نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ملی‌پوش شدنم را مدیون پرسپولیسم/ از هرگونه حاشیه فراری‌ام
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

میلاد سرلک هافبک پرسپولیس که تازه به تیم ملی دعوت شده، امیدوار است تجربه حضور در جام جهانی را به‌دست بیاورد.

خبرورزشی - یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در این فصل میلاد سرلک بود. سرلک به خوبی در پرسپولیس جا افتاده و کاملا مؤثر و در خدمت تیم عمل می‌کند. او وظایف یک هافبک تدافعی و تخریبی را به خوبی انجام می‌دهد و رابط بسیار عالی بین خط دفاعی و خط میانی پرسپولیس به حساب می‌آید. بازی تک ضرب میلاد سرعت تیمی‌پرسپولیس در خط هافبک را بالا برده است.

یحیی گل محمدی در ابتدای فصل برای خرید سرلک اصرار زیادی داشت و حالا متوجه می‌شویم دلیل پافشاری یحیی برای جذب این بازیکن چه بوده است.

 سرلک عصای دست یحیی در لیگ قهرمانان آسیا بود و تا اینجای لیگ هم جزو بهترین‌های پرسپولیس به شمار می‌رود. شماره ۱۰ این فصل پرسپولیس به لطف عملکرد خوبش در این تیم در لیست اولیه تیم ملی قرار گرفت ولی قبل از اردوی کیش خط خورد.

 حالا بعد از گذشت دو بازی تیم ملی و با توجه به مصدومیت کامیابی نیا، اسکوچیچ میلاد را دوباره به تیم ملی دعوت کرده است. به همین بهانه با سرلک قبل از سفرش به منامه همکلام شدیم. 

با وجود اینکه نامت در لیست اولیه تیم ملی بود و واکسن هم زدی ولی خط خوردی!

 همانطور که شما گفتید اسمم در بین دعوت شدگان بود و در کمپ تیم‌های ملی واکسن هم زدم ولی تصمیم کادر فنی بود که در اردوی کیش نباشم و من هم کاملا به این تصمیم احترام گذاشتم.

فکر می‌کردی وسط مسابقات دوباره به تیم ملی دعوت شوی؟

خب وقتی متوجه شدم نامم در بین نفرات دعوت شده هست همیشه این آمادگی را داشتم تا هروقت کادر فنی صلاح دانست در خدمت تیم ملی باشم و بتوانم کمک کنم. خداراشکر که این افتخار نصیبم شد که به تیم ملی دعوت شوم و افتخار می‌کنم عضوی از تیم ملی کشورم هستم. امیدوارم بتوانم مفید باشم و تیم ملی هم بتواند راهی مرحله بعد مقدماتی جام جهانی شود.

خیلی‌ها وقتی تو پرسپولیس آمدی نسبت به خرید تو انتقاد کردند ولی حالا تو از پرسپولیس به تیم ملی رسیدی!  

نمی‌خواهم به گذشته برگردم چون کلا از هرگونه حاشیه ای  فرار می‌کنم. دوست دارم در آرامش به کارم ادامه دهم و فقط روی فوتبالم تمرکز کنم. از روز اولی که به پرسپولیس آمدم سعی کردم فقط به موفقیت تیمم فکر کنم و بهترین عملکردم را داشته باشم. خداراشکر توانایی‌هایم دیده شد و به تیم ملی دعوت شدم. پیراهن مقدس تیم ملی را از پرسپولیس دارم چون در این تیم دیده شدم و به این موضوع افتخار می‌کنم. حالا هم هرچه در توان دارم برای سربلندی تیم ملی می‌گذارم.

در مورد رقبایت در تیم ملی چه صحبتی داری؟

اول باید بگویم از ته دلم آرزو می‌کنم مصدومیت کمال کامیابی نیا و وحید امیری که از دوستان بسیار خوبم هستند جدی نباشد چون هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی به حضورشان نیاز داریم. تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند بازیکنان باکیفیتی هستند و لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند. امیدوارم همه در کنار هم و با تلاش بتوانیم پرچم ایران را بالا نگه داریم.

فکر می‌کنی فرصت بازی کردن در این دو بازی به تو می‌رسد؟

واقعا این مسائل اهمیت ندارد تنها چیزی که برایم مهم است موفقیت و نتیجه گرفتن تیم ملی است. هر کسی بازی کند قطعا بهترین نمایش را خواهد داشت. من هم به عنوان کسی که تازه به تیم ملی دعوت شدم مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود و  هروقت سرمربی صلاح دانست با جان و دل برای تیم ملی بازی خواهم کرد.

بازی با بحرین را چطور دیدی؟

به نظرم عملکرد تیم ملی عالی بود و بچه‌ها گل کاشتند. کاملا تیم برتر زمین بودیم و حتی می‌توانستیم بیشتر به بحرین گل بزنیم. خداراشکر از این بازی سخت بچه‌ها دست پر بیرون آمدند و انتقام بازی رفت را هم از بحرینی‌ها گرفتند. امیدوارم بتوانیم با ادامه این روند خوب از دو بازی بعدی هم ٦ امتیاز بگیریم و مقتدرانه راهی مرحله بعد شویم. می‌دانم دعای ٨٠ میلیون نفر پشت سر تیم ملی است و قلب همه مردم به عشق تیم ملی می‌تپد. مطمئن باشید هدف همه بچه‌های تیم خوشحالی مردم است و می‌خواهیم با صعود دل آن‌ها را شاد کنیم.

یادم می‌آید وقتی به پرسپولیس آمدی در اولین مصاحبه‌ات به من گفتی هدفم رسیدن به تیم ملی است. حالا که به خواسته‌ات رسیدی هدف بعدی‌ات چیست؟

خب دوست دارم با پرسپولیس قهرمان شوم و جام‌های مختلفی ببرم. به غیر از این خیلی دوست دارم ابتدا با تیم ملی راهی جام جهانی شویم و بتوانم در جام جهانی برای کشورم بازی کنم.

شرایط پرسپولیس چطور است؟

خداراشکر خوب است و بچه‌ها آماده و سرحال هستند. چند روزی است تمریناتمان را شروع کردیم تا برای شروع دوباره لیگ خودمان را آماده کنیم. امیدوارم روند خوبمان را تا پایان فصل ادامه دهیم و بتوانیم قهرمانی را به هوادارانمان هدیه دهیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • معترض US ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    چرا غیر منتظره ،تو لیست اولیه اسکچیچ نبود غیر منتظره ،بود نه الان که حقا"دعوت شده ،عارف غلامی غیر منتظره میباشد که هم پستی های گردن کلفتی داره ولی کج سلیقگی اسکچیچ باعث شده ،غلامی دا حتا فکری و مجیدی قبولش ندارند،بعد سرلک و میگی غیر منتظره دعوت شده
  • ساسان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    عسقی عششششششق میلاد
  • قرمزشمال IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    موفق باشی پسر خوب،بازیکن بزرگی میشی
  • . RO ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    پسر خوب :)
  • ایدا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    پسر گلمونم تیم ملی دعوت شد لیاقتشو داشت بیشتر از اینام لیاقت داره مطمئنم خیلی پیشرفت میکنه موفق باشی پسر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی