نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چرا جلسات هیئت مدیره استقلال در دفتر اشخاص برگزار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه هیئت مدیره استقلال در دفتر یکی از اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

خبرورزشی - جلسه هیئت مدیره استقلال در دفتر یکی از اعضای هیئت مدیره برگزار شد تا احتمالا خبرنگاران دسترسی کمتری به اخبار پیدا کنند. البته از باشگاهی که مدام بازیکنانش را ممنوع المصاحبه می‌کند و در دوره قبلی بازیکنان را به طبقه ۲۳ هتل آزادی می‌برد تا با آنها قرارداد ببندد، انتظار دیگری هم نمی‌رود اما به هر حال این حجم از «هوادار گریزی» در نوع خود جالب است و جالب تر این که دوستان دلیلی هم نمی‌بینند که در مورد تصمیمات خود به مردم و هواداران توضیح بدهند اما به وقت شعار دادن که می‌شود مدام حرف از مردم می‌زنند.

هیئت مدیره استقلال با بیانیه‌ای که علیه مدیر عامل داد به همه ثابت کرد که اصلا او را قبول ندارد اما مساله اینجاست که از عملکرد خود اعضای هیئت مدیره هم با هیچ متر و معیاری نمی‌توان دفاع کرد.

حدود ۳ ماه از وعده‌ای که یک عضو هیئت مدیره در مورد تمدید قرارداد میلیچ داد، می‌گذرد اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. این در حالی است که میلیچ یک بازیکن معمولی است و حالا مشخص نیست استقلالی‌ها دیاباته را چطور می‌خواهند حفظ کنند؟!

این که جلسات هیئت مدیره به جای باشگاه در دفتر اشخاص برگزار می‌شود از آن مواردی است که فقط در ایران دیده می‌شود. شما فکر می‌کنید مثلا جلسات مدیریتی بایرن مونیخ هم در دفتر شخصی یکی از مدیران برگزار می‌شود؟ حالا بماند که در آلمان مدیران واقعا مدیرند و در فوتبال ایران...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی