نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فوتبال ما با ویلموتس بحرانی شد/ هم طارمی به عراق گل می‌زند؛ هم آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مومنی مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال می‌گوید با خط حمله زهرداری که ایران دارد قطعاً مقابل عراق یک برد شیرین کسب می‌کنیم.

خبرورزشی - محمد مومنی آقای گل پیشین فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن تمجید از عملکرد ملی پوشان در سه بازی قبل گفت: فوتبال ما سال‌هاست فراتر از آسیا رفته است و این که جدال با تیم‌هایی چون بحرین و عراق ما را دچار مشکل کند پذیرفتنی نیست. شرایط تیم ملی در بازی‌های دور رفت کاملاً فرق می‌کرد چرا که با ویلموتس دوران بحرانی را پشت سر می‌گذاشت و دو باخت به بحرین و عراق کاملاً اتفاقی و در وضعیت خاص رقم خورد.

مهاجم گلزن پیشین استقلال ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی در همه پست‌ها بازیکنان ارزشمندی دارد مخصوصاً در خط حمله که به اعتقاد من فراتر از فوتبال آسیاست. مهدی طارمی و سردار آزمون نیازی به تعریف ما ندارند چرا که سطح فوتبال آنها کاملاً از آسیا جدا شده است.

وی ادامه داد: کریم انصاری فرد و کاوه رضایی هم بسیار با تجربه هستند و از طرفی مهدی‌ قایدی نشان داده آینده بسیار درخشانی دارد و می‌توانند به راحتی هر خط دفاعی را دچار مشکل کند. در بازی با عراق هم این اتفاق خواهد افتاد من فکر می‌کنم هم آزمون و هم طارمی بتوانند به عراق گل بزنند.

مومنی گفت: مقابل عراق باید در دفاع تیمی خوب عمل کنیم و در حمله نیز مراقب ضد حملات تند و تیز عراقی‌ها باشیم به اعتقاد من ایران با دو گل عراق را شکست خواهد داد و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    ای کاش پیشکسوتان دو تیم ،این دوسه روز یکم مراعات کنن وتیم ملی رو به باشگاه ترجیح بدن وحاشیه سازی نکنندو ازتیم ملی حمایت کنند ،چون اگر خدای ناکرده نبریم ،یک نسل طلایی هدر میره و باید دور بعد شاهد بازی تیم های ضعیف ومتوسطی مانند لبنان وویتنام ،عمان وچین و...باشیم وما حسرت بخوریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی