نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۵ بمب نقل و انتقالاتی لیگ برتر در آستانه انفجار/ تور پرسپولیس برای لژیونر استقلالی و مذاکره آبی‌ها با گزینه محبوب سرخ‌ها؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گمانه‌زنی‌ها از همین حالا در مورد جابه‌جایی بازیکنان نامدار در پایان لیگ بیستم اوج گرفته است.

خبرورزشی -  طی روزهای اخیر صحبت هایی در خصوص بازگشت چند لژیونر فوتیال ایران به لیگ برتر مطرح شده است. روزنامه دنیای اقتصاد به وضعیت این ۴ لژیونر و البته آینده اشکان دژآگه پرداخته است.

اشکان دژاگه

قطعا یکی از بزرگ‌ترین کنجکاوی‌های تابستان مربوط به آینده این بازیکن می‎شود. کاپیتان پیشین تیم‌ ملی از نظر فردی دوران ناموفقی را در تراکتور پشت‌ سر نگذاشت و خیلی مواقع جزو خوب‌های این تیم بود. با این همه به‌ دلیل اختلافات مالی همکاری او با باشگاه تبریزی نیمه‌تمام ماند. با این وصف قطعا دژاگه داخل کشور مشتریان مهمی خواهد داشت. او هم‌اکنون ۳۴ ساله است و شاید تیم‌های اروپایی یا عربی برای به خدمت‌گیری‌اش تردید داشته باشند اما اوضاع در لیگ برتر فرق دارد. در همین نقل‌وانتقالات نیم‌فصل چیزی نمانده بود اشکان استقلالی شود اما نهایتا او در تراکتور ماند. باید دید آیا دژاگه در ایران پیراهن تیم دیگری را به تن می‌کند یا نه؟

رضا قوچان‌نژاد

او «الکس نوری» بازیکنان است؛ یعنی در همه این سال‌ها به ازای هر یک شایعه‌ای که در مورد حضور الکس نوری روی نیمکت تیم‌های ایرانی ساخته شده، یک شایعه هم در مورد حضور گوچی در این تیم و آن تیم داشته‌ایم. در اوج دوران کهکشان‌سازی تراکتور، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد حضور رضا در تبریز وجود داشت. بعدتر به‌طور گسترده شایعه شد او از کودکی هوادار پرسپولیس بوده و حتما روزی به این تیم ‌ملحق خواهد شد، الان هم که رسانه‌های عربستانی از توافق این بازیکن با استقلال خبر می‌دهند. خلاصه ایرانگردی این دو نفر در سطح رسانه‌ها ادامه دارد. الکس نوری به‌ خاطر شرایط سنی‌اش شاید بالاخره روزی در ایران مربیگری کند اما قوچان‌نژاد ۳۳ ساله خیلی وقت ندارد. او اگر همان‌ طور که بارها اعلام کرده مشتاق حضور در لیگ برتر است، شاید فقط همین تابستان را برای تصمیم‌گیری وقت داشته باشد.

۵ بمب نقل و انتقالاتی لیگ برتر در آستانه انفجار/ تور پرسپولیس برای لژیونر استقلالی و مذاکره آبی‌ها با گزینه محبوب سرخ‌ها؟

علی کریمی

پیش از شروع مسابقات فصل جاری، یکی از بزرگ‌ترین سوژه‌های نقل‌وانتقالاتی کشور مربوط به این بازیکن می‌شد. استقلال برای تمدید قرارداد با علی کریمی خیز برداشته بود و سپاهان هم حسابی سر کیسه را شل کرد تا او را جذب کند، اما کریمی راهی لیگ ستارگان قطر شد. او ابتدا در القطر نمایش‌های خوبی ارائه کرد و بعد به الدحیل قرض داده شد. حالا اما کریمی در لیست مازاد دحیل قرار گرفته است. برای استقلال رویایی خواهد بود اگر بتواند این هافبک را برگرداند اما کریمی که پارسال اولویت را به پول داد احتمالا امسال هم لیگ قطر را ول نخواهد کرد.

کاوه رضایی

فصل پرنوسانی را در شارلروا پشت‌ سر گذاشت و رسانه‌های بلژیک از پایان کارش در این تیم خبر داده‌اند. او البته به صورت قرضی در شارلروا توپ زد و در اصل تحت قرارداد بروژ است اما فقط یک فصل از این قرارداد باقی مانده و به‌ نظر نمی‌رسد بروژ هم تمایلی به حفظ مهاجم ایرانی‌اش داشته باشد. طی روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد بازگشت این بازیکن به استقلال وجود داشته اما خود رضایی سکوت کرده و به‌ نظر می‌رسد تکلیف او بعد از پایان مسابقات تیم‌ ملی روشن خواهد شد. اگر رضایی پیشنهاد جالبی از اروپا نداشته باشد، بعید نیست به لیگ ایران برگردد و برای استقلال یا یک تیم مدعی دیگر بازی کند. در معادلات نقل‌وانتقالاتی این فصل به هیچ‌وجه نباید سپاهان را هم دست‌ کم گرفت.

مجید حسینی

مدافع پیشین استقلال که پدیده ایران در جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود، به دوران پر افت و خیز حضورش در ترابوزان‌اسپور پایان داد و در حال‌ حاضر بازیکن آزاد است. بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده شایعات زیادی در مورد پرسپولیسی‌شدن حسینی منتشر شد اما او با باشگاه ترکیه‌ای قرارداد داشت. حسینی سابقه بازی در استقلال را دارد و البته پیش از آن در برنامه تلویزیونی نود اعلام کرده بود هوادار پرسپولیس است! بعید نیست سرخپوشان یک‌ بار دیگر به حسینی پیشنهاد بدهند؛ هر چند او اعلام کرده احتمالا در لیگ ترکیه خواهد ماند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس DE ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    این بنجل ها چیه وصل می کنید به محبوب دلها اینا بدرد می خوردن الان کیسه 4 تا جام داشت
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    اشکان دژاگه و قوچان نژاد بمب نیستند هر دو پیر هستند . مجید حسینی هم بعیده به پرسپولیس بیاید . اگر تیمی هم بخواهد علی کریمی یا کاوه رضایی جذب کند باید خرج زیادی انجام دهد و سر کیسه را شل کند . جذب علی کریمی سخت هست و جذب کاوه رضایی سخت تر
  • حماسه قشقایی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    ما فقط کاوه رضایی رو میخایم. علی کریمی رو مجید حسینی اعلام کردن به استقلال نمیان
    • مافیای کیسه IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      ۸۰۰ میلیارد چپوندن بهتون بایدم الان ۵ میلیون دلار حق فسق این بابا براتون پول نقل و نباتم حساب نشه. اونوقت به ما میگن حکومتی!
  • فرشاد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    چه خبر موثقی!!همش که اما و اگر و شاید شد!
  • شکارچی تاریکی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    خبرورزشی چرا شما پژمان منتظری رو نمیگید؟ یا امید ابراهیمی؟ این دو نفر هم میتونن به استقلال کمک کنن به خصوص امید
  • لنگ خاص IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    خخ هیچکدومشون غیراز دژاگه شدنی نیست که اونم احتمال اینکه بمونه تراکتور هست
  • x NL ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    رامین، عزت اللهی، پورعلی گنجی اینا هم احتمال دارن فصل بعد تو لیگ برتر باشن
  • فاطی تی تی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    اشکان دو ساله تمدید کرده و فصل بعد با شجاعی برمیگردن شجاعی مربی میشه رضام در این صورت اگه بخواد بیاد ایران میاد تراکتور
  • گشولی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    وزارت لنگی
  • شله زرد اصفهان IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    بمب؟سیگارت هم نیستند
  • محمدرضا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    حاجی منو از قلم انداختی منم قرازه بمب نقل وانتقالات باشم منم از اس اس وازپرس دعوت نامه دارم
  • 0904....... IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    به نظر من برای استقلال فقط علی کریمی با اشکان دژاگه به درد می خورن بقیه نه
  • مسیح IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    کل بازیکنان استقلال کبیر تو این چندسال گرفتند ک آخرش دوتا جام اسنپی قلابی ب لنگیا بدند هه لنگ هم بازیکنان داغونش هی رفتند دوباره برگشتند دوتا تمی کامل بابا مسعودشون این چندسال واسشون ساخت آخرش موز هم تو آسیا نصیبشون نشد حسرت بدل موندن خخخ لنگی بدبخت.حسآن بکش سوبله چوبله .سه تا دربی هم ک داوران بازی ک تاج کبیر باید میبرد با ناداوری واستون در آوردند.یکی هم ک بدون بازی انجام شده جام بدلی بهتون داد بابا مسعودت لنگی سوپرجام هههه لنگی دیگ.حسرتپولیس
  • محمد IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    استراما جون استقلال فراری دادند از ترس اینکه استقلال واس سومین قهرمانی و ستاره آسیایی نره .لنگی سکته کنه کل بازیکنان اس اس هم فراری دادند.ولی برانکو چهارسال واس لنگیا بابا مسعودشون نگه داشت.هههه کل بازیکنان لنگ نگه داشتند و کل بازیکنان ایران هم واسش گرفتند .هنوز در حسرت 58 ساله نشستند خخخ اونوقت استقلال کبیر بدون بازیکن گروه مرگ ترکوند .استقلال خوده خطره.لنگی میکشه.تو دوره بابا مسعودتون هم در حسآن موندید لنگیای کیسه کش سوبله چوبله ههههه
    • حسین KR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      استراماچونی خودش گند زده بهتون دیگه حتی بلیط هواپیمارم تا ته میخواد ازتون بگیره تنفر داره ازتون چقدر میخواید براش بمالید دیگه؟باهمون اسرتاماچونی از پرسپولیس نباختید؟چه کسیم گل زد مهدی عبدی! شما باهمون استراماچونیم حریف پرسپولیس نشدید بعد ستارع سوم میخواستید بزنید؟ مگه اینکه دوباره ۴تا بازی کنن بازیارو تا بتونید ستاره سومو بزنید
  • لنگی سوز US ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    وااا ما فق کاوه رضاییی رو میخوایم
  • لنگ خاص IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    مجید حسینی برگرده استقلال عالی میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی