نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مقایسه استایل علی دایی و مهدی قایدی/ مسی با هوشش بازی می‌کند نه بدنش/ مجیدی به تیمش تنش ندهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاهرخ بیانی هافبک اسبق تیم ملی گفت: پیروزی مقابل کامبوج قابل پیش‌بینی بود اما نباید تصور کرد بازی با عراق هم به همین آسانی است.

خبرورزشی - تیم ملی کشورمان امشب باید در مصاف با تیم ملی عراق به میدان برود و آخرین بازی خود در دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار کند. شاهرخ بیانی‌هافبک اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی در این زمینه صجبت کرده است که در زیر می‌خوانید:

بازی با عراق را چطور پیش بینی می‌کنید؟

تیم فوتبال عراق کاملا شبیه خود ماست. اصلاً مثل این است که عراق یکی از تیم‌های خوب باشگاهی ماست. بازیکنانشان شبیه بچه‌های خودمان فوتبال بازی می‌کنند و با توجه به شناخت خوبی که از فوتبال ایران دارند همیشه یک حریف سرسخت برای ما محسوب می‌شدند. عراقی‌ها فوتبال را باهوش بازی می‌کنند و دوندگی و فوتبال با تعصب از دیگر شاخصه‌های آنها محسوب می‌شود. امیدوارم این تیم را شکست بدهیم چون در غیر این صورت کارمان سخت می‌شود.

چطور؟

اگر نتوانیم به دور بعد راه پیدا کنیم و حذف شویم فوتبال ما چهار سال عقب می‌افتد. اسپانسرهایی که می‌خواهند به فدراسیون کمک کنند دیگر جلو نمی‌آیند و شرایط خیلی بد می‌شود. همین حالا فدراسیون ما بدهکار است.

نظرتان راجع به اسکوچیچ و سبک مربیگری اش در تیم ملی چیست؟

او مربی خوبی است اما با توجه به تجربه بالای بازیکنان تیم ملی آنها حتی بدون مربی هم می‌توانند کارشان را انجام بدهند. در نتیجه سرمربی این تیم ملی، فقط باید بتواند به لحاظ روحی روانی آنها را شارژ کند. یک انسان باشخصیت باشد و تمرینات مدرن بدهد. چون این بچه‌ها همگی در باشگاه‌های اروپایی زیر نظر سرمربیان خودشان فوتبال روز را تمرین و بازی می‌کنند.

بازی مهدی قائدی تا اینجای کار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

قایدی یک فوتبالیست باهوش است که جثه آنچنانی ندارد. او با اینکه جثه آنچنانی ندارد اما فوتبال و باهوش بازی می‌کند و با بدنش کاری ندارد. شما مسی را ببینید، با این که درشت هیکل و عضلانی نیست اما چون باهوش فوتبال بازی می‌کند به مسی تبدیل شده است. فکر می‌کنم مهدی قائدی باید یک مربی بدنسازی اختصاصی داشته باشد تا بتواند به فرم مطلوب بدنی دست پیدا کند. یادم هست روزی که علی دایی برای ادامه فوتبالش به آلمان رفت چه استایلی داشت، ولی روزی که از آلمان برمی‌گشت چقدر از نظر جثه و هیکل متفاوت شده بود. قائدی هم می‌تواند با در اختیار داشتن یک مربی تغذیه و بدنساز شرایط جسمی‌اش را بهبود بخشد.

وضعیت استقلال در تعطیلات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خوشحالم که آرمان رمضانی توانست در دیدار دوستانه با پیکان گلزنی کند و این باعث می‌شود روحیه رمضانی بالا برود و در لیگ، گل نزدن‌های دیاباته و خط حمله استقلال را تلافی کند.

شرایط باشگاه را چطور می‌بینید؟

متاسفانه وضعیت مدیریتی خوب نیست. همیشه استقلال در این سال‌ها به ویژه در پایان فصل به این مشکلات بر می‌خورد. فرهاد مجیدی هم که از اول می‌دانست در چه شرایطی مسئولیت این تیم را پذیرفته باید به جای ایراد گرفتن از شرایط و انتقاد، سعی کند آرامش را در استقلال حاکم کند و به تیمش تنش ندهد. چون خود او از بازیکنان قدیمی‌استقلال است و می‌داند این تیم هیچ زمان شرایط خوبی نداشته و نخواهد داشت. این مشکلات همیشه با استقلال همراه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکویی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    بدن مسی ورزیده نیس؟! حتما از بازی فیفا مسی رو دیده که بدن اونو با قایدی مقایسه می‌کنه! یعنی یه حرفایی میزنن آدم میخواد سرشو بکوبه به دیوار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی