نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مدیری که ریاست هیئت مدیره استقلال را قبول نکرد/ مشکل باشگاه فقط یک نفر نیست!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمیدرضا آصفی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی از پذیرفتن ریاست هیئت مدیره امتناع کرده است.

خبرورزشی - حمیدرضا آصفی درخصوص امضا کردن سه چک باشگاه استقلال پس از استعفای اسماعیل خلیل زاده به عنوان ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: این مسئولیت را پذیرفتم چون باشگاه استقلال در بحران بود و باید از بحران خارج می‌شد، به همین خاطر قبول کردم که فعلا من چک‌ها را امضا کنم.

چرا ریاست هیئت مدیره را نپذیرفتید؟ آصفی در پاسخ به این سوال گفت: این مسئولیت را به دلیل مسائل شخصی قبول نکردم، یکسری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود و به همان دلایل ریاست هیئت مدیره را نپذیرفتم همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره کنار استقلال هستم.

او درباره شرایط باشگاه استقلال همینطور گفت: بله، قبول دارم که شرایط باشگاه اصلا خوب نیست اما اینطور نیست که همه تقصیرها روی گردن یک نفر باشد و باید تلاش کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

حمیدرضا آصفی درباره اختلاف هیئت مدیره با مدیرعامل همچنین گفت: همه مشکلات اختلاف هیئت مدیره با مدیرعامل نیست و ما باید تلاش کنیم که این مشکلات فراوان را حل و فصل کنیم.

او همچنین درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در جلسه هیئت مدیره همچنین گفت: بله یکسری هماهنگی صورت گرفته که ایشان در جلسه هیئت مدیره حضور پیدا کرده و مشکلات‌شان را مطرح کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    حالا که آصفی قبول نکرده وزارت ورزش اگه حسن نیت داره آقای نامداری رارییس هیآت مدیره منصوب نماید حداقل یک اثر خیر دراین باشگاه ازخودشان به یادگار بگذارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی