازیکنی در حد تیم ملی نداره ، انشالله بزودی همه ی ما پرسپولیسیا جشن قهرمانی میگیریم بگو انشالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی