نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
۱ |
۵
نقش انتخابات در آینده پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به طور حتم انتخابات ریاست جمهوری نقش مهمی در آینده دو باشگاه دولتی امامردمی پرسپولیس و استقلال خواهد داشت.

خبرورزشی - انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن انتخاب وزیر ورزش جدید نقش بسیار مهمی در آینده دو باشگاه بزرگ کشور خواهد داشت.آن چه مسلم است بعد از انتخابات شاهد تغییراتی در وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود و باید دید رویکرد وزیر جدید نسبت به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال چیست؟همان طور که پیش بینی می‌شد واگذاری پرسپولیس و استقلال برخلاف تمام شعارها و وعده‌ها در این دولت انجام نشد و حالا باید دید در دولت جدید چه اتفاقاتی می‌افتد و آیا بالاخره دلشان می‌آید این دو تیم را واگذار کنند یا نه؟مساله اینجاست که در داخل دو باشگاه عده ای می‌خواهند پا را از گلیم خود درازتر کرده و حتی در چیدمان اعضای هیات مدیره نقش داشته باشند که قطعا کار غلطی است و همه باید جایگاه خود را بدانند. بارها و بارها نوشتیم که مکانیزم اداره پرسپولیس و استقلال از بیخ و بن غلط است وبه همین دلیل می‌شد به راحتی حدس زد که کار واگذاری انجام نمی‌شود. از طرفی مسائل مالی در این دو باشگاه اصلا و ابدا شفاف نیست و مسلما وزیر بعدی و مدیران احتمالی آینده هم دچار دردسرهای زیادی می‌شوند. همان طور که مدیران فعلی ، باشگاهها را با کلی بدهی تحویل گرفتند و از همان روز اول هم خبری از شفافیت مالی نبود. 

در حال حاضر هر دو باشگاه کلی مشکل مالی دارند اما مشکلات مدیریتی پرسپولیس کمتر به نظر می‌رسد. در این میان انتخابات پیش رو دومینووار به همه چیز ربط پیدا می‌کند هر چند که می‌شود خیلی‌ها دنبال ماندن به هر قیمتی هستندو گردش به راست را از همین حالا آغاز کرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    تنها عامل قهرمان نشدن پرسپولیس در دو فینال اسیا دولت تدبیر و امید بود که با کلید مخصوص درقفل کنش ، در قهرمانی پرسپولیس رو هم قفل کرد....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی