نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مشکل ستاره استقلال برای ورود به ایران/ دیاباته یک مجوز جداگانه می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال اعلام کرد مسیر اخذ ویزای شیخ دیاباته و بازگشت او به ایران دچار محدودیت‌هایی شده است.

خبرورزشی - باشگاه استقلال این روزها با توجه به مسائلی که در خصوص ویزای گابریل پین و دیاباته به وجود آمده است، این روزها دچار مشکلاتی شده است.

باشگاه استقلال تا اینجای کار موفق به دریافت اخذ ویزای میلیچ و بازگشت او به ایران شد اما در ادامه بحث صدور روادید مربی ایتالیایی استقلال بود که گفته شده است مسیر اخذ ویزای این مربی از مسیری که معمولا از وزارت ورزش یا فدارسیون فوتبال انجام می‌شد، صورت نمی‌پذیرد.

با این وجود باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای اعلام کرده است با توجه به محدودیت‌های موجود، دریافت ویزای دیاباته نیز باید از مسیر دیگری انجام شود که به شرح زیر است:

«با اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مبادی ذی‌ربط، از ورود اتباع ۱۳ کشور به کشورمان جلوگیری می‌شود که کشور فرانسه نیز یکی از این کشورهاست و به همین دلیل دیاباته برای ورود به کشور نیازمند مجوز جداگانه‌ای علاوه بر ویزا است. این در حالیست که بلیط دیاباته تهیه شده و او قرار بود که دوشنبه شب به کشورمان بازگردد. شیوع ویروس کرونا در این ۱۳ کشور عامل صدور این دستورالعمل بوده است. باشگاه استقلال در حال رایزنی با وزارت خارجه جهت صدور مجوز جداگانه برای دیاباته است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی