تغییر در ترکیب تیم ملی برای دیدار با عراق/ خط میانی هدف اسکوچیچ
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار حساس و تعیین کننده تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق در انتخابی جام‌جهانی باعث شده است سرمربی کشورمان تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب ابتدایی نسبت به دیدارهای گذشته بگیرد.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل کامبوج، ۱۵ امتیازی شد تا سومین پیروزی خود را در سومین دیدار برگشت از گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی رقم بزند.

دور برگشت این مسابقات که با تصمیم کنفدراسیون آسیا برای جلوگیری از شیوع کرونا به طور متمرکز در کشور بحرین برگزار می‌شود با موفقیت ملی پوشان ایران زیر نظر دراگان اسکوچیچ همراه بوده است.

تیم ملی ایران در حالی مقابل هنگ کنگ، بحرین و کامبوج به سه پیروزی متوالی دست پیدا کرد که در هر دیدار ترکیبی متفاوت از سوی کادر فنی ایجاد شد. حالا دراگان اسکوچیچ قصد دارد برای بازی با عراق نیز از همان استراتژی در انتخاب یازده بازیکن خود استفاده کند.

ترکیبی که نسبت به سه دیدار گذشته تغییر خواهد کرد تا شاگردان او در جدال با بازیکنان عراق حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشند. اسکوچیچ که شناخت کاملی از بازی عراق پیدا کرده است تصمیم دارد تغییراتی را در خط هافبک خود ایجاد کند.

تمرینات تیم ملی ایران پس از برد روز گذشته مقابل کامبوج از امروز پیگیری می‌شود تا ملی‌پوشان آماده حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی مقدماتی خود با عراق شوند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت ۲۱ سه شنبه هفته جاری در بحرین برگزار می‌شود که برنده این دیدار به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Hamed ss IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    حضور قائدی بار هجومی تیم افزایش میده و موقعیتهای بیشتری نصیبمون میکنه قول میدم اگ قائدی آزمون طارمی کنار هم باشن کمتر از سه گل نمیزنیم بهشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی