نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حرف‌ها و اشک‌های مادر مهدی قایدی پس از گل پسرش در تیم ملی/ هزار ماشالله پسرم؛ می‌دانستم گل نهم را می‌زند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مادر مهدی قایدی مهاجم جوان تیم ملی گفت: از روزی که پسرم به اردوی تیم ملی رفته هنوز نتوانسته‌ام با او صحبت کنم و به شدت دلتنگش هستم.

خبرورزشی - مهدی قائدی در مسابقه با تیم ملی کامبوج در نیمه دوم فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و موفق شد در مدت زمان اندک حضورش در ترکیب تیم ملی، ضمن ارسال یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی، یک گل هم به زیبایی هرچه تمامتر وارد دروازه تیم ملی کامبوج کند.

این بازیکن در دومین تجربه رسمی‌خود در دیدارهای تیم ملی بزرگسالان ۳۴ دقیقه وقت داشت. او پیش از این ۷ دقیقه هم مقابل بحرین به میدان رفته بود. دیداری که با نتیجه ۰-۳ به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید. مادر مهدی قائدی که به شدت دلتنگ فرزندش شده است در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره پسرش صحبت‌های جالبی کرده است که در زیر می‌خوانید: 

پس از بازی کامبوج توانستید با مهدی صحبت کنید؟

خیر! هنوز با او حرف نزده ام. در واقع از وقتی به بحرین رفته فرصتی به دست نیامده که بتوانم با او صحبت کنم. پسرم درگیر اردوی تیم ملی است و من هم نمی‌خواهم با تماس تلفنی تمرکزش را به هم بزنم.

ولی پیگیر مسابقاتش هستید؟

بله! البته! در بازی قبلی مقابل بحرین، آخر بازی به میدان رفت و برایش دعا کردم. ولی خوب؛ نتوانست کاری بکند. در بازی با کامبوج از تماشای بازی او ذوق می‌کردم. وقتی گل زد از شادی اشک ریختم.

چرا اشک؟

به هر حال من مادر هستم. وقتی خوشحالی پسرم را می‌بینم نمی‌توانم مانع سرازیر شدن اشکم شوم. انشاالله دعا می‌کنم باز هم در ادامه مسابقات موفق باشد.

حرف‌ها و اشک‌های مادر مهدی قایدی پس از گل پسرش در تیم ملی/ هزار ماشالله پسرم؛ می‌دانستم گل نهم را می‌زند

می‌دانید اعضای تیم ملی رابطه خیلی خوبی با پسرتان دارند و اکثرشان می‌گویند که قایدی را دوست داریم؟

خدا را شکر می‌کنم که پسرم رابطه خوبی با دوستانش دارد. امیدوارم به همین شکل باعث شادی هم ‎تیمی‌هایش و مردم ایران شود.

فوتبالش چطور بود؟

هزار ماشالله در همان زمان اندکی که به میدان رفت، توانست یک پاس گل بدهد، یک پنالتی بگیرد و یک گل زیبا هم بزند.

انتظار گلزنی مهدی را هم داشتید؟

اتفاقا وقتی به زمین رفت پیش بینی کردم که گل نهم و دهم را مهدی می‌زند که البته زننده گل نهم بود.

فکر می‌کنید بهتر نبود از ابتدا مقابل کامبوج بازی می‌کرد؟

من اصلاً در این باره نمی‌توانم نظر بدهم. اینها دست سرمربی تیم ملی است. اگر صلاح بدانند هر چقدر لازم باشد به مهدی بازی می‌دهند. من فقط دعا می‌کنم به حق فاطمه زهرا(س) در کارش موفق باشد.

پیامی‌برای پسرتان دارید که از این طریق به او منتقل شود؟

فقط دعا می‌کنم و امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشد و کنار خانمش بتواند خوشحال زندگی کند. همیشه بدرخشد و در اوج باشد.

حرف باقیمانده؟

امیدوارم تیم ملی در بازی آخرش موفق از زمین خارج شود و مهدی و هم‌تیمی‌هایش بتوانند به مرحله بعد صعود کنند تا دل مردم شاد شود. چون می‌دانم چقدر مردم تیم ملی فوتبال را دوست دارند.

چطور؟

بعد از بازی با کامبوج، خیلی‌ها به من تلفن کردند و بابت گلزنی مهدی تبریک گفتند. هر بار که با کسی حرف می‌زدم از اینکه می‌دیدم هموطنانم چقدر خوشحالند احساس خیلی خوبی داشتم. انشاالله سه شنبه شب هم همین خوشحالی‌ها دوباره تکرار شود.

لحظه گل مهدی قایدی در بازی با کامبوج را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس RO ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    ببخشید که تیم برزیل شکست دادید دنیای کوچک یک کیسه کش همینه بازی کامبوج ، تونل خخخخخخخخ
    • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      تو بهتره نگران دنیای کوچیک خودت باشی والا مهدی قائدی که داره راه خودش رو میره و نیازی به نظر امثال تو نداره.
    • حمید علوی CA ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      ۱) انصافن من اگر جای این خانواده بودم، به حرمت دل اون مادری که فرزندش رو در اثر بی احتیاطی آقای قائدی در رانندگی از دست داد و حقش هم پایمال شد، هرگز انقدر پسرم پسرم و ماشالا پسرم نمیکردم. هوای دل اون مادری که جوونش رو از دست داد بایست داشت. مناسفم واقعن برای این همه بی معرفتی و بی اخلاقی. ۲) جناب خبر ورزشی، تو چرا انقدر مروج بی معرفتی شدی؟ این مصاحبه رو انجام نمیدادی و تیتر نمیکردی، میمردی؟!
    • علی IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      اقا‌..اینکه‌هر‌مادری‌بچه‌اش‌واسش‌عزیزه‌شکی‌نیست..ولی‌‌تصادف‌قایدی‌‌مثل‌همه‌تصادفات‌یک‌حادثه‌‌بود.قتل‌عمدی‌که‌نبوده‌که‌روشو‌سر‌پوش‌ب ذارن‌یا‌پارتی‌بازی...در‌مورد‌اینکه‌میگن‌بی‌توجهی‌‌میشه‌به‌خانواده‌‌خدا‌بیامرز‌‌کسی‌چه‌میدونه...قضاوت‌نباید‌کرد‌و‌احساسی‌حرفی‌رو‌زد...احساسی‌بودن‌هم‌شده‌بلای‌ما‌ایرانی‌ها...
    • ایلیا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      عزیز من پرسپولیسی ام ولی این کار شما زشته که در بحث تیم ملی این حرفا درست نیست
  • ناشناس IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    مادر احمد رضا شاکر مادر نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • آبی پرافتخار IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      درود بر همه مادران ایرانی الخصوص مادرمهدی قایدی که فرزندی پرافتخار تحویل جامعه دادند
    • منطق‌اس‌دق‌لالی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      ولی خدایی این‌حرف‌ها درست نیست، نه اینکه جان اون جوان بی‌ارزش باشه ولی خب همه اشتباه می‌کنن، مهدی قایدی هم یکی مث همه خود شما تابحال اشتباه نکردی؟
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    واقعا ادم دلش بحال تیم ملی که بچه بازی وخاله زنکی شده میسوزه!یه جوجه رو فقط به اسم اینکه کیسه هم سهمی داشته باشه به تیم ملی میبرند وبعدم از اونجایی که میدونند افتضاح شده میرن با مامیش مصاحبه میکنند!والا اگه روشون میشد لابد درمورد شیرخشک وپوشک و روروک ودیگر وسایل بچه ها هم سوال وجواب میکردند.خخخ خخخ درسته که این جوجو برای کیسه ی جام ندیده اوج فوتباله اما دیگه حضور درتیم ملی که جای بزرگان فوتبال یه کشوره واقعا خجالت اوره.خدا میدونه بازیکنان دیگر کشورها با دیدنش چه فکرها که نمیکنند وچه چیزها که نمیگن!!!کیسه تنان هم دلخوشن که بعله ماهم سهمیه داریم.خخخ خخخ
    • H IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      فعلا همینی که بهش میگی جوجه بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و هم خودت هم همه میدونن چه بازیکن افتخار اوریه
  • ! IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    اولاً زدن گل حساس و ٣ امتيازى به كامبوج اشك ريختن هم دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دوماً در تهران و در بازيهاى دور رفت به همين كامبوج ١٤ گل زديم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! سوماً با انصراف كره شمالى از رقابت ها كامبوج هم در گروه ايران حذف خواهد شد و ٦ اميتاز با كامبوج و ٢٤ گل زده شده در ٢ بازى رفت و برگشت محاسبه نخواهد.
  • اشکان IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    آفرین مهدی قایدی گل پسر هزار آفرین که راه درست رو تو زندگی پیدا کردی مطمئنا آینده از آن توست
  • عباد IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    به مادر ان جوان که همراه مهدی در ماشین بود و مرد فکر کرده اید بانو
    • علی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      لازم نیست شما لنگیا دایه مهربانتر از مادر بشین اون فقط یه حادثه بود
    • نیکویی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      فقط یه حادثه بود؟! فقط؟ خوب شد نگفتی فقط یه بنده خدا از دنیا رفته! فکر نمی‌کنی هر کسی دیگه بدون گواهینامه همچین کاری کرده بود حالا حالا ها کارش گیر بود!
    • مافیای کیسه IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      علی آقای مؤدب برو یه سرچی بکن ببین مجازات تصادف منجر به فوت در حالیکه گواهینامه نداری چیه؛ بعد بیا اینجا راجع به حادثه حرف بزنیم. شما کیسه کشها شرم رو خوردین، حیا رو قی کردین! تیم کثیف و حقیرتون هزارتا شارلاتان بازی درمیاره باز میپرین به بقیه. یه کم به خودتون بیایین. راستی نظرت راجع به ارز نیمایی و دوپینگ دسته‌جمعی و ۸۰۰ میلیارد دریافتی‌تون چیه؟!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    آخه بازیکن توخبرورزشي با مادرش عکس ميگيره
    • عموشهرام ش IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      واقعا برات متاسفم ،جهان سوم به سرمون زياده،دقیقا به1400سال قبل برگشتيم
    • سعید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      انسانم ارزوست
  • ف د IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    امیدوارم همه مادران نجیب و صبور ایرونی شاد و سلامت باشن همیشه؛ البته مادران استقلالی‌ها «همیشه، منهای بازی با پرسپولیس!» :) جدای‌از شوخی؛ باور کنید این که می‌گن تا داریدشون (پدر/مادر)، قدر بدونید؛ نه شعاره و نه کلیشه. خدانکنه سرتون بیاد؛ حقاً و حقیقتاً فقدان‌شون تا ابدالدهر جانکاه‌ـه. تفاوتی هم نداره چند سالت باشه، بیست، سی، چهل یا..
  • آنتی دروغگو! IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    آدم بعضی از نظرات پرسپولیسی ها رو که میخونه واقعا میمونه چی بگه. آخه بی فرهنگی و لجن پراکنی تا کجا؟ اگه قایدی بازیکن پرسولیس هم بود اینجوری به خونواده اش توهین میکردین؟؟ واقعا برای مکتب این تیم منفور متاسفم
  • حمیدرضا IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    خدا بیامرزه احمد رضا شاکر من نمیدونم چی جوری اسمی ازش نمیاره ؟
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    مادرش و همسرش همسن همند؟؟
  • محمدطاها IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    لایککک فراوان به افتخار مادرش که همچین پسر بی نظیری دارد.. فوق‌العاده است مهدی قایدی با بازی زیباش همه رو به وجد آورد انصافا از نیمار چشم نوازتر بازی میکنه:)))مهدی قایدی همه چی تمومه، تو بازی با کامبوج فقط سی دقیقه بازی کرد همه کار کرد ، دریبل زد، لایی زد، پاس گل داد، پنالتی گرفت، خطا پشت محوطه گرفت، گل فوق‌العاده زیبا هم زد زاویه بسته رو زد زیر‌طاق خیلی قشنگ زد کیف کردم حظ کردم:))
    • ناشناس GB ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      کاش بیشتر مواظبش بود که الان احمدرضا شاکر هم زنده بود
  • محمدطاها IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    واقعا کمتر کسی پیدا میشه که به استعداد و توانایی مهدی قایدی شک داشته باشه..این بازیکن برای تاثیر گذاری زمان زیادی نیاز نداره و حتی اگر زمان اندکی رو بازی کنه باز هم مفید واقع میشه..امیدوارم بازی با عراق اسکوچیچ‌ قدر قایدی رو بدونه و بهش بازی بده.. و اینکه به لنگیا حق میدم از قایدی خوششون نیاد چون تو دربی خاطره خوبی ازش ندارند جیگرشون رو‌ سوزونده:)))
  • ناشناس GB ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    کاش به جای مصاحبه مواظب بچه ات بودی تا احمد رضا هم زنده بود
  • دختر ابی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    افرین فسقلی افرین مهدی چی
  • محمدرضا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    اگه تربیت درست میشد حق احمد رضا خورده نمیشد فساد ولابی گری موجب شد زندان نره مطمعنا اه مادر احمد رضا یکجا یقشه شو میگیره
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    بازی با عراق ملاکه احمد مومن زاده هم بود جلوی کامبوج ستاره بود!
    • تتلیتی بی شعور IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      بعدازبازي با عراق دنبال بازی با کره ياژاپني
  • ناشناس IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    اولا این پیامهای هواداران لنگ درمورد مسائل شخصی خانودگی چه ربطی به بازی قایدی داره ثانیا با ورود قایدی به بازی ، یک تنه تاثیر گذاریش از کل بازیکنان لنگ بیشتر بود به همین دلیل برای تخریب وی دنبال حاشیه سازی هستند تیم ملی رو بواسطه اربابان بالا دستی مصادر کردید دیگر تحمل یک استقلالی توانمند را ندارید؟
  • سعید US ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    قبل از هرچیز تبریک به مهدی و مادرش ، وقتی میگن تیم ملی ایران یعنی همه مردم ایران خالی از رنگ، اما وقتی این پستهای رنگی رو میبینم دلم به حال اون تعداد بیشعور میسوزه که چرا خداوند اونارو ازاین نعمت محروم کرده .کافیه چند سال قبل هم از بازیکای تیمتونم مطالعه داشته باشید تا ببینید مهدی اولین جوونی نیست که خطایی کرده آخریشم نیست فقط امید وارم همه از فرصتهاشون مثل این شیر پسر آبی دل استفاده کنن و دل مردم ایران و شاد کنن .
  • Babi IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    همین بچه بود که تو دربی اشک دفاع پرسپولیس رو در آورد لایی کنعانی و توی دروازه
  • علی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    با یه گل بهار نمیشه، اگه مهدی قاعدی تو تیم کیسه بمونه براش خطرناکه، باید زود بره، کلا کار تیم کیسه خراب کردن بازیکنه مثال هم میزنم (احمد رضا عابد زاده، مجید نامجو مطلق، پادوانی و......) برید سابقشو در بیاورید ببینید چی به سر این بازیکنان در آوردنند، بازم بگم تیم اسطوره ساز
  • پریسیما IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    من یه پرسپولیسیم امیدوارم جوونهایی مثل قاعدی همیشه موفق باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی