نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
زمان برکناری احتمالی مدیرعامل استقلال مشخص شد/ خواسته‌های فرهاد انجام می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی به مدیریت استقلال تا پایان این هفته فرصت داده تا شرایط مالی تیم را بهبود بخشند.

خبرورزشی - در حالی که قرار بود امروز هوادارن استقلال مقابل این باشگاه تجمع کنند اما با درخواست مجیدی این تجمع لغو شد. هر چند باز هم تعدادی از طرفداران این تیم در اطراف باشگاه استقلال دیده شدند.

 هواداران استقلال از عملکرد مدیرعامل این باشگاه رضایت ندارند و در فضای مجازی خواستاری برکناری او شده اند. با این  حال برخی از منابع نزدیک به باشگاه استقلال خبر داده اند که مددی تا پایان دولت دوازدهم در استقلال خواهد ماند و در واقع این وزیر ورزش جدید است که مدیرعامل آینده استقلال را انتخاب خواهد کرد.

باید منتظر  ماند و دید تعامل مددی با هیات مدیره در ادامه شکل خواهد گرفت و آیا مددی توانایی بستن تیم مورد نیاز مجیدی برای فصل بعد را خواهد داشت یا نه؟ مجیدی به مدیران استقلال تا پایان این هفته فرصت داده شرایط مالی تیم را بهبود بخشند.

اینجا ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهراب ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    شما تصور کنید مدیران دست نشانده ای که ماموریت دارن تخریب کنند و اجازه ندن باشگاه بزرگ استقلال رنگ آرامش به خودش بگیره، قدمی برای رفع مشکلات و مسائل مالی این باشگاه بر دارند! خیلی دیر نخواهد بود که این بی خاصیت های خرابکار به همراه بابا مسعودشون با جاروب و خاک انداز به زباله دانی تاریخ انداخته خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی