نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خداحافظی دیاباته با استقلال؟/ ماجرای تاخیر مهاجم آبی‌ها و قرارداد دردسرسازش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیاباته تنها دو هفته با آبی‌ها قرارداد دارد و مشخص نیست در ادامه فصل تکلیف این بازیکن با استقلال به چه صورت خواهد بود.

خبرورزشی - شیخ دیاباته بعد از خروج از ایران هنوز موفق به بازگشت به تهران نشده است.ماجرای ویزای کار و مجوز ورود به ایران باعث شده تا مهاجم استقلال همچنان در تمرینات این تیم غیبت داشته باشد.

با این حال نکته اساسی در خصوص دیاباته به پایان رسیدن قرارداد این بازیکن با استقلال است. دیاباته تنها دو هفته با آبی‌ها قرارداد دارد و مشخص نیست  در ادامه فصل تکلیف این بازیکن با استقلال به چه صورت خواهد بود. گفته می‌شود اگر مسئولان استقلال موفق به راضی کردن دیاباته نشوند تا او تا پایان فصل در استقلال بماند احتمالا مهاجم آبی‌ها زودتر از اتمام لیگ از  این تیم جدا خواهد شد. با توجه به اینکه زمزمه‌هایی جدایی این بازیکن از استقلال به دلیل عملکرد نه چندان خوبش در این فصل هم شنیده می‌شود.

باید منتظر ماند و دید دیاباته چه زمانی موفق به حضور در ایران خواهد شد و با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی قرارداد دیاباته شاید ماجرای او و استقلال وارد جریان دیگری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    تشکر لنگییا از پاپا مسعود ،از اینکه اجازه نمی دهی شیر مالیایی وارد کشور شود به خاطر دربی حذفی کمال تشکر هر گلی زدی بابا به خاطر خودت زدی،،بابا مسعود در شرایط مساوی و برابر هیچ تیمی در جهان قادر به برد تاج جهانی نیست پس باید از پشت به تاج جهانی ضربه زد که آنهم من به خوبی بلدم و شغلم می باشد ضربه از پشت مثل لیگ برتر که این فصل به تنهایی پنج امتیاز از تاج کبیر کش (دزدی) رفتم
  • شمسعلی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    من هنوز متوجه نشدم این کاژ اصیل آریایی شوخی کرده یا جدی نوشته اگر چه بیشتر به نظر می آید یک نوجوان ۱۴ ، ۱۵ ساله است چون خیلی بچهگانه و بی سر و ته نوشته که بعید میدانم خودش هم متوجه شده باشد چی نوشته و هر چی فکر میکنم دیاباته حداقل مقابل پرسپولیس چوب خشک هم نبوده چه برسد به بازیکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی