نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
 باشگاه استقلال تلافی می‌کند؟/ رضایتنامه قایدی برای تیم استراماچونی صادر نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش مهدی قایدی همچنان ادامه دارد و این بار در ترکیب تیم ملی و بازی‌های انتخابی جام جهانی در منامه.

خبرورزشی - خبر رسیده یکی از برنامه‌های استراماچونی در الغرافه بخدمت گیری مهدی قایدی است اما باشگاه استقلال تمایلی ندارد در این زمینه با سرمربی سابق خود همکاری کند؛ به این خاطر که سرمربی سابق تیم استقلال در تنظیم شکایت به فیفا همه حق و حقوق و حتی دیرکردها را طلب کرده است. 

مهدی قایدی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و حضور او در هر تیمی باید با رضایت باشگاه استقلال باشد. قایدی در صحبت‌هایی که با باشگاه استقلال داشت خواستار این شده که در پایان فصل رضایتنامه او برای حضور در یک تیم خارجی صادر شود. این در حالی است که فرهاد مجیدی علاقه مند است این بازیکن را برای فصل آینده هم در اختیار داشته باشد. 

مهدی قایدی علاقه زیادی به استراماچونی دارد و یکی از دلایل پیشرفت در ترکیب استقلال را راهنمایی‌های این مربی ایتالیایی عنوان می‌کند. در فصلی که استراماچونی در استقلال مربیگری می‌کرد مهدی قایدی گل‌های زیادی به ثمر رساند و موقعیت گل‌های زیادی را خلق کرد. باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت مهدی قایدی در استقلال چه خواهد شد.

آنچه که مسلم است او عزم خود را جزم کرده که در پایان فصل اردوی تیم آبی را ترک کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    فعلا گوای هندم اینو نخواسته کیسه ورزشی هر دفعه مثل مجید حسنی صدتا خواب خوش می دیدی که یکیش تعبیر نشد
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    چه انتقامی آخه می خوان بگیرن؟ وقتی بابا مسعود و دست نشانده هاش دیدن استراماچونی، کسی که سرمربی اینترمیلان بوده داره همینجوری تیم های رو به روش رو درو می کنه سریعا تصمیم گرفتن حذفش کنن. استراماچونی رو بعد از 9 برد پر گل و پیاپی و با بازی های زیبا و درخشان که حتی منجر به تحسین علی پروین شد فراری دادن و بعد هم سریعا قانون منع بکار گیری مربیان خارجی رو گذاشتن تا نتونه برگرده. استراماچونی و شفر بهترین مربیان استقلال در 20 سال اخیر بودند و اگه تیم شفر و تیم استراماچونی نابود نمی شدند استقلال ایران هعم در سال 2018 و هم در سال 2020 بدون شک قهرمان آسیا می شد ولی سال 2018 صد در صد قهرمان آسیا می شد.
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    استراماچونی شیش ماهه از الغرافه اخراج میشه، ببینید کی گفتم
  • استقلال قهرمان IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    امیدوارم هرچه که خیر هست برای استقلال انجام بشه اما استقلال اگر قصد فروش مهدی رو داره باید طوری باشه که با پولش بدهی های خارجی و داخلی رو بده و رقم و آورده خوبی برای خود باشگاه هم داشته باشه مطمئن هستم قیمت و ارزش قائدی فراتر از این حرفهاست و باشگاه باید بسیار مدیریت شده و دلسوزانه و مسئولانه روی فروش او اقدام کنه
  • حسین IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    اگه استراماچونی استقلال رادوست داره ازطلبش بگذرد یاتخیفیف ۹۰درصدی بدهند تا خاطره خوشی در ذهن هواداران بجای گذارد آنوقت ماهم راضی میشیم قایدی به تیم ایشان برود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی